Gå til innhold

Elsker deg også

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til en fyr i helgen før vi skulle legge oss at jeg elska han da sa han «elsker deg og». Var det litt upersonlig?

Anonymkode: b055d...561

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg sa til en fyr i helgen før vi skulle legge oss at jeg elska han da sa han «elsker deg og». Var det litt upersonlig?

Hva? 

Anonymkode: 361c3...11f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva burde han sagt som var mer personlig for deg?

Anonymkode: 60ba1...6ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva burde han sagt som var mer personlig for deg?

Anonymkode: 60ba1...6ba

Aner ikke, sist gang jeg sa det til en annen fyr sa han «deg og» og alt visste seg og være tull. Er bare redd

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Syns det var veldig personlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Lol

Anonymkode: 04746...837

• Liker 1
Skrevet

Det er det man sier så ikke noe upersonlig med det men du får følge med mer på hva han gjør enn hva han sier for å vite om det virkelig er sant

Anonymkode: 01f8c...dad

• Liker 1
Skrevet

Umulig for oss å vite hvordan han sa dette. Om man sier det for første gang som burde det kanskje ikke rulle ut av tunga så lett, men det er vanskelig å vite. Du burde se an hva slags fyr han er osv gjennom handlinger, ikke bare hva han sier. 

Anonymkode: 5cfe5...2a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Umulig for oss å vite hvordan han sa dette. Om man sier det for første gang som burde det kanskje ikke rulle ut av tunga så lett, men det er vanskelig å vite. Du burde se an hva slags fyr han er osv gjennom handlinger, ikke bare hva han sier. 

Han er veldig på og veldig sånn som sier veldig glad i deg og spør ofte hvordan det går og når vi skal møtes. Han har sagt tidligere i fylla at han elsker meg, så han sa det først men nå sier han bare glad i deg med mindre jeg sier elsker deg

Skrevet

Hmm, «en fyr»? Er det snakk om kjæresten? Kjæresten er ikke «en fyr»? 😛 Jeg (K31) fikk høre «jeg elsker deg» under sex for noen mnd siden, etter noen mnd sammen… Jeg klarte ikke å si det tilbake; fordi jeg ikke gjorde det. Tar MYE tid for meg å si sånn; spesielt siden forrige forhold før han var langvarig og knuste meg helt. Det er slutt nå med han siste nå; noe pga. at jeg ikke er god på å vise kjærlighet med ord og spesielt si «elsker deg». For meg betyr det veldig mye.

Såå.. Hm. Vær glad for at han sa det tilbake? Kanskje han ikke er typen som sier sånn, egentlig, og at det kom litt brått på?

Anonymkode: e6217...795

Skrevet

Dere bare dater? Hvor lenge har du kjent denne mannen? 

Anonymkode: 74418...3c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmm, «en fyr»? Er det snakk om kjæresten? Kjæresten er ikke «en fyr»? 😛 Jeg (K31) fikk høre «jeg elsker deg» under sex for noen mnd siden, etter noen mnd sammen… Jeg klarte ikke å si det tilbake; fordi jeg ikke gjorde det. Tar MYE tid for meg å si sånn; spesielt siden forrige forhold før han var langvarig og knuste meg helt. Det er slutt nå med han siste nå; noe pga. at jeg ikke er god på å vise kjærlighet med ord og spesielt si «elsker deg». For meg betyr det veldig mye.

Såå.. Hm. Vær glad for at han sa det tilbake? Kanskje han ikke er typen som sier sånn, egentlig, og at det kom litt brått på?

Anonymkode: e6217...795

Er bare redd for at han sa det tilbake, bare for og si det liksom hvis du skjønner. Fordi det passa seg, men han har jo sagt det til meg en gang han var full og da sa han det jo aller først?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er veldig på og veldig sånn som sier veldig glad i deg og spør ofte hvordan det går og når vi skal møtes. Han har sagt tidligere i fylla at han elsker meg, så han sa det først men nå sier han bare glad i deg med mindre jeg sier elsker deg

Han sa det i fylla. Det kan henda at han mener det men synes det er litt klissete å si til daglig dersom du ikke sier det først. 

Skrevet

Ditto...

Anonymkode: a0318...8fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han sa det i fylla. Det kan henda at han mener det men synes det er litt klissete å si til daglig dersom du ikke sier det først. 

Vi pleier ikke og si det til vanlig noen av oss. Han sier «veldig glad i deg» og glad i deg hver gang mens jeg er litt mer tilbake. To helger siden når han var på fest sa han det, og da var han full. Jeg sa det nå i helgen og da var jeg full.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi pleier ikke og si det til vanlig noen av oss. Han sier «veldig glad i deg» og glad i deg hver gang mens jeg er litt mer tilbake. To helger siden når han var på fest sa han det, og da var han full. Jeg sa det nå i helgen og da var jeg full.

Så det kommer ikke naturlig for dere å si det, men jeg tenker at du ikke har noe grunn på å tvile på det? Det er vel uansett bra at han sa det tilbake? 

Skrevet

Du overtenker. Han sa det tilbake. Bare tiden vil vise om dere elsker hverandre på ordentlig. Forresten spesielt å omtale kjæreste som «en fyr». Regner med at dere er sammen siden dere sier dere elsker hverandre 

Anonymkode: 1a755...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det som er litt upersonlig er at du omtaler ham som en random fyr du møtte på i helgen.

Anonymkode: 48d43...aee

Skrevet

Jeg tror ikke du elsker han. Det tar tid å finne ut om man elsker noen.
Jeg tror du bare er forelska. Det er en forskjell.

Anonymkode: 5172c...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...