Gå til innhold

Hva slags undertøy på brudekjoleprøving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags undertøy bør man ha på når man skal prøve brudekjoler? Har lest flere ganger at man bør «ha på undertøyet man skal ha på bryllupsdagen». Men jeg tenker det blir helt feil. Man må jo finne kjolen før man vet hva slags undertøy som funker. Ikke omvendt.

Jeg ser f.eks. etter en kjole med åpen rygg, og er usikker på om jeg trenger BH i det heletatt, eller om jeg bare skal få sydd «cup» inn i kjolen. Men er det vanlig å prøve sånne kjoler i bare trusa..?

Anonymkode: 33dec...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør der du skal på prøving kanskje? Jeg ville tatt på meg f.eks shaping body og vanlig bh, med mindre du har bryst som krever mye støtte i bh’en.

Anonymkode: 414bc...673

Skrevet

Jeg prøvde i bare trusa. Den var for øvrig sømløs og i nude farge. :ler: Nøyaktig det samme som jeg hadde under brudekjolen på bryllupsdagen.

Anonymkode: b9e56...bab

• Liker 1
Skrevet

Brudekjolestedene anbefaler at man har på sånn beige, glatt shapinggreie. Ikke for at man skal se tynnere ut eller noe, men for å unngå å få slike kanter og søkk fra strikken på vanlige truser, det vil synes ekstremt godt under mange typer brudekjoler. Ta på en beige bh også, og så kan du heller ta den av hvis det passer bedre med designet på kjolen. 

Anonymkode: 2b05a...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...