AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap. Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider. Anonymkode: 36b92...c6d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Du får gjøre som oss wonderwomen da som er lei av menn som maser og heller liker fred og ro også. Jeg har slettet Facebook, sluttet å dra ut på byen,bruker ikke snap og ikke svart noen andre enn venninnene mine på instagram de siste årene. Anonymkode: 97592...541 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Du får dra rett hjem fra jobb til snekring i kjelleren og kun omgås andre når barna er lagt. Så blir det fred og du får bo lenge i landet. Anonymkode: 9e51a...371
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap. Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider. Anonymkode: 36b92...c6d Du er definitivt ingen alfahann. Anonymkode: 715b2...78d 1 2
Kvalitet Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap. Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider. Anonymkode: 36b92...c6d Hvordan definerer du alfahan?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Kvalitet skrev (1 minutt siden): Hvordan definerer du alfahan? attraktiv 🤭 Anonymkode: cc338...63e
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap. Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider. Anonymkode: 36b92...c6d 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Skid_raw Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap. Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider. Anonymkode: 36b92...c6d Scenario: halvnaken, overvektig mann sitter alene på hybelen og fyller opp et tomrom i livet sitt ved å skrive om sine "alfahann" trekk. Attpåtil som Anonym bruker 😄 Det han ikke vet er at alfahannen trenger ikke å gjøre alt det der fordi han er vinneren i livet og i dette øyeblikket opptatt med å leve livet. Han trenger ikke engang å hyle for verden som sine alfahann trekk. Hans arena er å skinne som en stjerne og han har integriteten til å behandle folk med respekt. Han får respekt fordi han går frem som et godt eksempel, hjelper de som ikke kan stå opp for seg selv.
Gjest Warrior Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Når det blir for mye så ikke svar alle meldinger. Ikke svar når du er ute. Bare smil til de og vis at du er opptatt. Avvis på en høflig måte.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Et hot tips kan jo være å slette tinder nå som du er i forhold. 😅 Anonymkode: 534d8...f57 1
Kvalitet Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): attraktiv 🤭 Anonymkode: cc338...63e Har du lest definisjonen på alfahan ?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 "Du er ikke en konge hvis du må si at du er konge" Fritt etter GOT Anonymkode: ad7af...de6 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Kvalitet skrev (3 minutter siden): Har du lest definisjonen på alfahan ? Så vidt jeg vet finnes det mange definisjoner på det.. Anonymkode: cc338...63e
ClausSaus Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap. Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider. Anonymkode: 36b92...c6d En løve trenger ikke fortelle en antilope hva han er. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 godt det forumet blir brukt til fantasier også Anonymkode: bce39...f7b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå