Gå til innhold

Hvordan finne en tredjepart til trekant?

Sosi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dere ikke vil legge ut bilder av dere selv på nett får dere sjekke opp noen på byen da. 

Ingen gidder å bruke tid på bildeløse sexprofiler hvertfall. Har fått utallige sånne forespørsler og det gjør meg ikke litt nysgjerrig engang samme hvor mye de prøver å selge seg inn på tekst og påstå at de ser bra ut og kan sende bilde senere. 

Jeg er åpen for å bli med på trekant men en annen gjenganger er at det liksom skal være drømmekvelden for mannen og paret, de vil at ny dame skal slikke dama, leke med henne, suge mannen og kanskje få noen pulestikk av mannen før kjæresten hans skal ha den. Så whats in it for me? 

Anonymkode: 133eb...1ca

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 20.23):

Hvis dere ikke vil legge ut bilder av dere selv på nett får dere sjekke opp noen på byen da. 

Ingen gidder å bruke tid på bildeløse sexprofiler hvertfall. Har fått utallige sånne forespørsler og det gjør meg ikke litt nysgjerrig engang samme hvor mye de prøver å selge seg inn på tekst og påstå at de ser bra ut og kan sende bilde senere. 

Jeg er åpen for å bli med på trekant men en annen gjenganger er at det liksom skal være drømmekvelden for mannen og paret, de vil at ny dame skal slikke dama, leke med henne, suge mannen og kanskje få noen pulestikk av mannen før kjæresten hans skal ha den. Så whats in it for me? 

Anonymkode: 133eb...1ca

.

Endret av Sosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 20.34):

Kontaktannonser er forbudt på KG. Prøv et annet sted.

Anonymkode: 0c81a...ffe

.

Endret av Sosi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker gaysir og fetlife, funker fint. Har kroppsbilder og slikt i profilen, og tar samtalen videre på snap for å vise mer av oss selv dersom kjemi føles bra pr mld.

Anonymkode: c29f9...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i begge ender av dette, dvs vært en del av et par som får med en ekstra kvinne, samt møtt noen par som «den tredje part». 

Vi hadde masse hell med å treffe kvinner for trekant faktisk, har vel møtt en 7-8 kvinner, noen flere ganger. Suksessen er å tilby den ekstra kvinnen noe! Ha henne i fokus og beskrive hva det betyr til henne i forkant. Når vi har en ekstra kvinne med oss, er det hun som får spesialbehandling og det beste vi kan gi. Det vanskeligste har vært å finne tid til at tre mennesker som har travle liv. 😅

Motsatt vei, har det faktisk vært labre opplevelser. Paret har ofte hatt fokus på hverandre eller at jeg skal liksom være «på lag» med mannen for å gi hans kvinne en flott og gøy opplevelse.  Det er ikke sååå interessant for meg. 

Anonymkode: d7d48...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært i begge ender av dette, dvs vært en del av et par som får med en ekstra kvinne, samt møtt noen par som «den tredje part». 

Vi hadde masse hell med å treffe kvinner for trekant faktisk, har vel møtt en 7-8 kvinner, noen flere ganger. Suksessen er å tilby den ekstra kvinnen noe! Ha henne i fokus og beskrive hva det betyr til henne i forkant. Når vi har en ekstra kvinne med oss, er det hun som får spesialbehandling og det beste vi kan gi. Det vanskeligste har vært å finne tid til at tre mennesker som har travle liv. 😅

Motsatt vei, har det faktisk vært labre opplevelser. Paret har ofte hatt fokus på hverandre eller at jeg skal liksom være «på lag» med mannen for å gi hans kvinne en flott og gøy opplevelse.  Det er ikke sååå interessant for meg. 

Mellom linjene her: 🤑💸💰

Anonymkode: 13f37...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Idiot. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du har åpenbart null erfaring på dette området...

Anonymkode: dec86...8b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 22.11):

Vi bruker gaysir og fetlife, funker fint. Har kroppsbilder og slikt i profilen, og tar samtalen videre på snap for å vise mer av oss selv dersom kjemi føles bra pr mld.

Endret av Sosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 22.31):

Endret av Sosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 23.09):

Hvor i landet bor dere?:) 

Anonymkode: bf2a8...b3e

.

Endret av Sosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde flaks og fikk dette med exen og venninna hennes.

Tilfeldighetenes spill noen ganger, rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flørtete begge to, og har funnet våre kvinner på byen, bortsett fra en jeg traff via Tinder. Tinder synes jeg er kjedelig, så blir nok videre også å treffe kvinner i rl. 

Anonymkode: 21755...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosi skrev (7 timer siden):

Så bra! Det å ta samtalen videre på snap gjorde vi også en del, men det var det å finne de aktuelle da 😅 Men gaysir og fetlife skal sjekkes ut. Opplever du at det er «normale» single jenter der, eller mer i kinky «lakk og lær»-gata? 😅

Alt fra helt vanlig sex til mer kinky og perverst. Vi liker begge deler.

Det vil alltids være mer vanskelig å få napp hos damer enn menn, men sånn er det jo bare.

Nakentid er visst en typ erstatning for nakenprat, men vet ikke hvordan det er å finne noe der inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre erfaringer:

Nakentid - Dårlig. 90% menn og ca halvparten av de få kvinnene er der for å promotere onlyfansen sin. 

Tinder som "enslig" - Ok +. Det er lettere å komme i kontakt med kvinner der, men når mange av de leter etter en enslig partner blir det feil å presentere seg som dette for senere å si "forresten så er vi to". Men gjorde det en gang og hun endte vi opp med å møte. 

Tinder som par - Ok. Funnet et par der, ei vi møtte og. Samt 2-3 vi har kontakt med og skal forsøke å møte i løpet av høsten. Men ble kastet ut da noen fant ut at det var en parprofil 🙄

Cupidoclub - Sånn passe. Flere kvinner der, men om man tror at tinder er ille når det kommer til frekke folk, vil man få granatsjokk her. Aldri vært borti flere tilfeller av folk som slutter å svare midt i en meldingstråd / bare slettet profilen sin / blokkerer deg når man etter en kort prat finner ut at man ikke er helt rett for hverandre allikevel.

Gaysir - ikke prøvd, hadde helt glemt denne. Takk for tips. 

Swingerklubb - drar man noen mil ut fra Norge er dette mye mer åpent og tilgjengelig enn her. Stockholm, København, Gøteborg.. Ta en langhelg og avslutt en eller to kvelder med noen drinker her. De skikkelige klubbene praktiserer strengt 50/50 menn kvinner så det er relativt lett å finne en ekstra kvinne som har sendt mannen sin inn til et annet par.  

Anonymkode: c7902...201

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 4.34):

Vi er flørtete begge to, og har funnet våre kvinner på byen, bortsett fra en jeg traff via Tinder. Tinder synes jeg er kjedelig, så blir nok videre også å treffe kvinner i rl. 

Anonymkode: 21755...4b8

AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 8.39):

Våre erfaringer:

Nakentid - Dårlig. 90% menn og ca halvparten av de få kvinnene er der for å promotere onlyfansen sin. 

Tinder som "enslig" - Ok +. Det er lettere å komme i kontakt med kvinner der, men når mange av de leter etter en enslig partner blir det feil å presentere seg som dette for senere å si "forresten så er vi to". Men gjorde det en gang og hun endte vi opp med å møte. 

Tinder som par - Ok. Funnet et par der, ei vi møtte og. Samt 2-3 vi har kontakt med og skal forsøke å møte i løpet av høsten. Men ble kastet ut da noen fant ut at det var en parprofil 🙄

Cupidoclub - Sånn passe. Flere kvinner der, men om man tror at tinder er ille når det kommer til frekke folk, vil man få granatsjokk her. Aldri vært borti flere tilfeller av folk som slutter å svare midt i en meldingstråd / bare slettet profilen sin / blokkerer deg når man etter en kort prat finner ut at man ikke er helt rett for hverandre allikevel.

Gaysir - ikke prøvd, hadde helt glemt denne. Takk for tips. 

Swingerklubb - drar man noen mil ut fra Norge er dette mye mer åpent og tilgjengelig enn her. Stockholm, København, Gøteborg.. Ta en langhelg og avslutt en eller to kvelder med noen drinker her. De skikkelige klubbene praktiserer strengt 50/50 menn kvinner så det er relativt lett å finne en ekstra kvinne som har sendt mannen sin inn til et annet par.  

.

Endret av Sosi
Glemt å sette som anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosi skrev (12 minutter siden):

Dette er jo drømmen - å møte ei jente vi begge tenner på litt tilfeldig, som ender opp med deilig og hensynsløs sex uten at noen ting er planlagt. Men mulig vi ikke er flørtete nok, siden vi ikke har fått oppleve det tilfeldige møtet enda.. 😢😊

Nyttig informasjon. Tusen takk!

Angående swingerklubb så har vi vært ganske nære å dra på en i Tønsberg(?), men har hørt av andre at sannsynligheten for å møte den «normale, pene og sjarmerende» jenta her ikke nødvendigvis er så stor. Men klubb i utlandet er nok fort noe helt annet, og noe jeg kunne tenke meg å prøve 😊

Den i Tønsberg ja.. Club fantasy heter den vel. Jeg har aldri vært der etter beskrivelse fra en som var der en kveld. Mulig han var uheldig, men det var 30 menn og 2 kvinner. Det praktiseres ingen policy for å oppnå ca 50/50 fordeling. 

Ta en kikk på club amante i Gøteborg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofilt par her og vi har ikke problemer med å finne en tredjemann, men forstår at heterofile par har det vanskeligere der.

Anonymkode: 20a13...267

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...