AprilLudgate Skrevet 13. september 2022 #41 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bodd i Nordre Follo (Oppegård) i 13 år, har to tenåringer. Opplever ikke det du sier her. Kan du utdype, tøft på hvilken måte? Anonymkode: ea09f...dbe Er ikke det omtalt i media da? Er ikke derfra selv, men mener det var noen saker på det?
Oppland Skrevet 13. september 2022 #42 Skrevet 13. september 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Absolutt Men man forutsetter jo at arbeidsplassen ligger inntil Oslo S her. De jeg kjenner som pendler fra Eidsvoll virker ikke slite så med toget, men de som kom fra Follo/Holmlia var OFTE forsinket til møter. Asker fremstår og litt utsatt for sånt, men mulig det er veldig sjeldent. Nå tror vi som bor her dette vil bli mye bedre fra desember, da Follo banen åpner. Da blir det tog både over og under jorda.😀 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #43 Skrevet 13. september 2022 jfkdkdod skrev (På 6.9.2022 den 21.32): Vi vurderer å flytte ut av Oslo. Bor nå altfor trangt til en familie på 4 sentralt i Oslo. Vurderer Ski, blant annet pga nye Follobanen. Noen som bor der eller kjenner til Ski og hvordan det er å bo der som småbarnsfamilie? En av oss må pendle til jobb sentralt i Oslo. Hvor i Oslo bor du nå da? Føles mye luftigere om man kommer seg litt ut av kjernen, typ Grefsen/Disen, Årvoll, Nordberg, røa osv. Anonymkode: 5441d...a30
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #44 Skrevet 13. september 2022 Brunello skrev (4 timer siden): Beboerne i Ski har høyere utdannelse og lønn enn det de har i veldig mange bydeler i Oslo. Og alle de stedene du nevner. Har du egentlig vært i Ski før? Det virker ikke som du har peiling på hva slags sted det er. Poenget med å nevne de andre stedene er at jeg personlig ville foretrukket en etablert by. Ikke bare et…bolig-sted… Mener akkurat det samme om Lørenskog og liknende steder, så ikke ta det personlig at jeg ikke ville bodd i ski. Men for meg er beliggenhet, miljø og slippe pendling mye viktigere enn noen ekstra kvadrat. Anonymkode: 5441d...a30
jfkdkdod Skrevet 13. september 2022 Forfatter #45 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor i Oslo bor du nå da? Føles mye luftigere om man kommer seg litt ut av kjernen, typ Grefsen/Disen, Årvoll, Nordberg, røa osv. Anonymkode: 5441d...a30 Storo. Ikke så luftig her 😅 Ja, men har budsjett på 8 mill og får ikke den str vi trenger/ønsker der..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #46 Skrevet 13. september 2022 Mannen er oppvokst i Ski og jeg hadde ikke nølt et sekund med å bosette meg der om vi bodde på Østlandet 😊 spesielt med den nye banen og det boligprosjektet du postet! Ser nydelig ut! Anonymkode: 107be...26d 1
Brunello Skrevet 13. september 2022 #47 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Poenget med å nevne de andre stedene er at jeg personlig ville foretrukket en etablert by. Ikke bare et…bolig-sted… Mener akkurat det samme om Lørenskog og liknende steder, så ikke ta det personlig at jeg ikke ville bodd i ski. Men for meg er beliggenhet, miljø og slippe pendling mye viktigere enn noen ekstra kvadrat. Anonymkode: 5441d...a30 Du vet veldig mange som bor de stedene du nevner jobber i Oslo? Spesielt de med høyere utdanning.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #48 Skrevet 13. september 2022 Jeg er vokst opp i Ski og har stortrivdes der. Anbefales. Bodde på Hebekk. Anonymkode: dcec2...e7a 1
jfkdkdod Skrevet 13. september 2022 Forfatter #49 Skrevet 13. september 2022 Dere som fraråder Ski, har dere bodd der/vært der/kjenner noen som bor der, eller er det bare synsing? 🤔
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #50 Skrevet 13. september 2022 jfkdkdod skrev (54 minutter siden): Dere som fraråder Ski, har dere bodd der/vært der/kjenner noen som bor der, eller er det bare synsing? 🤔 Folk må da få mene noe annet enn deg? Det er ikke vanlig å synse uten grunnlag. Anonymkode: 5441d...a30
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #51 Skrevet 13. september 2022 jfkdkdod skrev (1 time siden): Storo. Ikke så luftig her 😅 Ja, men har budsjett på 8 mill og får ikke den str vi trenger/ønsker der.. nei Storo må du bare komme deg vekk fra. Er blitt et forferdelig sted, samme med Løren osv. Men dette er ikke et etablert sted i Oslo, dette er steder i for stor bolig-vekst. Anonymkode: 5441d...a30
jfkdkdod Skrevet 13. september 2022 Forfatter #52 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk må da få mene noe annet enn deg? Det er ikke vanlig å synse uten grunnlag. Anonymkode: 5441d...a30 Så klart. Jeg er bare nysgjerrig på grunnlaget. Jeg er overhodet ikke kjent i Ski, det er derfor jeg spør😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå