Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal utredes for habituell abort etter tre sponantaborter relativt sent på rad. Men fikk ikke time før oktober så jeg rekker muligens å bli gravid før den tid(jeg har Til nå blitt gravid på alle forsøk..) Da fikk jeg beskjed om å ta kontakt. Men hva kan de egentlig gjøre? Er det noe som helst som kan gjøres for å hindre spontanabort igjen? 

Anonymkode: 7c6f4...5b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spørre om å få tilskudd med progesteron. Eneste jeg kommer på. Det kan kanskje hjelpe.

Anonymkode: f9e37...dab

Skrevet

Jeg fikk progesteron og blodfortynnende da jeg ble gravid etter fire sa, det svangerskapet gikk fint. Var også på flere ul underveis, det hjalp på stresset. De finner ikke feil på omtrent 50% av de som utredes for habituell abort

Anonymkode: 8e78c...bc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk progesteron og blodfortynnende da jeg ble gravid etter fire sa, det svangerskapet gikk fint. Var også på flere ul underveis, det hjalp på stresset. De finner ikke feil på omtrent 50% av de som utredes for habituell abort

Så fint at det fungerte. Hadde de funnet noe feil siden de satt deg på dette. Eller var det mest for sikkerhetskyld? Jeg var ett vellykket svangerskap bak meg. Alle aborter har skjedd etter dette 

Skrevet

Fant ikke noe hos meg heller. Fikk progesteron, og det fungerte på mine tre barn. Fra positiv test til uke 12. 

Anonymkode: 1b299...e16

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Så fint at det fungerte. Hadde de funnet noe feil siden de satt deg på dette. Eller var det mest for sikkerhetskyld? Jeg var ett vellykket svangerskap bak meg. Alle aborter har skjedd etter dette 

Fant ingen feil, så det var for sikkerhets skyld. Det var mitt første barn, men gynekologen nevnte også at det like gjerne kan skje ved senere svangerskap, selv om man har vellykkede svangerskap bak seg, så det er bra du får utredning. 
Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...