AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Har hatt barnevernet på hjemme besøk lille på 2 fikk sine utbrudd veldig dårlig tidspunkt. Damen ifra barveneret sa at mange hun har hvert på besøk hos har hatt det. Er det sant eller usant 😅 barne ditt hatt sine utbrudd? Anonymkode: cb382...b62 1
Lorieen Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Dette klarte jeg ikke å lese. Beklager. 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Sikkert ikke så veldig mange her som har hatt besøk av barnevernet. Vet du hvorfor barnet fikk sinne-utbrudd? Og hvordan håndterte du det? 😊. Barnevernet kom på hjemmebesøk hos oss når jeg var liten, og jeg var bare musestille og gjemte meg i beina på mamma, eller lekte på rommet. Gjorde ikke mye ut av meg. Anonymkode: 8ba3d...79c 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Lorieen skrev (Akkurat nå): Dette klarte jeg ikke å lese. Beklager. Da får du prøve å lese en gang til. Jeg hadde ingen problemer med det. Anonymkode: 2f612...e77 12 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 At barn har sinneutbrudd er helt normalt. Det barnevernet vil være opptatt av er hvordan du håndterer det. Anonymkode: 1fa45...84a 11 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Det er helt normalt Anonymkode: a6d05...a24
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Lorieen skrev (26 minutter siden): Dette klarte jeg ikke å lese. Beklager. Det var null problemer å lese det Anonymkode: a6d05...a24 2
Tatja Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Lorieen skrev (33 minutter siden): Dette klarte jeg ikke å lese. Beklager. Ditt problem. 1
Tatja Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Helt normalt at barn har utbrudd, i alle aldre. BV bryr seg kun om hvordan du håndterer disse utbruddene; om du er rolig i situasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Tatja skrev (27 minutter siden): Helt normalt at barn har utbrudd, i alle aldre. BV bryr seg kun om hvordan du håndterer disse utbruddene; om du er rolig i situasjonen. Ja alltid rolig når barnet har sinneutbrud, men kan være ærlig å si at jeg var nok veldig stresset da barnet ikke ville gi seg. Så her ble det en is og mammas fang så ble det stille 😅🤣 Anonymkode: cb382...b62 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Nei, de hadde ikke sinneutbrudd. Men de ser på hvordan du reagerer og respondere på barnets følelser. Men forstår at du ble stresset. Det er ikke noe hyggemøte når man blir vurdert på alt man sier og gjør. Anonymkode: f56ee...874
klarinetta Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt barnevernet på hjemme besøk lille på 2 fikk sine utbrudd veldig dårlig tidspunkt. Damen ifra barveneret sa at mange hun har hvert på besøk hos har hatt det. Er det sant eller usant 😅 barne ditt hatt sine utbrudd? Anonymkode: cb382...b62 Du spør altså om andre barn noengang har hatt sinneutbrudd. For ditt barn hadde sinneutbrudd, og det passet veldig dårlig når barnevernet var på besøk. Jeg tror det passet veldig bra at barnet fikk sinneutbrudd akkurat da, for da kunne BV vurdere situasjonen direkte, og du fikk jo svar. På den annen side, når du blir sint - hva skyldes det? Som regel blir man sint hvos man føler seg misforstått, eller ikke får det slik man ønsker. Når man ikke kan snakke ordentlig, er det lett å bli frustrert og sint. Så ja, det er helt normalt at en 2åring får sinneutbrudd. Kanskje spesielt når du er opptatt med å snakke med noen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja alltid rolig når barnet har sinneutbrud, men kan være ærlig å si at jeg var nok veldig stresset da barnet ikke ville gi seg. Så her ble det en is og mammas fang så ble det stille 😅🤣 Anonymkode: cb382...b62 og så sa du selvsagt at "nå ble jeg stressa fordi dere er her så nå valgte vi en løsning som vi ikke ellers velger" og det er helt innafor å si og gjøre.. Anonymkode: ddb6c...f88
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Lorieen skrev (2 timer siden): Dette klarte jeg ikke å lese. Beklager. Da har du vondt i viljen, eller så er det noe som ikke stemmer med kretskortet ditt. TS, det er helt normalt at et barn på 2 år får utbrudd.. Anonymkode: f5274...303 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja alltid rolig når barnet har sinneutbrud, men kan være ærlig å si at jeg var nok veldig stresset da barnet ikke ville gi seg. Så her ble det en is og mammas fang så ble det stille 😅🤣 Anonymkode: cb382...b62 Derimot ikke så gjennomtenkt å gi barnet en is for at det skal roe seg ned.. Akkurat den detaljen kommer bv til å henge seg opp i. Anonymkode: f5274...303
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 Barn rundt 24 måneder har ofte sinneutbrudd, tror nok BV er godt vant med akkurat det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 Det som er mere vesentlig her er hvorfor Barnevernet er på besøk…. Anonymkode: b391d...83d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 klarinetta skrev (54 minutter siden): Du spør altså om andre barn noengang har hatt sinneutbrudd. For ditt barn hadde sinneutbrudd, og det passet veldig dårlig når barnevernet var på besøk. Jeg tror det passet veldig bra at barnet fikk sinneutbrudd akkurat da, for da kunne BV vurdere situasjonen direkte, og du fikk jo svar. På den annen side, når du blir sint - hva skyldes det? Som regel blir man sint hvos man føler seg misforstått, eller ikke får det slik man ønsker. Når man ikke kan snakke ordentlig, er det lett å bli frustrert og sint. Så ja, det er helt normalt at en 2åring får sinneutbrudd. Kanskje spesielt når du er opptatt med å snakke med noen. Nå er det ikke sikkert at ts fikk besøk av bv pga sinneproblemer, men av helt andre årsaker. Anonymkode: 2a57a...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 Lorieen skrev (3 timer siden): Dette klarte jeg ikke å lese. Beklager. Synes det var forståelig, jeg. Hvorfor kommentere? Du kunne jo bare gått videre... Anonymkode: 675c3...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 Slapp av. Alle toåringer får sinneutbrudd. Det vet de som jobber i barnevernet også. Anonymkode: 675c3...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå