Gå til innhold

Hva tror dere er grunnen til at denne leiligheten ikke blir solgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i området og syns bare det er litt artig å følge med på hva som selges, få interiørtips osv. Ser at denne leiligheten har blitt lagt ut flere ganger, siden mai eller noe. Leiligheten er jo fin, så skjønner ikke helt hvorfor den ikke blir solgt. Hva tror dere? Den er kanskje litt kald og steril, spesielt stua kunne kanskje blitt stylet litt mer. 

Pen og påkostet 3-roms i 2 etg - Bad fra 2021 - Balkong m/ utsikt - Peis - God intern beliggenhet - Kort vei til T-bane | FINN.no 

Anonymkode: b476f...a31

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ikke parkering, felles vaskeri. Dyr i kjøp og høye felleskostnader. 

Kunne fint ha bodd på den størrelsen alene, men har selvsagt ikke råd alene. 

Anonymkode: a7526...ae1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De må fjerne gullspeilet. 

• Liker 2
Skrevet

Holy shiiiiiit. Jeg er glad jeg bor på bøgda i Nordland. 

Anonymkode: 67059...ff2

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker ikke planløsningen, synes det blir rart når kjøkken og stue ligger i hver sin ende av leiligheten. Synes også at det er en altfor stor peis, den tar for mye av plassen i stua. Felleskostnadene et også for høye. Ellers liker jeg fargene godt.

Anonymkode: 88b49...b7c

• Liker 4
Skrevet

Tunge farger og stil. Høy pris for Lambertseter. Dårlige bilder. Mørkt og dødt interiør.

Anonymkode: 88054...71f

• Liker 11
Skrevet

Dyrt, felles vaskeri og ikke parkering ja. Fin ellers men kunne nok fått noe bedre for prisen om man ikke bodde midt i byen. 

Anonymkode: a7777...5d5

Skrevet
Motelvibes skrev (2 minutter siden):

De må fjerne gullspeilet. 

Var det jeg tenkte også, og kanskje prøve å male i en lysere farge, fjerne ene sofaen og få inn en tv-benk eller noe i stua. Og i det hjørnet der det står spisebord og skjenk så er det veldig trykket sammen, ser rart ut. Rart ikke megleren har bedt selgerne gjøre om litt? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tunge farger og stil. Høy pris for Lambertseter. Dårlige bilder. Mørkt og dødt interiør.

Anonymkode: 88054...71f

Ok, så det er ikke midt i byen heller 😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde måttet både bytte alle gulv og malt om for å klare å bo her. Badet var også litt vanskelig. Men om en leilighet i Oslo ikke blir solgt, betyr det at den er priset for høyt i forhold til hva markedet er villig til å gi. 

Anonymkode: 53280...8e3

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dyrt, felles vaskeri og ikke parkering ja. Fin ellers men kunne nok fått noe bedre for prisen om man ikke bodde midt i byen. 

Siden når ble Lambertseter «midt i byen»? :klo: 

Jeg syntes ikke leiligheten er særlig fin, og hadde ikke giddet å betale 4,15 mill for 65 kvm på Lambertseter…

Anonymkode: 69c11...141

• Liker 5
Skrevet

Den er priset for høyt , selvom bad er påkostet så vil mange ønske å bytte kjøkken , og alle rom må males. Den ligger rett ved t bane linja som trekker ned og bråker mye . Kjenner området godt og følger med på markedet selv

Anonymkode: 27a7d...6ba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det jeg tenkte også, og kanskje prøve å male i en lysere farge, fjerne ene sofaen og få inn en tv-benk eller noe i stua. Og i det hjørnet der det står spisebord og skjenk så er det veldig trykket sammen, ser rart ut. Rart ikke megleren har bedt selgerne gjøre om litt? 

Men sånne ting er jo ikke en grunn til å ikke kjøpe. At man ikke liker et speil som sikkert ikke følger gang. 🤷‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden når ble Lambertseter «midt i byen»? :klo: 

Jeg syntes ikke leiligheten er særlig fin, og hadde ikke giddet å betale 4,15 mill for 65 kvm på Lambertseter…

Anonymkode: 69c11...141

Jeg innså det, men jeg syntes postkoden så ut til at det kunne være ganske sentralt. 

Skrevet

likte ikke leiligheten. 

Anonymkode: 64087...27f

Skrevet

Badet er så lite at man må ut for å skifte mening. Ikke plass til vaskemaskin.

Det frister ikke meg uavhengig av både pris og beliggenhet.

Anonymkode: 8e40e...895

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men sånne ting er jo ikke en grunn til å ikke kjøpe. At man ikke liker et speil som sikkert ikke følger gang. 🤷‍♀️

Nei, men når en leilighet ikke blir solgt etter å ha ligget ute i mange måneder så er det jo vanlig å måtte endre litt på stylingen, male litt osv. Det var hvertfall det megleren sa til meg da jeg kjøpte leiligheten jeg skulle selge, hvis jeg ikke fikk solgt med en gang. Evt sette ned prisen. 

Skrevet

Veldig umoderne og litt harry og billig stil. Planløsningen var uheldig. Lambertseter er ikke drømmeplassen for de fleste. MEN alle leiligheter i Oslo blir solgt dersom de ikke overprises. Så dersom den blir lagt ut mange ganger har nok selger litt for høye forventninger.

Anonymkode: 53280...8e3

• Liker 7
Skrevet (endret)

Litt over 4 for 65 kvm er ikke så ille men nesten 4000 i fellesutgifter er mye når fellesgjelden er så lav. Ikke parkering heller. 

Mangel på vaskemaskinplass er også en stor greie i en leilighet der man potensielt sikter på familier. 

Aah så ikke først at det er aksjeleilighet. 

Endret av Tomas77
Gjest theTitanic
Skrevet

Fordi det er en aksjeleilighet. Potensielt økonomisk rot, særregler osv. Alt må undersøkes. 

Leiligheten var heller ikke fin, hadde noen ulemper og var heller ikke i grei pris i forhold til hva man får. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...