AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Hei! Fødte en nydelig jente for 3 uker siden. Fødselen var _heftig_. Styrtfødsel og jeg endte opp med klipp og noen få grad 1-2 rifter. Kom meg relativt raskt etter fødselen, heldigvis. Har etter fødselen hatt følelsen av at det er noe i skjeden, som om det er en tampong som sitter ekkelt. Opplever det som ubehagelig når jeg går lengre turer. I dag tok jeg motet til meg og kikket nedentil med et speil, og ser da at noe stikker ut av skjedeåpningen.,. Dritekkelt. Har noen opplevd dette etter fødsel? Antar at det ikke er noen hensikt å bestille legetime noe før 6-ukers kontrollen da mye kan endre seg før 6uker i følge legene.. Anonymkode: e6766...bec
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Høres ut som fremfall, ja. Du kan jo ringe legen og spørre? Anonymkode: 52d44...515 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Ja!! Ammetåke nå da så husker ikke helt nøyaktig, men tok noen få uker før den trakk seg tilbake av seg selv. Tror det var max 2-3 mnder..? Anonymkode: 5fdbb...8ef
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja!! Ammetåke nå da så husker ikke helt nøyaktig, men tok noen få uker før den trakk seg tilbake av seg selv. Tror det var max 2-3 mnder..? Anonymkode: 5fdbb...8ef Forstår det slik ut i fra det jeg finner om fremfall på nett at det ofte trekker seg sammen selv, ja.. så du fremfallet også, eller kjente du det bare? Anonymkode: e6766...bec
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Åh, så kjipt! Gjør knipeøvelser som en gal. For kroppen kan bruke litt tid på å reparere seg selv, men mye går seg faktisk til. Ang 6ukerskontroll så er det mye som endrer seg etter det også. Selv følte jeg at kroppen min ble helt normal først noen uker etter ammeslutt et år etter fødsel, men jeg husker ikke lengre helt hva som ga seg når. Anonymkode: c9a5f...712
snurk Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Det høres ut som fremfall ja. Fikk det etter mitt andre barn. Det er snart 2 år siden fødsel og jeg har fortsatt fremfall, men heldigvis ikke noe ubehag.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Jeg hadde også det etter 3 uker. 15 uker siden nå og det er blitt normalt igjen. Hadde også styrtfødsel Anonymkode: c50ff...6fa
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 21.29): Jeg hadde også det etter 3 uker. 15 uker siden nå og det er blitt normalt igjen. Hadde også styrtfødsel Anonymkode: c50ff...6fa Så godt å høre at det kan rette seg.. Vet du noe om hva slags fremfall du hadde? Og så du fremfallet/kjente du det ? var hos jordmor i går, var fremre skjedevegg som hadde seget ned.. har også problemer med å tømme blæra..:( Anonymkode: e6766...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå