AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg har chattet en stund med en mann på en chatside. Han er kjekk og veldig hyggelig. Vi har begge sett hverandre på cam da nettsiden tillater det. Ikke noe snusk, bare ansikt og med mikrofon på. Vi snakker om alt og ingenting. Vært igjennom mye av det samme. Som mobbing i barndommen og utroskap osv. Jeg er singel å han har sagt at han å er singel. I det jeg skulle logge av chatten i går kveld så gir han meg brukernavnet sitt på insta. Vil ha kontakt utenfor chatten å. Jeg er litt tilbakeholdende til det. Jeg søkte opp brukernavnet å der får jeg opp ett bilde av han og fornavnet. Jeg begynner å snoke litt på facebook for å se om jeg finner han der. Etter en stund så finner jeg han å mye av det han har fortalt meg stemmer ikke. Som f.feks jobb og det faktumet at han ikke er singel, men forlovet. Jeg blir irritert å lurer på hva jeg skal gjøre med det. Fortelle han at jeg vet det eller bare spille med. Forslag? Anonymkode: 47505...bb5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Du kan gå videre. Anonymkode: 41c9f...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Dette hadde vært punktum for min del, i hvert fall. Men hvorfor skulle du "spille med", hva er vitsen? Anonymkode: 5eed0...a03
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette hadde vært punktum for min del, i hvert fall. Men hvorfor skulle du "spille med", hva er vitsen? Anonymkode: 5eed0...a03 Fordi jeg vil se hvor langt han er villig til å gå med den løgnen. Anonymkode: 47505...bb5
Carrot Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg vil se hvor langt han er villig til å gå med den løgnen. Anonymkode: 47505...bb5 og så da? Hva tjener det til og for hvem er det en bra greie? Det beste du kan gjøre er å drite i han..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg vil se hvor langt han er villig til å gå med den løgnen. Anonymkode: 47505...bb5 Og hva vil du gagne ved å få tak i den informasjonen tenker du? Anonymkode: 71982...fe5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg vil se hvor langt han er villig til å gå med den løgnen. Anonymkode: 47505...bb5 Igjen: Hvorfor, hva er vitsen? Skjer det så lite i livet ditt at du må finne noe drama? Finn deg en tv-serie heller. Anonymkode: 5eed0...a03
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Fortsetter du nå, og sier ingenting så lyver du også. Kutt han ut og gå videre, han er en tulling. Anonymkode: 0145f...7cd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Send screenshots til dama hans om at han er på datingside og utro. Jeg har lært på den harde måten selv ikke utro mann men en som ikke var den han sa han var. Jeg ble utsatt for kjærlighetssvindel fordi jeg ble forelsket etter alle dype samtaler og trodde vi kunne stole på hverandre og vite alt om hverandre.. I realiteten var han svindler som bare diktet opp personligheter og interesser for å speile damene han skulle lure. Har aldri utlevert meg til noen på nett etter det og knapt til noen jeg møter i virkeligheten heller... anbefaler deg å ikke bli så privat og sårbar til noen du egentlig ikke kjenner Anonymkode: 2747a...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå