AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Det er bare en naiv drøm som aldri inntreffer.Man møte en partner, men aldri vil det blir såkalt kjærlighet. Anonymkode: bf181...ddd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare en naiv drøm som aldri inntreffer.Man møte en partner, men aldri vil det blir såkalt kjærlighet. Anonymkode: bf181...ddd Lei for at du ikke har funnet kjærligheten, men det betyr jo ikke at den ikke finnes. Jeg fant kjærligheten med min partner, ikke noe hokus pokus det, men kanskje litt flaks? Anonymkode: d7243...930 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Skilt, blakk og bitter? Anonymkode: ddd2e...404 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Javel. Jeg kaller det kjærlighet. Det jeg føler for min partner og vårt partnerskap. Anonymkode: 40944...77e 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Uff jaja sånn går nå dagene. Den som venter, venter ikke forgjeves. Anonymkode: 43844...b92 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Merkelig.. Har jeg giftet meg på feil grunnlag? Jeg trodde jeg hadde funnet den store kjærligheten, jeg... Er ikke annet å gjøre enn å ta ut skilsmisse da, siden det er slik 😬. Anonymkode: b3f85...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Jo da, den finnes. Men bare for dem som er åpne for det. Og det er ikke ts. Anonymkode: 3b284...6de 3
Carrot Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 TS, hva er kjærlighet slik du ser det da? For meg er det at jeg liker partneren min skikkelig godt, jeg får litt sånn varme følelser når jeg tenker på han, jeg vil at han skal ha det bra, sånn genuint bra! Selv når vi er uenig.. Vi har noen felles interesser, vi har felles mål for fremtiden på enkelte viktige ting som familie og fritid og jeg ser på han som den jeg kunne fortalt hva som helst til, og den jeg ikke kunne tenke meg å møte hverdagen uten. Det smerter meg å tenke på at jeg kanskje en dag må det på samme måte som det smerter meg å tenke på at barna mine skal måtte overleve meg (normalt sett) og jeg elsker absolutt barna mine, de er i alllefall mitt livs kjærlighet, og barnebarna og ja.. kjærlighet kommer i sååå mange former.. Så når du sier det ikke eksisterer lurer jeg på hva du legger i det?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Den finnes. Universet er laget av kjærlighet. Og kjærlighet er et verb, det er en praksis man kan praktisere hele døgnet, og jo mer man gjør det jo bedre blir man på det. Anonymkode: 656b9...925 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Kjærlighet til familie og barn og dyr eksisterer. Kjærlighet for mann har hatt mange ganger i løpet av 50 år, men aldri blitt gjengjeldt. Så her får en gå for plan B en som er glad i meg som jeg ikke har noen slike følelser for eller være single resten av livet eller ha sex med drn du elsker men kan aldri få. Etter mange lange år som single velger jeg Alternativ B så kan få litt selskap om ikke annet. Livet er ikke rettferdig bestandig. Enklere med dyr de blir man glade i og stort sett blir kjærligheten gjengjeldt😊 Anonymkode: 0beb5...504
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Jeg tror ikke på at det finnes en "soulmate" der ute, den o så store kjærligheten og kun den ene. Men kjærlighet for en partner finnes helt klart. Å elske en partner og holde på den kjærligheten man har for hverandre, det er det mange som opplever. Men det er ingen dans på roser, det må jobbes for. Anonymkode: 7c2b6...65f 2
Trolltunge Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Nja, jeg har opplevd ekte og gjensidig kjærlighet to ganger. Første gang rotet vi det riktig nok til likevel, og det har ikke bestandig vært enkelt, men at det er kjærlighet er det likevel ikke tvil om. Det er selve grunnmuren i vårt forhold, og årsaken til at vi har sett det verdt å kjempe for å holde sammen. Hadde der ikke vært ekte og sterk kjærlighet hadde vi nok gitt hverandre opp på veien. Han er ikke bare enkel, men jeg elsker ham dypt. Jeg er ikke bare enkel jeg heller, men at han elsker meg er det ingen tvil om. Det er den store kjærligheten. Det er derfor det er oss. Ingenting annet hadde berget oss gjennom mange utfordringer.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Leit for deg at du ser det sånn. Jeg er ikke enig og fortsetter jakten fordi jeg vet jeg er elskverdig og har mye kjærlighet å gi:) Anonymkode: 7aaba...212 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Joda, du er jo her for å frelse oss fra romantikk, så det er jo masse kjærlighet bare der 🥰 Anonymkode: 648ef...369
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er bare en naiv drøm som aldri inntreffer.Man møte en partner, men aldri vil det blir såkalt kjærlighet. Anonymkode: bf181...ddd Det er vel heller "the one" som ikke eksisterer, bare et flust av mer, eller mindre kompatible mennesker. Anonymkode: 07e99...47c 1
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er bare en naiv drøm som aldri inntreffer.Man møte en partner, men aldri vil det blir såkalt kjærlighet. Anonymkode: bf181...ddd Du tar (heldigvis) feil. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Uff jaja sånn går nå dagene. Den som venter, venter ikke forgjeves. Anonymkode: 43844...b92 Den som venter på noe godt, mener du vel?
Gjest Automagisk Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 Jo den store kjærligheten finnes...måtte bare lete i 40 år før jeg fant den..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Det er helt riktig,ts. Kjærlighet finnes ikke mellom par. Det er bare forelskelse og kåthet det handler om, til det går over. Anonymkode: f6366...b82
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 Tror folk romantiserer kjærligheten for mye. Såpass mye at det blir en akilleshæl. For kjærlighet er sjeldent en dans på roser med store følelser, magekriblinger og eufori. Kjærlighet må jobbes for, til og med. Kjærlighet er kompromiss med noen andre og deg selv. Ofte er ikke kjærligheten det du trodde det var eller med den du så for deg. Kjærlighet er sjeldent noe som kan sweipes inn eller bort gjennom Tinder. Kjærlighet er ofte noe som oppstår når du minst aner det med den du ikke forventet at det skulle skje mot. Og fordi dette skjer, så avviser man kjærligheten fordi det ikke var "godt nok". Kjærlighet er likemye bekymringer, stress og mas som det er kos, fornøyelse og romantikk. Og ofte er kos, fornøyelse og romantikk begrenset. Kjærlighet er ofte noe du ikke aner hva er eller trodde det var. Derfor tror folk at kjærlighet ikke eksisterer. Men det gjør den i høyeste grad. Du må bare være åpen for alt annet enn hva du forventet deg. Anonymkode: 07c66...33e 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 Forstår at du vil tenke slik for å rasjonalisere din egen bitterhet, TS. Anonymkode: a8aea...8a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå