AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #21 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke blitt noe bedre, fortsatt stor grop hvis jeg trykker inn fingeren på begge beina. Men kvier meg for å ringe, vil ikke virke overhysterisk 😨 har prøvd å sitte med beina høyt osv, men hjelper ikke. Skal ikke på kontroll før 14 oktober. Er dog bare 26 uker på vei.. blææ, hater å være til «bry»😂😂 Anonymkode: 74f65...e57 Kjære deg, du er ikke overhysterisk om du ringer inn en bekymring. Tenk over hva som er mest styr: At du ringer inn, kanskje får beskjed om å komme inn til en sjekk, og så får beskjed om at alt er ok og at dette kan du ta hos fastlegen? Eller at du ikke ringer inn, ikke gjør noe, og blir alvorlig dårlig, slik at du må til sykehuset med blålys, ha hastekeisersnitt, du må i koma i flere dager mens baby, prematur, må tilbringe flere uker på Nyfødtintensiven? Min jordmor har hele veien sagt at det er bedre å ringe en gang før mye enn en gang for lite. Hvis det skjer noe under graviditeten som gjør deg bekymret, ring. Anonymkode: 81ffd...ea4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #22 Skrevet 7. september 2022 Det er bare og ringe dem når som helst med spørsmål. De vil fortelle deg hvordan du skal gå videre. Det er ikke en vurdering du trenger og ta. Du kan tenke at du ikke ringer inn på vegne av deg selv, men babyen i magen. Hvis du ikke liker og være til bry, at du føler deg hypokonder eller føler at du er hysterisk. Det er babyen du må ringe inn for Anonymkode: f8798...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #23 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har ikke blitt noe bedre, fortsatt stor grop hvis jeg trykker inn fingeren på begge beina. Men kvier meg for å ringe, vil ikke virke overhysterisk 😨 har prøvd å sitte med beina høyt osv, men hjelper ikke. Skal ikke på kontroll før 14 oktober. Er dog bare 26 uker på vei.. blææ, hater å være til «bry»😂😂 Anonymkode: 74f65...e57 Jeg var «bare» 26 uker på vei når jeg fødte min eldste… anbefaler på det sterkeste å ikke ta for lett på signaler. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Anonymkode: 4baa0...25b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #24 Skrevet 7. september 2022 Ja skjønner hva dere mener! Kan man ringe føden for å snakke om slike ting eller vente til imorgen tidlig å ringe fastlege/jordmor? TS Anonymkode: 74f65...e57
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #25 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja skjønner hva dere mener! Kan man ringe føden for å snakke om slike ting eller vente til imorgen tidlig å ringe fastlege/jordmor? TS Anonymkode: 74f65...e57 Du kan ringe føden midt på natta om du trenger Anonymkode: f8798...ba8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #26 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja skjønner hva dere mener! Kan man ringe føden for å snakke om slike ting eller vente til imorgen tidlig å ringe fastlege/jordmor? TS Anonymkode: 74f65...e57 Du kan ringe føden døgnet rundt. Anonymkode: 4baa0...25b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #27 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ringe føden døgnet rundt. Anonymkode: 4baa0...25b Ja er klar over at man kan ringe føden døgnet rundt😊 Lurte bare på om det er grunn nok til å ringe dem eller om jeg burde kontakte fastlege/jordmor imorgen Anonymkode: 74f65...e57
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #28 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja er klar over at man kan ringe føden døgnet rundt😊 Lurte bare på om det er grunn nok til å ringe dem eller om jeg burde kontakte fastlege/jordmor imorgen Anonymkode: 74f65...e57 Hvis du lurer på om du bør vente eller ikke, så er en tommelfingerregel under svangerskap at man skal aldri se det an. Ved for lite liv, ved uvanlige smerter, ved blødninger, ved mistanke om svangerskapsforgiftning. Anonymkode: f8798...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå