Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap.
Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider.

Anonymkode: 36b92...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gjøre som oss wonderwomen da som er lei av menn som maser og heller liker fred og ro også. Jeg har slettet Facebook, sluttet å dra ut på byen,bruker ikke snap  og ikke svart noen andre enn venninnene mine på instagram de siste årene. 

Anonymkode: 97592...541

• Liker 2
Skrevet

Du får dra rett hjem fra jobb til snekring i kjelleren og kun omgås andre når barna er lagt. Så blir det fred og du får bo lenge i landet. 

Anonymkode: 9e51a...371

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er i kategorien alfahann, men klarer alltid motstå fristelser. Er i et solid samboerskap.
Men hvordan skal jeg unngå maset fra damer, det blir så jæskla travelt i lengden. Er skapt slik at jeg elsker fred og ro, misunner nesten incels til tider.

Du er definitivt ingen alfahann. 

Anonymkode: 715b2...78d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan definerer du alfahan? 

Skrevet
Kvalitet skrev (1 minutt siden):

Hvordan definerer du alfahan? 

attraktiv 🤭

Anonymkode: cc338...63e

Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet

Scenario: halvnaken, overvektig mann sitter alene på hybelen og fyller opp et tomrom i livet sitt ved å skrive om sine "alfahann" trekk. Attpåtil som Anonym bruker 😄 

Det han ikke vet er at alfahannen trenger ikke å gjøre alt det der fordi han er vinneren i livet og i dette øyeblikket opptatt med å leve livet. Han trenger ikke engang å hyle for verden som sine alfahann trekk. Hans arena er å skinne som en stjerne og han har integriteten til å behandle folk med respekt. Han får respekt fordi han går frem som et godt eksempel, hjelper de som ikke kan stå opp for seg selv.

Skrevet

Når det blir for mye så ikke svar alle meldinger. Ikke svar når du er ute. Bare smil til de og vis at du er opptatt. Avvis på en høflig måte. 

Skrevet

Et hot tips kan jo være å slette tinder nå som du er i forhold. 😅

Anonymkode: 534d8...f57

• Liker 1
Skrevet

The truth behind an alpha male: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

attraktiv 🤭

Har du lest definisjonen på alfahan ? 

Skrevet

"Du er ikke en konge hvis du må si at du er konge"

Fritt etter GOT

Anonymkode: ad7af...de6

• Liker 4
Skrevet
Kvalitet skrev (3 minutter siden):

Har du lest definisjonen på alfahan ? 

Så vidt jeg vet finnes det mange definisjoner på det..

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En løve trenger ikke fortelle en antilope hva han er.

• Liker 2
Skrevet

godt det forumet blir brukt til fantasier også

Anonymkode: bce39...f7b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...