AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Har lyst å gi en hyttegave til en jeg bryr meg om. Men han har i utgangspunktet alt. Og trenger ingenting. Så det er mer symbolsk. Forslag?😂 Anonymkode: 31295...1ee
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Hyttebok? Anonymkode: a66d2...541
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Sjokolade og vin👍🏼 Anonymkode: 78e24...68c 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Dialekttempen https://dialekttempen.no/
Nasse Nøff Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 En hytteplakat fra rett sted: https://www.wallpix.no/butikk/hyttepostere-1 Ellers sjokolade, vin, servietter eller kubbelys 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Hva med en kosteholder? https://www.tremakeriet.no/products/kosteholder Eller litt finere kjøkkentekstiler? https://www.norskflid.no/til-bordet/gavesett-blaabaer/ Anonymkode: 4edc2...09a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 https://www.tremakeriet.no/products/nottekopp Denne hadde jeg gitt til en på hytten Anonymkode: a12bb...3ff
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Eller feks sitteunderlag i reinskinn, det hadde jeg blitt glad for🤩 Anonymkode: 78e24...68c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 ullpledd Anonymkode: a12bb...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Vin, konfekt og spekepølser Ullpledd og tøfler Hengekøye Anonymkode: 7bf5c...7ae
Pilga Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Gylne øyeblikk-kort! Kjempefine spørsmålskort som inviterer til hyggelige samtaler Fin med familie, venner og kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 Åå mange gode forslag - tusen takk! Mannen har pledd, kikkert, skinn, spekepølse og vin 😂😂 og han drikker ikke sprit. Ikke hadde han giddet å skrive i en hyttebok.. Og han er veldig handy og ordner og lager det meste selv. Trenger noe veldig originalt. Anonymkode: 31295...1ee
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 En slags kniv Anonymkode: a12bb...3ff
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 Fjell eller vinterhytte? Har han et godt rivjern? Det savner jeg ofte på hytter. Sånn fra microplane. Anonymkode: ed3cb...f71
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 Betal strømregninga til hytta i januar 🤭 Anonymkode: 02a21...566
Humas Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 (Infrarød)Varmeovn som bruker gass (har selv kjøpt det, og 10 l gassbeholder) til denne vinteren.. Det er det ikke mange som har (ennå)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #18 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En slags kniv Anonymkode: a12bb...3ff Han har hundre kniver 😂 og økser. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fjell eller vinterhytte? Har han et godt rivjern? Det savner jeg ofte på hytter. Sånn fra microplane. Anonymkode: ed3cb...f71 Helårs. Rivjern var en ganske god ide! AnonymBruker skrev (4 timer siden): Betal strømregninga til hytta i januar 🤭 Anonymkode: 02a21...566 Den er uten strøm 😬😂 Humas skrev (4 timer siden): (Infrarød)Varmeovn som bruker gass (har selv kjøpt det, og 10 l gassbeholder) til denne vinteren.. Det er det ikke mange som har (ennå) Det har han faktisk!!😂 Anonymkode: 31295...1ee
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #19 Skrevet 7. september 2022 Det beste jeg har fått i hyttegave er faktisk en liten lykt/leselampe med solcellepanel, slik at den lades direkte fra dagslys. Med mindre det er nord for polarsirkelen er den nyttig hele året. https://bright-products.com/no/products-2/commercial/ Det kan jeg absolutt anbefale, og det er ikke sånn som alle andre finner på, tror jeg. Jeg ser du har skrevet at han ikke ville giddet å skrive i en hyttebok. Det er flere grunner til at man ikke skal kjøpe det. Hyttebok er rett og slett en skikkelig skikkelig dårlig idé som hyttegave. Absolutt alle hytteeiere som er interessert i hyttebok tar det med selv ved første overnatting i ny hytte (evt allerede under byggeprosessen hvis de bygger selv). Da vi kjøpte hytte var det faktisk TRE ulike venner som syntes det var "lurt" å kjøpe hyttebok til oss i hyttegave; de siste faktisk flere måneder etter at vi hadde overtatt hytta. Dette er ti år siden, og vi er fremdeles ikke ferdig med å skrive ut den boka vi selv kjøpte og hadde med oss ved overtakelsen av hytta, så vi kommer til å ha hyttebøker livet ut. 😝 Litt merkelig at du avfeier forbruksvarer som vin og spekemat med at "han har det", synes jeg, da. Med mindre han har en vingård OG et eget pølsemakeri, eller noe... Til den som tipset om kosteholder: Takk for tipset. Jeg har ønsket meg en av den typen (men uten elg), og nå vet jeg hvor jeg får tak i den. 😀 Anonymkode: 8316e...71d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det beste jeg har fått i hyttegave er faktisk en liten lykt/leselampe med solcellepanel, slik at den lades direkte fra dagslys. Med mindre det er nord for polarsirkelen er den nyttig hele året. https://bright-products.com/no/products-2/commercial/ Det kan jeg absolutt anbefale, og det er ikke sånn som alle andre finner på, tror jeg. Jeg ser du har skrevet at han ikke ville giddet å skrive i en hyttebok. Det er flere grunner til at man ikke skal kjøpe det. Hyttebok er rett og slett en skikkelig skikkelig dårlig idé som hyttegave. Absolutt alle hytteeiere som er interessert i hyttebok tar det med selv ved første overnatting i ny hytte (evt allerede under byggeprosessen hvis de bygger selv). Da vi kjøpte hytte var det faktisk TRE ulike venner som syntes det var "lurt" å kjøpe hyttebok til oss i hyttegave; de siste faktisk flere måneder etter at vi hadde overtatt hytta. Dette er ti år siden, og vi er fremdeles ikke ferdig med å skrive ut den boka vi selv kjøpte og hadde med oss ved overtakelsen av hytta, så vi kommer til å ha hyttebøker livet ut. 😝 Litt merkelig at du avfeier forbruksvarer som vin og spekemat med at "han har det", synes jeg, da. Med mindre han har en vingård OG et eget pølsemakeri, eller noe... Til den som tipset om kosteholder: Takk for tipset. Jeg har ønsket meg en av den typen (men uten elg), og nå vet jeg hvor jeg får tak i den. 😀 Anonymkode: 8316e...71d Forståelig! Men disse forbruksvarene kjøper han med seg hver eneste gang/hele tiden selv uansett. Jeg vil gjerne kjøpe noe han ikke hadde tenkt på selv😄 For øvrig kjenner han en pølsemakerprodusent, det er problem å finne noe til denne mannen - han har virkelig alt, så og si. Syntes dialekttempen virket ganske kul! Hytten har for øvrig full belysning, han har et aggregat gående på gass og/eller solcelle på ene hytteveggen😄 Anonymkode: 31295...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå