AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Hei. Er det veldig lavt med 48 i hcg? Er 4,3 uker. Positiv el test for 15 dager siden. Skal inn ta ny test om to dager. Anonymkode: 9aed9...8b8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei. Er det veldig lavt med 48 i hcg? Er 4,3 uker. Positiv el test for 15 dager siden. Skal inn ta ny test om to dager. Anonymkode: 9aed9...8b8 Det kan variere mye. Hva har legen sagt? Jeg hadde 115 i uke 4-ish. Trodde det var enden på visa for alle hadde snakket om fire-fem-seks tall på sin HCG. Også ringte legen og gratulerte meg med graviditeten. Anonymkode: 0b711...379
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan variere mye. Hva har legen sagt? Jeg hadde 115 i uke 4-ish. Trodde det var enden på visa for alle hadde snakket om fire-fem-seks tall på sin HCG. Også ringte legen og gratulerte meg med graviditeten. Anonymkode: 0b711...379 Ja leste det er innafor. Har ved tidligere graviditeter alltid fått positiv test sent, så forhåpentligvis produserer jeg bare litt sent hcg Anonymkode: 9aed9...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå