Gå til innhold

Blir plagd på Facebook ….

Gjest Anonym61

Anbefalte innlegg

Anonym61 skrev (6 minutter siden):

Ja jeg håpet på det selv men det synes visst for andre :( ja bare litt kjedelig å slette alt jeg har ute for å så legge ut på nytt men 😕 

Ja, det er det. Trist men totalt uventet oppførsel fra et fremmed menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym61
Ghostface skrev (8 minutter siden):

Vær mer nøye med på innstillinger fra nå av om hvem som kan se profil siden din, kommentere , osv.

Ja det skal jeg 😕 bare skulle ønske jeg kunne få han til å fjerne det .. kan ikke akkurat anmelde han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville nok gjort det. Ikke nødvendigvis legg ut alt på nytt, men start på nytt liksom, legg ut det du vil og ta profilen din tilbake. Du kan jo gi den en lags makeover. 

Anonymkode: c4b67...4e8

Ja du ville det ? Hmm.. bare så kjedelig å legge ut alt på nytt 😕 

synes du det ser veldig dumt ut utad at noen har fått «haha» reaksjoner på bildene sine ? Jeg føler meg ikke så bra da akkurat .. 😕 tullete men sånn er det bare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61
Motelvibes skrev (6 minutter siden):

Ja, det er det. Trist men totalt uventet oppførsel fra et fremmed menneske.

Virkelig 😕 så ubehagelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61

Synes også at det er ubehagelig at andre ser at han ler av meg … 

skulle ønske at jeg ikke brydde meg men det har sikkert noe med usikkerheten min å gjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym61
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herlighet da. Blokker han.

Anonymkode: 3b563...b30

Ja jeg har gjort det nå men alle andre ser fremdeles alle haha reaksjonene hans på alle bildene selv om ikke jeg ser de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan rapportere det til favebook, harrassment 

Anonymkode: 9cf32...cf7

Jeg har rapportert han men tviler på at de gjør noe med det 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette må være utrolig kjipt for deg,og at det er ubehagelig med den type reaksjoner fra en fremmed. Men ikke skriv mer til han,ikke vis ham at du bryr deg. Og det siste du skal tenke på,er hva andre synes. Når jeg reagerer på noe på fb,enten det er en like,hjerte eller haha til noe som er morsomt,tenker jeg kun 0,1% på hva andre har reagert på innlegget. Antall reaksjoner går meg hus forbi og. Unntak kan være,hvis noen legger ut la oss si en trist post,så har noen trykt liker. Da tenker jeg at noen er rare,og ikke "mestrer" facebook,når de legger igjen slike reaksjoner. Hva om du tenker sånn om plageånden din? Tenk at her er det noen som virkelig ikke kan dette   , tenk haha til hele fyren og gå videre🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett bildene bare 🙈 Ingenting er så viktig at det må bli liggende ute… men er det bilder du er veldig fornøyd med legger du bare ut på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Anonym61 skrev (1 time siden):

Ja det skal jeg 😕 bare skulle ønske jeg kunne få han til å fjerne det .. kan ikke akkurat anmelde han 

Det skjønner jeg, at det er ubehagelig, men man lærer av erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook er noe dritt. Man får helt noia uansett hva man gjør. Lar man være å svare så blir man plagd, blokkerer man, så kommer angsten for å bli plagd ytterligere på andre SoMe eller ringt, svarer man så viser man at man er åpen for å gi oppmerksomhet.

Anonymkode: d444a...903

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym61
TeamWP skrev (11 timer siden):

Skjønner at dette må være utrolig kjipt for deg,og at det er ubehagelig med den type reaksjoner fra en fremmed. Men ikke skriv mer til han,ikke vis ham at du bryr deg. Og det siste du skal tenke på,er hva andre synes. Når jeg reagerer på noe på fb,enten det er en like,hjerte eller haha til noe som er morsomt,tenker jeg kun 0,1% på hva andre har reagert på innlegget. Antall reaksjoner går meg hus forbi og. Unntak kan være,hvis noen legger ut la oss si en trist post,så har noen trykt liker. Da tenker jeg at noen er rare,og ikke "mestrer" facebook,når de legger igjen slike reaksjoner. Hva om du tenker sånn om plageånden din? Tenk at her er det noen som virkelig ikke kan dette   , tenk haha til hele fyren og gå videre🤗

Takk for fint svar ❤️ nei jeg skulle bare ønske at jeg kunne gjøre noe slik at han fjernet det .. men virker ikke som at han gidder 😕 jeg forstår virkelig ikke .. jeg har aldri gjort han noenting og vi vet ikke hvem hverandre er. Han er vel bare et nett troll tenker jeg.. 

ja det er godt å høre det da hvert fall 😕 jeg er nok alt for opptatt av hva andre synes om meg tror jeg .. får helt mageknip 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61
Tøvftta skrev (11 timer siden):

Slett bildene bare 🙈 Ingenting er så viktig at det må bli liggende ute… men er det bilder du er veldig fornøyd med legger du bare ut på nytt.

Nei det er sant .. men synes det er kjedelig å måtte slette alt jeg har lagt ut opp igjennom bare pga han sine reaksjoner også 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonym61
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Facebook er noe dritt. Man får helt noia uansett hva man gjør. Lar man være å svare så blir man plagd, blokkerer man, så kommer angsten for å bli plagd ytterligere på andre SoMe eller ringt, svarer man så viser man at man er åpen for å gi oppmerksomhet.

Anonymkode: d444a...903

Jeg vet 😕 sosiale medier er ikke bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61

Hadde dere følt dere dårlig hvis dere hadde fått «haha» på alle bildene deres ? Hadde dere slettet de eller bare latt de stå uten å bry dere om den ene «haha» reaksjonen ? 

Endret av Anonym61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym61 skrev (11 minutter siden):

Hadde dere følt dere dårlig hvis dere hadde fått «haha» på alle bildene deres ? Hadde dere slettet de eller bare latt de stå uten å bry dere om den ene «haha» reaksjonen ? 

Jeg kunne virkelig ikke ha brydd meg mindre. Spesielt det at andre ser reaksjonene jeg har fått på et bilde. Jeg bryr meg ikke, og mest sannsynligvis så bryr ikke de som ser det seg heller. At jeg på noen måte skulle ha tenkt noe over at en person fikk en "haha" reaksjon på et bilde er utenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym61
Ost skrev (32 minutter siden):

Jeg kunne virkelig ikke ha brydd meg mindre. Spesielt det at andre ser reaksjonene jeg har fått på et bilde. Jeg bryr meg ikke, og mest sannsynligvis så bryr ikke de som ser det seg heller. At jeg på noen måte skulle ha tenkt noe over at en person fikk en "haha" reaksjon på et bilde er utenkelig.

Okey.. det er godt å høre men ..

hva hvis bildet er litt sånn «se på meg» bilde da? Jeg er alltid så usikker på det jeg legger ut 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...