cocco Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Hvor mye koster LV Neverfull MM i Norge? Hvilket land vil det lønne seg å kjøpe den kontra i Norge?👜💸
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Blir ikke prisen omtrent den samme uansett hvor du kjøper den? I hvert fall etter at du har fortollet den inn Anonymkode: 3fc44...591
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Får de fra 6-7000 på Miinto (brukt) Anonymkode: 83d20...79c
Urwa Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Billigst i Norge. Da slipper du å betale toll.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Med toll går det omtrent opp i opp. Jeg kjøpte min i Sverige, så da at det ville bli omtrent det samme som i Paris som jeg også skulle til den sommeren.. men er noen år siden så prisen er ikke relevant. Anonymkode: 4aa4f...349
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Men man får tilbake tax fra landet en kjøper i, samt med rette kursen tjener man litt der og.. men da må man jo og håpe på å ikke bli stoppet i tollen da. Hva er nypris i Norge nå? Anonymkode: 10895...6cd
Minitroll Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Men man får tilbake tax fra landet en kjøper i, samt med rette kursen tjener man litt der og.. men da må man jo og håpe på å ikke bli stoppet i tollen da. Hva er nypris i Norge nå? Anonymkode: 10895...6cd Men da bør du vel helst ha flere ærend i det landet. Koster jo med fly og overnatting om du skal langt avsted. anbefaler å kjøpe pent brukt av noen som fortsatt har kvittering fra lv Norge Endret 7. september 2022 av Minitroll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå