AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Fikk en melding på facebook fra en bekjent som spurte etter nr mitt (hun har nylig fått ny telefon og det virket legit). Så sendte "hun" den typiske meldingen om at jeg skulle få en kode og måtte gi den til henne for å delta i en konkuranse. Slettet samtalen og blokket hun umiddelbart, og sendte ikke annet enn nummeret. Endret passord på facebook og insta asap, og fikset 2 trins verifisering. Når jeg ikke sendte noen kode kan de likevel komme seg inn på kontoen min? Anonymkode: 46342...f23
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Skift passord på mailen også, bare for å være sikker. Anonymkode: 1b594...49b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Hvorfor mailen også? Anonymkode: 46342...f23
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor mailen også? Anonymkode: 46342...f23 alle sånne tting burde man vel egentlig skiftet ut med jevne (eller Ujevne) mellomrom uansett. bedre å "være føre var, enn etter snar" som det heter i ordtaket... Anonymkode: fcf01...3b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå