Henrikk Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Må man være attraktive for å få seg kjæreste om man har bra personlighet?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Nei. To uatttaktive kan jo bli sammen? Anonymkode: d2019...f5b 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Henrikk skrev (2 minutter siden): Må man være attraktive for å få seg kjæreste om man har bra personlighet? Skjønner ikke helt spørsmålet. Attraktivitet handler i svært stor grad om personlighet. Kropp/utseende betyr ingen ting uten personlighet. Anonymkode: f75bb...f40 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Ja men hva hver person syns er attraktivt er forskjellig fra hva en annen syns er attraktivt. Og en bra personlighet gjør et menneske mer attraktivt. Anonymkode: 3d80f...78b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Handler vel mest om flaks, tilfeldigheter og innsats. Verden rikeste, vakreste og berømte har samlivsbrudd de og Anonymkode: 7fc05...91f 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Som det sies "effort is sexy" Jeg synes ikke man skal kutte ut å dusje og kle seg fint bare fordi man har en personlighet. Ikke alt kan hvile på en personlighet, akkurat som ikke alt kan hvile på utseendet. Man må gi litt innsats for å fremstå attraktiv sånn at andre kan like deg. Anonymkode: e706f...706
Trolltunge Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Å ha god personlighet er attraktivt i seg selv.
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Henrikk skrev (3 timer siden): Må man være attraktive for å få seg kjæreste om man har bra personlighet? En bra personlighet er jo attraktivt, så spørsmålet ditt henger ikke på greip. 2
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Å ha god personlighet er attraktivt i seg selv. Haha, der slo du meg med ett sekund, tror jeg 🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Jeg føler at mange ekstremt skjeggete menn tenker at de ikke trenger å barbere seg fordi de har en bra personlighet. Da går de nok glipp av mange muligheter også. Anonymkode: e706f...706
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler at mange ekstremt skjeggete menn tenker at de ikke trenger å barbere seg fordi de har en bra personlighet. Da går de nok glipp av mange muligheter også. Anonymkode: e706f...706 For mange er det motsatt. Opplever at de blir mer attraktive med skjegg. Hadde en runde på på dette med noen kollegaer for kort tid siden. Ingen av mine kvinnelige kollegaer liker barbert over skjegg. Idealet var 1 til 2 ukers. I hvert fall ikke glattbarbert. Anonymkode: f75bb...f40
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For mange er det motsatt. Opplever at de blir mer attraktive med skjegg. Hadde en runde på på dette med noen kollegaer for kort tid siden. Ingen av mine kvinnelige kollegaer liker barbert over skjegg. Idealet var 1 til 2 ukers. I hvert fall ikke glattbarbert. Anonymkode: f75bb...f40 Ok, men 1-2 uker er ikke det samme som å spare i åresvis, det er mer det jeg sikter til. Anonymkode: e706f...706
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 Ja. Man får i utgangspunktet dates med folk på sitt eget nivå. Personlighet endrer særs lite på det. Anonymkode: 48f14...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå