Apekatter Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Tidlig i livet, så trente jeg bare, så jeg hadde ikke så mye med folk å gjøre, men når jeg skulle leve mer vanlig, så har jeg lagt merke til at alt skal være tøffest mulig hele tiden, altså hardest, mulig, så vanskelig og tøft som mulig da, vet det er mye negativitet også, så det er vel litt der også, det er liksom aldri noe ekstra, noe til overs av vennlighet og sånt, er det typisk, vikinger å være sånn, eller var det lettere før?
Avstand Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Vikinger? Vi er ikke mye vikinger lenger. Men forstår til en viss grad hva du mener med tøffest mulig. Har nok med prestigejaget å gjøre, og de som fremmes i mediene er de som får gode resultater i det samfunnet "vil", altså, får topp karakterer på skolen osv, folk som blir rike eller er rike fordi familien er det. Sistnevnte klarer jeg ikke se på som karrierefolk, altså, noen som er født inn i en rik familie har ikke stått på fra bunnen av så det blir liksom bare kjedelig. Og så føler jeg ikke det er lov å komme hjem fra jobb uten å være sliten. Du jobber ikke hardt nok hvis du ikke er sliten. Og så føler jeg også litt på at det ikke er lov å gjøre "ingenting" . Du skal liksom alltid gjøre noe nødvendig. Har du fri fra jobb bør du vaske huset, trene, delta på noe frivillig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå