AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg skal til Asia i november og da er det jo kaldt her, men varmt dit jeg skal. Sist jeg reiste langt hadde jeg bare på en kosedresss men hva pleier dere som reiser langt å ha på dere? Blir jo mye pikk og pakk med vinterjakke, vintersko osv. Jeg har heldigvis en litt tynn vinterjakke som jeg kan pakke inn i en liten pose, så akkurat det løser seg selv. Tar dere med ryggsekk? Bag? Veske? Anonymkode: fdefa...585
Portia Catonis Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Jeg har med joggebukse, ullsokker og crocs i håndbagasjen som jeg bytter til før avgang😉. Jeg er ikke så nøye med hvilken temperatur det er på landingsstedet, men det er ofte kaldt på flyet. Vinterklær hadde jeg droppet å ta med, og heller forberedt meg på å fryse litt på vei til flyplassen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Godt med en varm genser på flyet. Men ellers satser jeg også heller på å fryse litt på vei til flyplassen. Vintersko og vinterjakke blir igjen i bilen. Anonymkode: a6daa...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Har med stor nok veske til å ha med underholdning, varme sokker, tynt ullskjerf og skift når jeg kommer frem (ny T-skjorte, kjole e.l.) Anonymkode: 90d92...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå