Tripptrapp1 Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: b81e9...c11 Har du en fargekode, så er dette enkelt å si. Å vurdere farger gjennom en dataskjerm er helt meningsløst. På min skjerm ser den ut til å ha litt gult i seg, men om den faktisk har det eller om det er skjermen er umulig å vite. 7
Gjest Ghostface Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Varm siden det er en jordfarge?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Tripptrapp1 skrev (3 minutter siden): Har du en fargekode, så er dette enkelt å si. Å vurdere farger gjennom en dataskjerm er helt meningsløst. På min skjerm ser den ut til å ha litt gult i seg, men om den faktisk har det eller om det er skjermen er umulig å vite. Snakk om klær så har ikke fargekode. Anonymkode: b81e9...c11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Når du tar bilder av klær så blir det ikke alltid helt rett fargetone. Jeg vil ikke si den er varm- da ville den vært mer gulaktig, jo mer grågrun den er, jo kaldere. Anonymkode: adfd0...a20
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Svaret er 7. Anonymkode: b300f...666 1 1
Loboto Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Million skrev (17 minutter siden): Brunt er jo en varm farge. Det finnes massevis av kalde bruntoner 😊 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Flere bilder. Anonymkode: b81e9...c11 1
Million Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Loboto skrev (2 minutter siden): Det finnes massevis av kalde bruntoner 😊 De fleste bruntoner har vel litt rødt og gult i seg, og da er de pr def varme. Tenker du på gråbrune farger? De er mer kalde, når de heller mot den grå enden av skalaen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Million skrev (1 minutt siden): De fleste bruntoner har vel litt rødt og gult i seg, og da er de pr def varme. Tenker du på gråbrune farger? De er mer kalde, når de heller mot den grå enden av skalaen. Grå brun er vel brun de også? Du har også bruntoner som heller helt mot sort og de kan være kalde farger. At en farge har litt rødt eller gult i seg definerer vel ikke fargen som varm? Anonymkode: e8a90...950
Loboto Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Million skrev (3 minutter siden): De fleste bruntoner har vel litt rødt og gult i seg, og da er de pr def varme. Tenker du på gråbrune farger? De er mer kalde, når de heller mot den grå enden av skalaen. Bordeaux er klassifisert som kald farge på fargeskalaen. Et godt eksempel.
Bacteria Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 Jeg vil si den heller mot det varme. Typisk Dyp høst-brun.
Tripptrapp1 Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 19.06): Flere bilder. Anonymkode: b81e9...c11 Jeg syns den ser varm ut på bildet. Har den ikke et snev av gul undertone? Hvordan den ser ut irl er en helt annen sak. Man har aldri noen garanti for at ikke butikkene har fikset litt på både modell, snitt og farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå