AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Ble slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden, han ble sammen med hun jenta jeg frykta over ja… Som jeg ba han å slette, men han har nå slettet meg overalt?? Hvorfor sletter han meg? men nektet å slette hun da vi var sammen? Anonymkode: 0eef3...3dd 1
Ananas. Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Han sletter deg fordi han ikke lenger har noen interesse for deg? Eks er eks, dere er jo ute av hverandres liv nå. Det er jo forskjell på å fjerne en eks fra livet sitt, og en annen kvinnelig bekjent, så jeg tror ikke du får noe særlig ut av å sammenligne de to tingene, selv om jeg skjønner at det kan gjøre litt ekstra vondt. 4
Duraton Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Jeg vil anta at det er fordi han var interessert i henne og ikke i deg. 2 4
Belima Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Mest sannsynlig for at han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Det er jo også en mulighet at den nye dama har forlangt det i tillegg. Er det slutt, så bør det også være slutt. Aldri eller veldig sjelden lurt å beholde en eks som venn med mindre en har barn sammen.
Daria Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Det faktum at han nå er sammen med henne besvarer vel egentlig alle spørsmålene dine... 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Han sletter deg fordi du er en eks og han er ferdig med deg. Anonymkode: 94008...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Fordi du er ex Anonymkode: 8feb6...453 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Det er jo henne han ville ha.... Dette er jo ikke noe å lure på. Men forstår det er vondt! Anonymkode: 20dd0...e0c
Silkedyne Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Ikke usannsynlig at det er hun som har krevd det. Fordi hun har tatt han i å være utro og skrive med andre og har bedt han slette de jentene hun er mistenksom på, at hun står i dine sko nå. En gang utro alltid utro Vær glad han ikke er ditt problem lenger! 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Flere årsaker: 1. Han skammer seg fordi han innser at du hadde rett hele tiden. 2. Han har hatt følelser for henne hele tiden, og bare ventet på en mulighet der han fikk sjansen på henne. 3. Hun har bedt han om å slette deg. I så tilfelle, hvorfor slettet han ikke henne når du ba om det? 4. Han er fullstendig over deg, og ser ikke grunn eller årsak til å beholde deg som venn. Her må du svelge noen kameler og innse at du også må gå videre. 5. En blanding av alle disse årsakene. I så tilfelle, bra for deg! Han har satt deg fri og gitt deg sjansen til å finne en som er bedre enn han. Han er ikke uerstattelig, og det er ikke du heller. Men det fine med det er at du alltid kan oppgradere. Anonymkode: 93a67...2eb 1
Gjest Ghostface Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Du er slettet fordi det er over og man sletter nok en eks fra sosiale medier for ikke å rippe opp i sår? Det er en måte å komme seg videre på.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Da er dere ferdig. Definitivt. Tenk at det er en lettelse. Ikke no å gjøre med det. Move on. Anonymkode: 63602...715
Tuba Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Det føles selvsagt vondt. Men det beste for deg er uansett null kontakt, så da gjør han deg faktisk en tjeneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå