Gå til innhold

Er barna dine sjarmerende for andre? Objektivt sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er de bare sjarmerende for deg og andre i familien?

Anonymkode: 5b696...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen barn er objektivt sett sjarmerende, men alle foreldre tror at deres egne er det.

Anonymkode: cad58...b2b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan jo ikke se mine egne barn gjennom andres øyne. 

• Liker 5
Skrevet

Ja helt herlige 🥰 og så klart er jeg helt objektiv 😉😅....fra spøk til alvor. Tror det er vanskelig å vurdere egne barn objektivt. Heldigvis ser jeg de gjennom en mors kjærlige øyne. Men får jo høre fine ting om de fra andre, så tror det er fine unger 😊

Anonymkode: 4e52c...2b9

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet at eldste på 18 år er det. Han er godt likt blant mange, og foreldre til venner liker han veldig godt. 
Mellomste er overhodet ikke sjarmerende😅

Yngste er nok er lik storebror. 

Anonymkode: e649b...97a

Skrevet

De får i alle fall gode tilbakemeldinger av andre barns foreldre og besteforeldre, pluss av lærerne. Så jeg tror da det

Anonymkode: adb66...b25

• Liker 3
Skrevet

Han minste er en liten sjarmis som får "alle" til å le , og jeg får mye kommentarer på hvor vittig han er,og skarp,og sprudlende. Såpass hyppig at jeg skjønner at det er ikke sånt de sier for å være snille. Mens den eldste er så stille og gjør så lite utav seg at de nesten ikke husker at den ungen var med en gang. Selv om jeg synes jo også den eldste er vittig , har sjarm og en likanes oppførsel😊

• Liker 1
Skrevet

Har møtt en del barn oppigjennom, og kan si at bare en håndfull av de har vært sjarmerende for meg. 

De aller fleste er masete, sutrete, krevende, oppmerksomhetssyke og/eller støyende. 

Anonymkode: e73f1...214

• Liker 3
Skrevet

Mellomste er en som alltid blir lagt merke til, får gode tilbakemeldinger, han er sjarmerende, blir trekt frem til både ditt og datt, og satt til å jobbe sammen med alle fordi han er så snill og samtidig utadvendt. Yngstemann er så beskjeden at folk knapt ser at han eksisterer. 

Anonymkode: 6668b...864

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Yngstemann er så beskjeden at folk knapt ser at han eksisterer. 

Anonymkode: 6668b...864

Det er slike barn som er mest sjarmerende. 

• Liker 4
Skrevet

De er faktisk veldig sjarmerende ute med andre. Hjemme med meg derimot..😂😂😂

Anonymkode: 7c2c8...d81

• Liker 5
Skrevet

Ja! Hender fremmede roser hvor høflige og veloppdragne de er når vi er ute på feks restaurant en sjelden gang. 

Anonymkode: a927d...9ab

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler jeg kan se mine barn ganske objektivt. Eldste er veldig pen og det hjelper jo på førsteinntrykket. Men oppleves nok ganske intens og masete når det går litt tid, hadde nok ikke likt hen om jeg ikke var moren. Yngste er ikke like klassisk vakker, men er en roligere person, lettere å like kanskje. Begge kan ha øyeblikk de virker veldig sjarmerende, men det varierer en del. Men er sjelden jeg tenker at andres barn er spesielt sjarmerende heller egentlig. Og jeg møter mange barn i jobben min. 

Anonymkode: 908e6...50d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja! Hender fremmede roser hvor høflige og veloppdragne de er når vi er ute på feks restaurant en sjelden gang. 

Anonymkode: a927d...9ab

Det er ikke det jeg forbinder med sjarmerende.

Anonymkode: 908e6...50d

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns vel egentlig at de færreste ser ut til å la seg sjarmere av andres barn. De fleste foreldre ser ut til å ha mer enn nok med seg og sitt.

Anonymkode: b068d...406

Skrevet

Jeg tenker at man må like barn for å finne de sjarmerende i utgangspunktet. Når det er sagt, mi minste er typisk sjarmerende. Både billedskjønn og litt veslevoksen og høflig og veldig tillitsfull. Men såklart, liker man ikke barn så er jo ingenting med barn sjarmerende. Min største var ikke utpreget sjarmerende som liten, men nå er han 12 og jeg får veldig mange gode tilbakemeldinger på at han er så kjekk og høflig og skarp og selvstendig. 

Men der igjen, liker man ikke barn så liker man ingen av de, så objektivt så er vel ingen barn sjarmerende. Jeg synes sjeldent andres barn er spesielt sjarmerende selv. Så det er nok en foreldre-greie. Og noe de sies de som liker oss foreldrene i utgangspunktet 🤪

Anonymkode: a5b1d...86f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har møtt en del barn oppigjennom, og kan si at bare en håndfull av de har vært sjarmerende for meg. 

De aller fleste er masete, sutrete, krevende, oppmerksomhetssyke og/eller støyende. 

Hvis det er "alle andre" det er noe galt med er det sannsynligvis heller deg. 

Anonymkode: 1e2ab...d14

• Liker 2
Skrevet

Mitt barn er en engel for andre. Barnehagen har et bilde av barnet som jeg nesten ikke kjenner igjen 😅 Hun er stille og rolig, gjør som hun får beskjed om, krangler ikke på ting og hører etter. Smilende og blid, tar utfordringer på strak arm og tar i mot trøst fra alle. 

Hjemme er hun en typisk 3åring, med trass/selvstendighetstrekk brølende ut av seg, hun tar lett til tårene og får sinneutbrudd ved utfordringer. Tester grenser og krangler når hun får beskjeder. Et helt vanlig barn, mao, og vi elsker henne 🥰

Anonymkode: a73bd...13d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Haha, og jeg skulle til å skrive motsatt. Har møtt kanskje to barn i mitt liv som jeg ikke fant sjarmerende. Jeg jobber med barn, så møter veldig mange, stort sett er de sjarmerende☺️

Anonymkode: b8158...a92

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Enig. De aller fleste barn er langt fra sjarmerende! 

Anonymkode: c5abe...159

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...