Gå til innhold

Gi mannen prostataorgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode tips eller gode artikler å vise til? Har prøvd meg litt fram, men ikke fått det til enda. Er det generelt vanskelig å få til? Kan de få det uten stimuli av penis samtidig?

Anonymkode: 8bb33...45e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må langt opp, så langt du nesten ikke kommer til. Bruk latexhansker for bedre glid og hygiene. Man kan få prostata orgasme uten stimulering av penis 

Anonymkode: c38b2...5ae

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor måtte prostata plasseres så vanskelig til? 😟

Min mann har såre slimhinner, og har også opplevd et seksuelt overgrep, så jeg er så redd for at jeg trigger ubehag. Ikke min tråd, men jeg henger meg på, og lurer på om det er noen muligheter for dette uten penetrening. 

Anonymkode: b5f59...f0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan de få det uten stimuli av penis samtidig?

Mange får det lettere om man ikke stimulerer penis samtidig. Svært mange vil heller ikke få ereksjon under stimuli av prostata.

Anonymkode: 72afa...b6e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

men jeg henger meg på, og lurer på om det er noen muligheter for dette uten penetrening. 

Anonymkode: b5f59...f0a

Ja absolutt ☺️

Mange menn oppnår faktisk lettere «prostataorgasme» om den stimuleres fra utsiden (altså ved trykk/kraftig stimulering gjennom perineum, og ikke via penetrering.

Anonymkode: 72afa...b6e

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppnår det ved å ri dildo som jeg setter på sugekopp på baderomsgulvet, jeg er sprenghard hele tiden da det å ha noe inni meg gjør meg sykt kåt, kjenner når jeg treffer det rette punket, da jukker jeg jevnt og forsiktig til jeg får orgasme, når jeg er på sweetspotten så renner det jevnlig sæd ut lange før orgasmen kommer, det er bare himmelsk deilig😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Vår erfaring er at det er to måter å stimulere prostata på.

Den ene er å presse mot området mellom pungen og anus. Da kan du kjenne en valnøtt-stor klump lengre inn (den er sikkert ikke valnøtt-stor - den bare kjennes sånn ut).

Den andre er å bruke f.eks. en finger litt inn i anus, mot magen. Da skal du kunne kjenne den samme klumpen. Du kan også bruke leketøy og noen vil sikkert foretrekke det, men vår erfaring er at en finger er mer presis.

Jeg liker best å stimulere penis samtidig, men ikke for mye. Prostata-orgasme tar litt tid så det er viktig at det ikke går for fort på penis. 

(Vi har skrevet noen flere tips her.)

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fioljenta skrev (På 7.9.2022 den 6.59):

Vår erfaring er at det er to måter å stimulere prostata på.

Den ene er å presse mot området mellom pungen og anus. Da kan du kjenne en valnøtt-stor klump lengre inn (den er sikkert ikke valnøtt-stor - den bare kjennes sånn ut).

Den andre er å bruke f.eks. en finger litt inn i anus, mot magen. Da skal du kunne kjenne den samme klumpen. Du kan også bruke leketøy og noen vil sikkert foretrekke det, men vår erfaring er at en finger er mer presis.

Jeg liker best å stimulere penis samtidig, men ikke for mye. Prostata-orgasme tar litt tid så det er viktig at det ikke går for fort på penis. 

(Vi har skrevet noen flere tips her.)

Vil det fungere med en vibrator mellom anus og pung?

Skrevet
feliek54 skrev (På 9.9.2022 den 14.31):

Vil det fungere med en vibrator mellom anus og pung?

Vi har fått det til, ja. Men det er viktig at vibratoren ikke kommer borti pungen. Det var visst ikke så behagelig. 🥴

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
On 9/7/2022 at 1:50 AM, AnonymBruker said:

Er det noen som har gode tips eller gode artikler å vise til? Har prøvd meg litt fram, men ikke fått det til enda. Er det generelt vanskelig å få til? Kan de få det uten stimuli av penis samtidig?

Jeg har fått analorgasme mange ganger, men det funker ikke hver gang. Man må lissom være i den rette stemningen og humøret. Når jeg har fått analorgasme har jeg ikke stimulert penis i det hele tatt. Det er da det er deiligst. Bruker som regel dildo med vibrator, og det er superdeilig!
Jobb videre med mannen, ha god tid, lek og kommuniser god. Når du treffer riktig kjenner man en varm deilig følelse og at man nærmer seg klimaks.
Jeg kommer også dersom samboer pegger meg med en strap-on.

• Liker 1
Skrevet

Spørsmål:"Hvor mye glidemiddel?"
Svar: "mer"

Og ta deg god god tid.

Spesielt hvis han har opplevd overgrep, så skal du gå varsomt frem. Alt skal være kos. Det er nesten som fisting. Jeg synes ikke man skal ha bestemt seg på forhånd om at man skal skal helt inn til prostata. Du må lære deg å kjenne musklene han har der bak. I starten bare jobber du glidemiddelet så du ikke kjenner noe friksjon overhodet når du beveger. Og du legger på et lett trykk som bare hinter om at du vil inn. Du kjenner når musklene slipper deg inn. Dette kan du gjenta noen ganger slik at spenningene gir seg. Så finner du en ny terskel, enten fordi du beveger litt eller fordi du går over til to fingre, som du både blir kjent med og som dere kommer dere over. Vær også forsiktig med å vri mye før det går lett.

Tenk på dette som at han er jomfru der bak. Og at selv om det er mulig å få orgasme, så er det en del barrierer på veien som man ikke må sloss mot, men heller bli kjent med. Analen er annerledes enn vagina, så "håndtverket" er en annen greie og analen har ikke naturlig glidemiddel, så bruk masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...