Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann med mange gode kvaliteter, og etter hva jeg hører så er jeg godt over snittet attraktiv og tiltrekkende. Jeg anser meg selv om en som har mye å bidra med, men jeg har en uvane jeg ikke klarer å stoppe med, Jeg biter og peller på neglene og huden rundt Jeg synes selv dette er skammelig, flaut og ekkelt. Jeg har bra psyke så det skyldes ikke slike ting, men mer stress i hverdagen. Jeg har "prøvd alt" og ser ikke at det vil endre seg...

Poenget er at jeg har høy standard for hva jeg vil ha av kjæreste, men jeg drar meg selv ned pga dette siden jeg føler meg "stygg" 
Så da blir jo spørsmålet om hva dere kvinner tenker om dette? Kan en mann være aktuell som kjæreste / ektemann med denne uvanen? 

Rene ord for pengene takk :)

Anonymkode: d8b17...07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er dobbeltmoralsk hvis du setter høye krav til utseende hos kvinnen du vil ha, men ønsker at hun skal godta ustelte negler/fingre hos deg.... Jeg hadde godtatt slikt, men da hadde du måtte godtatt mine cellulitter og harde hud på hælene.

Anonymkode: 23a67...cde

• Liker 1
Skrevet

Altså det finnes grenser for krav og ønsker man kan ha da. Cellulitter og hard hud er noe alle har. Det hadde jeg selvsagt godtatt...vi har vel alle feil og mangler, men noen er ting man "egentlig" kan gjøre noe med og andre ikke. 

Anonymkode: d8b17...07f

• Liker 1
Skrevet

Finnes garantert noe du ikke har prøvd. Er jo ganske mange andre som har tenkt det samme, men klart å slutte når de fant det rette "verktøyet".
Sånn ellers bryr i allefall jeg meg alt for mye om at hender skal være velstelt til at det ikke hadde vært et minus, men om det hadde vært en dealbreaker kommer ellers ann på hva du har å tilby. 

Skrevet

Hva tenker du da om meg som er dame og som har samme uvane. Den har jeg hatt siden jeg var barn, og som deg, så påvirkes jeg veldig av stress. 

Anonymkode: 0d09b...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...