AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Del Skrevet 6. september 2022 Hvor kommer det fra og har det noen funksjon? Kan jeg ta navnet Tthomas? Eller LLarsen? Anonymkode: 51de4...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Del Skrevet 6. september 2022 og Riise Har jeg også lurt på. Kan de komme fra finsk? Finnene har det jo med dobbelvokaler Anonymkode: 964fc...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Del Skrevet 6. september 2022 For at du skal poengtere u'en skikkelig. Ruuuuuuuud. Anonymkode: 70178...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 6. september 2022 #4 Del Skrevet 6. september 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: og Riise Har jeg også lurt på. Kan de komme fra finsk? Finnene har det jo med dobbelvokaler Anonymkode: 964fc...fda Navnet Rud kommer fra rydning, som regel med et fornavn foran for å angi hvem som ryddet gården. Ruud betyr visstnok ulv på gammelgermansk og er derfor fornavn i Nederland, men i Norge er de fleste Ruudene familier som har hett ettellerannet-rud som så har endret det når de ikke lenger eier eller bor på gården med navnet. Den andre u'en blir da egentlig jåleri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 6. september 2022 #5 Del Skrevet 6. september 2022 Til TS. Det er ingenting som hindrer deg i å ta navnet Llarsen eller Tthomas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå