Gå til innhold

Konservative som sutrer over Elliot Page

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er smule komiskt. Ved tanke på hvor mye mobbing det var ifra 2015 MAGA folka over liberale var overfølsomme snowflakes. Så ser man dette.

Altså her er min logikk. Hvis du ikke kan gå i en butikk ved å argumentere logiskt for din sak og er irriterendes bare, høylydt og bare er frekk. Så tror jeg man kan lett så. Der er døren ut.

(For eksempel, jeg vil argumentere hva slags alder det er etisk med hele trans greia. Som for eksempel, jeg synes å drive med operasjoner eller slikt under 15 år er utetisk. Må være et alder der man kan gi konsent på en måte

Nr 2: Pubertetsblokkere er sagt å ha risiko for at beinmargen ikke utvikler seg bra, så dette er eksempler man kan ha diskusjoner rundt.)

Bare et eksempel på noe som jeg tror det ikke er frekt å snakke om. Men hva tenker du?

Endret av Woah0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke eksakt hva du vil diskutere her eller om du bare vil høre fra folk som er enige med deg

Personlig synes jeg Elliot var en fin dame før hun forandret kroppen sin. Synes det er synd.
Jeg synes det er negativt å tukle med kroppen sin uansett hva årsaken bak det er,
om det er kjønnsidentitet eller ei.
Jeg kan ikke lyge og jeg må være ærlig for meg selv og si min mening når du spør om den.

Elliot var ei fin kvinne, og hun er fortsatt en "hun" i min mening

Endret av Inverto
Skrevet

Jeg er ikke konservativ. Jeg tilhører venstresiden, men hvis jeg skriver rett ut  min mening om denne saken, så blir det absurd nok slettet som hets. Velkommen til 2022.

Anonymkode: fa2e2...a8d

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
42 minutter siden, Woah0 said:

(For eksempel, jeg vil argumentere hva slags alder det er etisk med hele trans greia. Som for eksempel, jeg synes å drive med operasjoner eller slikt under 15 år er utetisk. Må være et alder der man kan gi konsent på en måte

Synes det blir feil med operasjoner for mennesker under 18, med veldig få unntak, kanskje hvis personen har vært fast i sin identitet siden VELDIG ung alder.

43 minutter siden, Woah0 said:

Nr 2: Pubertetsblokkere er sagt å ha risiko for at beinmargen ikke utvikler seg bra, så dette er eksempler man kan ha diskusjoner rundt.)

Risken for selvmord er veldig høy blant trans mennesker, og den øker betraklig gjennom puberteten, en gruppe som allerede har betydelig høyere selvmordrisk, jeg vil derfor si at riskiko for beinskjørhet burde ignoreres, da man ikke trenger solid beinbyggning om man er dø.

• Liker 2
Skrevet
DumTomat skrev (Akkurat nå):

Synes det blir feil med operasjoner for mennesker under 18, med veldig få unntak, kanskje hvis personen har vært fast i sin identitet siden VELDIG ung alder.

Risken for selvmord er veldig høy blant trans mennesker, og den øker betraklig gjennom puberteten, en gruppe som allerede har betydelig høyere selvmordrisk, jeg vil derfor si at riskiko for beinskjørhet burde ignoreres, da man ikke trenger solid beinbyggning om man er dø.

Kan argumenteres der. Jeg antar hvis jeg skulle overdrevet, innenfor om det er psykologiskt grunn før videregående. Og konsent innenfor sex varierer. Så tenker bare litt slikt. Men ser hva du mener.

Tror selvmord kan ha noe med mobbing å gjøre. Men vet ikke om jeg vil si at trans personer er en variant av "Requiem for a Dream" eller noe. Innenfor avhengighet og flukt fra virkeligheten

Skrevet
Inverto skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke eksakt hva du vil diskutere her eller om du bare vil høre fra folk som er enige med deg

Personlig synes jeg Elliot var en fin dame før hun forandret kroppen sin. Synes det er synd.
Jeg synes det er negativt å tukle med kroppen sin uansett hva årsaken bak det er,
Jeg kan ikke lyge og jeg må være ærlig for meg selv og si min mening når du spør om den.

Tror personlig jeg ikke kunne gjort det. Jeg liker liksom ideen og evnen til å starte en familie. Men kanskje ikke alle tenker slikt.

Skrevet
6 minutter siden, Woah0 said:

Kan argumenteres der. Jeg antar hvis jeg skulle overdrevet, innenfor om det er psykologiskt grunn før videregående. Og konsent innenfor sex varierer. Så tenker bare litt slikt. Men ser hva du mener.

Catchet ikke helt den😅 Kan du omformulere?

7 minutter siden, Woah0 said:

Tror selvmord kan ha noe med mobbing å gjøre. Men vet ikke om jeg vil si at trans personer er en variant av "Requiem for a Dream" eller noe. Innenfor avhengighet og flukt fra virkeligheten

Det har definitivt noe med mobbing å gjøre, men tviler på at det er det eneste, at kroppen din endrer seg permanent til noe du ikke ønsker høres jo panikkfremkallende ut.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Inverto said:

Betyr dette at du også er i mot abort? Eller er det bare snakk om kosmetisk operasjoner? Som fillers, brystimplantater, osv? Hva hvis man har en sjette finger, kan man fjerne den?

Skrevet

Jeg bryr meg filla. Liker Elliot page både før og etter.

Anonymkode: 9a395...d83

• Liker 4
Skrevet

Hun var kjempepen som kvinne, så dette var et tap for menn 😥

Anonymkode: 6a59c...1a0

• Hjerte 1
Skrevet
DumTomat skrev (22 timer siden):

Catchet ikke helt den😅 Kan du omformulere?

Overdrevet som i, logiskt vitenskap må vite konsent alder. Eller ha en greie på når det er snakk å vite vs barndom fantasi. Er liksom derfor enten 15 eller 18 er såpass grei tid da man vet mer eller om det var en fase.

Tenker innenfor å gå igjennom trans opplegget

Skrevet
10 minutter siden, Woah0 said:

Overdrevet som i, logiskt vitenskap må vite konsent alder. Eller ha en greie på når det er snakk å vite vs barndom fantasi. Er liksom derfor enten 15 eller 18 er såpass grei tid da man vet mer eller om det var en fase.

Tenker innenfor å gå igjennom trans opplegget

Ahh da er jeg med, jeg synes egentlig det viktigste er hvor lenge du har vært sikker i hvem du er. Hvis f.eks to på 15 begge vil ha operasjon, den ene har visst hen er trans fra barndommen, den andre har funnet ut hen er trans samme året, da synes jeg det kan være rett å la den som har visst fra barndommen ta operasjon+hormoner, mens den andre kan få pubertetsblokkere. 

Skrevet

Jeg har aldri hørt om denne Elliot Page, men hvis Ben Shapiro og hans krets klikker over en sak, så er det 99% sjanse for at det er noe helt irrelevant.

Anonymkode: f6905...571

• Liker 5
Skrevet

Tenk å være så fjern at man ser på Hasan... Oppfordret til vold, sagt at  usa fortjente 9/11, skriker etter sosialisme mens han selv er gnien som faen, kjøper seg hus til 30 mill og er en fake fuck.

Han og hans følgere er kunnskapsløse tullinger som burde få seg en jobb.

Anonymkode: 549ee...f9d

Skrevet

Det er medisinsk myndighetsalder på 16 år i Norge. Kosmetisk kirurgi 18 år. Og det bør gjelde alle. Min kropp, mitt valg etc.

Nå liker vel Elliot damer, så at noen mener det er et tap for menn at han er trans, så kan de jo finne gamle bilder å runke til. Er ikke en kjeft inne på dette forumet som hadde uansett kunnet date han, selv om han hadde vært damer.

Folk burde være flinkere å drite i hva andre gjør. Men det er jo en hel kategori her inne som omhandler nettopp å skrive negative ting om andre….

Anonymkode: 52f8f...127

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenk å være så fjern at man ser på Hasan... Oppfordret til vold, sagt at  usa fortjente 9/11, skriker etter sosialisme mens han selv er gnien som faen, kjøper seg hus til 30 mill og er en fake fuck.

Han og hans følgere er kunnskapsløse tullinger som burde få seg en jobb.

Anonymkode: 549ee...f9d

Tja ikke noe mer sprøtt enn Amerikanske høyre skrullinger som mener to atomvåpen ikke var nok" når de kødder med å hate anime i Japan

Skrevet
On 9/6/2022 at 2:55 PM, Woah0 said:

Mennesker under 18 år får ikke operasjon.

Anonymkode: 58cc1...792

Skrevet

Hvorfor er konservative så besatt av transpersoner? Det må nesten ligge en seksuell interesse i bunn her.

Hvorfor bry seg så mye om hvordan en random velger å leve livet sitt i fred? Bedre å bare ikke bry seg enn å hisse seg så hinsides opp.

Anonymkode: b55bf...fe3

• Liker 3
Skrevet

Du fant en ett år gammel video, og etterpå har jeg nesten ikke lest noe om Page. Ikke siden Page viste fram overkroppen med arr etter å ha fått fjernet brystene. Det er ikke så interessant for oss som du tror.

Jeg leser amerikanske konservative nettsteder og nettaviser hver dag.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er konservative så besatt av transpersoner? Det må nesten ligge en seksuell interesse i bunn her.

Hvorfor bry seg så mye om hvordan en random velger å leve livet sitt i fred? Bedre å bare ikke bry seg enn å hisse seg så hinsides opp.

Anonymkode: b55bf...fe3

DEAR LIBERALS AND WHY DO ALL OF THE CUTE GIRLS COME FROM ...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...