Gå til innhold

Datesurr, er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten og jeg tekstet masse gjennom dagene,men alltid jeg som starter. Vi traff hverandre både ute på byen, og jeg lagde middag til han hjemme hos meg. Vi hadde sex noen ganger etterhvert også. Det jeg stusset på var at han sa han likte best å prate på tlf  ikke chatte. Men han ringte alltid klokken 1 om natta 8 helgene, når han hadde drukket og var litt full, og da skulle han prate om sex. Jeg ble i alle fall veldig oppgitt da det gikk 1 mnd uten å møtes med stadige løfter om å få til noe i løpet av uka og slikt. Men ingenting skjedde.....så viste det seg at han hadde prøvd å ordne opp med en eks parallelt med dating av meg. Nå er jeg super deppa og super desillusjonert for jeg hadde blitt forelska. Han sa det ikke ble noe med eksen, og ba meg komme 21.00 søndag kveld til han, da han plutselig var så fri og frank.... 

Hvordan går jeg videre til neste?

Anonymkode: a9338...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble brukt som booty call i helgene, og så forventet du at det skulle bli noe mer? 

Anonymkode: 743d0...c3a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du går fremover, ta dette som en læring for livet og ikke se deg tilbake, denne personen var ikke verdt tiden din eller følelsene dine. :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Du må si til deg selv at du bryr deg nok om deg selv til å gi slipp på han. Du må si til deg selv at du fortjener bedre, for det gjør du! Elsk deg selv høyt nok til å ta valg som er bra for deg, og ikke gå med på ting som skader deg. Sett grenser for deg selv. Ikke la forelskelsen lure deg inn i noe tull.

Du spør om det er normalt? Jeg tenker at det er ikke så unormalt at folk har kontakt med eksen sin av og til. Noen trenger bare rydde opp og få closeure før de innleder noe nytt. Det er ikke alle som har så ryddige kjærlighetsliv, men om de ønsker seg noe seriøst så rydder de opp rimelig raskt.

Meeeeen der tror jeg ikke denne fyren er. Jeg får kun opp røde flagg her. Jeg kan også bli svak når jeg er betatt av noen, men t.o.m jeg ville ikke giddet noe mere med han etter dette. Du er jo andrevalget. Vil du virkelig det?

Nei blokk han fra alt og glem han. Jo før jo bedre. Og se heller fram til den dagen du møter en ordentlig fin mann.

Anonymkode: 2b5a7...6ff

Skrevet

Sorry men du ble brukt som bootycall og egoboost når han krangla med eksen. Ikke gi han mer oppmerksomhet. 

Hvordan du går videre til neste er ved å innse at du fortjener bedre og ikke er så lavmål at du bruker mer krefter og energi på en som han. Visk han ut av tankene dine, slett han og ta det som en lærepenge at det er smartere å date noen over lengre tid FØR man begynner å ha sex og hjemmedates og at menn som ringer deg i fylla aldri vil noe seriøst med deg. 

Anonymkode: 5adce...879

• Liker 2
Skrevet

Altså hvis ts ikke vært utsatt for dette før så skjønner jeg at hun ikke vet hva bootycall er. Visste ikke jeg heller før jeg ramla inn i et. Jeg trodde selvsagt som ts at han var interessert når en i begynnelsen er som vanlig dates og etter sex skjer dette. Er noe dritt og går på selvfølelsen løs. Men blir kaldere etterhvert ts takket være dagens dating 😕. Neste gang svarer du ikke når de ringer i bootycall timene. Svar bare npr de ringer som normale folk.

Anonymkode: 03522...8ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Daten og jeg tekstet masse gjennom dagene,men alltid jeg som starter. Vi traff hverandre både ute på byen, og jeg lagde middag til han hjemme hos meg. Vi hadde sex noen ganger etterhvert også. Det jeg stusset på var at han sa han likte best å prate på tlf  ikke chatte. Men han ringte alltid klokken 1 om natta 8 helgene, når han hadde drukket og var litt full, og da skulle han prate om sex. Jeg ble i alle fall veldig oppgitt da det gikk 1 mnd uten å møtes med stadige løfter om å få til noe i løpet av uka og slikt. Men ingenting skjedde.....så viste det seg at han hadde prøvd å ordne opp med en eks parallelt med dating av meg. Nå er jeg super deppa og super desillusjonert for jeg hadde blitt forelska. Han sa det ikke ble noe med eksen, og ba meg komme 21.00 søndag kveld til han, da han plutselig var så fri og frank.... 

Hvordan går jeg videre til neste?

Anonymkode: a9338...b24

Om du leser litt rundt på KG forstår du at det er vanlig. 

Det er alltid de mest utilgjengelige, og litt diffuse som er mest ettertraktet. 

Interessant det der.. 

Anonymkode: 71807...18c

Skrevet

Er bare å holde seg unna menn, siden de fleste er fittteprinser som bare er ute etter å tømme seg. Kvalm oppførsel. Jeg vet ikke hvor de som ikke er sånn bor, under en stein kanskje? 

Anonymkode: 833d7...b7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vet ikke hvor de som ikke er sånn bor, under en stein kanskje? 

Jo, men jeg titter av og til fram.  For det meste tror jeg mange er som meg. Vi drømmer og fantaserer om flotte damer, og perfekte forhold, men gjør ikke så mye for å få det.  De som er bedre til å gjøre, de er i forhold allerede. 

Anonymkode: 3f1cb...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...