Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gi en hyttegave til en jeg bryr meg om.
Men han har i utgangspunktet alt. Og trenger ingenting.

Så det er mer symbolsk.
Forslag?😂

Anonymkode: 31295...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyttebok? 

Anonymkode: a66d2...541

Skrevet

Sjokolade og vin👍🏼

Anonymkode: 78e24...68c

• Liker 1
Skrevet

Eller feks sitteunderlag i reinskinn, det hadde jeg blitt glad for🤩

Anonymkode: 78e24...68c

Skrevet

Kikkert

Anonymkode: 6bf4a...99b

Skrevet

ullpledd

Anonymkode: a12bb...3ff

• Liker 1
Skrevet

Vin, konfekt og spekepølser

Ullpledd og tøfler

Hengekøye 

Anonymkode: 7bf5c...7ae

Skrevet

Gylne øyeblikk-kort! Kjempefine spørsmålskort som inviterer til hyggelige samtaler :) Fin med familie, venner og kjæreste. 

Skrevet

Åå mange gode forslag - tusen takk!

Mannen har pledd, kikkert, skinn, spekepølse og vin 😂😂 og han drikker ikke sprit. Ikke hadde han giddet å skrive i en hyttebok..
Og han er veldig handy og ordner og lager det meste selv.

Trenger noe veldig originalt. 

Skrevet

En slags kniv

Skrevet

Fjell eller vinterhytte? Har han et godt rivjern? Det savner jeg ofte på hytter. Sånn fra microplane.

Anonymkode: ed3cb...f71

Skrevet

Betal strømregninga til hytta i januar 🤭

Anonymkode: 02a21...566

Skrevet

(Infrarød)Varmeovn som bruker gass (har selv kjøpt det, og 10 l gassbeholder) til denne vinteren.. Det er det ikke mange som har (ennå)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En slags kniv

Han har hundre kniver 😂 og økser. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fjell eller vinterhytte? Har han et godt rivjern? Det savner jeg ofte på hytter. Sånn fra microplane.

Anonymkode: ed3cb...f71

Helårs. Rivjern var en ganske god ide!

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Betal strømregninga til hytta i januar 🤭

Anonymkode: 02a21...566

Den er uten strøm 😬😂

Humas skrev (4 timer siden):

(Infrarød)Varmeovn som bruker gass (har selv kjøpt det, og 10 l gassbeholder) til denne vinteren.. Det er det ikke mange som har (ennå)

Det har han faktisk!!😂

Skrevet

Det beste jeg har fått i hyttegave er faktisk en liten lykt/leselampe med solcellepanel, slik at den lades direkte fra dagslys. Med mindre det er nord for polarsirkelen er den nyttig hele året. https://bright-products.com/no/products-2/commercial/ Det kan jeg absolutt anbefale, og det er ikke sånn som alle andre finner på, tror jeg. 

Jeg ser du har skrevet at han ikke ville giddet å skrive i en hyttebok. Det er flere grunner til at man ikke skal kjøpe det. Hyttebok er rett og slett en skikkelig skikkelig dårlig idé som hyttegave.  Absolutt alle hytteeiere som er interessert i hyttebok tar det med selv ved første overnatting i ny hytte (evt allerede under byggeprosessen hvis de bygger selv). Da vi kjøpte hytte var det faktisk TRE ulike venner som syntes det var "lurt" å kjøpe hyttebok til oss i hyttegave; de siste faktisk flere måneder etter at vi hadde overtatt hytta. Dette er ti år siden, og vi er fremdeles ikke ferdig med å skrive ut den boka vi selv kjøpte og hadde med oss ved overtakelsen av hytta, så vi kommer til å ha hyttebøker livet ut. 😝 

Litt merkelig at du avfeier forbruksvarer som vin og spekemat med at "han har det", synes jeg, da. Med mindre han har en vingård OG et eget pølsemakeri, eller noe...

Til den som tipset om kosteholder: Takk for tipset. Jeg har ønsket meg en av den typen (men uten elg), og nå vet jeg hvor jeg får tak i den. 😀

Anonymkode: 8316e...71d

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det beste jeg har fått i hyttegave er faktisk en liten lykt/leselampe med solcellepanel, slik at den lades direkte fra dagslys. Med mindre det er nord for polarsirkelen er den nyttig hele året. https://bright-products.com/no/products-2/commercial/ Det kan jeg absolutt anbefale, og det er ikke sånn som alle andre finner på, tror jeg. 

Jeg ser du har skrevet at han ikke ville giddet å skrive i en hyttebok. Det er flere grunner til at man ikke skal kjøpe det. Hyttebok er rett og slett en skikkelig skikkelig dårlig idé som hyttegave.  Absolutt alle hytteeiere som er interessert i hyttebok tar det med selv ved første overnatting i ny hytte (evt allerede under byggeprosessen hvis de bygger selv). Da vi kjøpte hytte var det faktisk TRE ulike venner som syntes det var "lurt" å kjøpe hyttebok til oss i hyttegave; de siste faktisk flere måneder etter at vi hadde overtatt hytta. Dette er ti år siden, og vi er fremdeles ikke ferdig med å skrive ut den boka vi selv kjøpte og hadde med oss ved overtakelsen av hytta, så vi kommer til å ha hyttebøker livet ut. 😝 

Litt merkelig at du avfeier forbruksvarer som vin og spekemat med at "han har det", synes jeg, da. Med mindre han har en vingård OG et eget pølsemakeri, eller noe...

Til den som tipset om kosteholder: Takk for tipset. Jeg har ønsket meg en av den typen (men uten elg), og nå vet jeg hvor jeg får tak i den. 😀

Anonymkode: 8316e...71d

Forståelig!
Men disse forbruksvarene kjøper han med seg hver eneste gang/hele tiden selv uansett. Jeg vil gjerne kjøpe noe han ikke hadde tenkt på selv😄
For øvrig kjenner han en pølsemakerprodusent, det er problem å finne noe til denne mannen - han har virkelig alt, så og si.

Syntes dialekttempen virket ganske kul!

Hytten har for øvrig full belysning, han har et aggregat gående på gass og/eller solcelle på ene hytteveggen😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...