Gå til innhold

Ny i gamet trenger forskjellige tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle.

kjapt spørmål egentlig. Jeg har vært singel/separert en liten stund etter et langt ekteskap, bruddet var veldig ryddig og ordentlig. jeg barne mor er utrolig gode venner. hun har ny type,sammarbeidet der er supert mellom absolutt alle :) 

men så spørsmålet mitt siden jeg ikke har datet noen gang ettersom vi var ungdomsskole kjærester for maaaaaaange år siden. har chattet med mange og hatt noen få dater via tinder, møtte ei nå nylig hvor vi snakket sammen veldig lenge, også møttes vi, traff henne først 1 gang, så gikk det 1 dag uten å møtes så traff jeg henne igjen dag nummer 3, ble invitert til henne også dagen etter med overnatting i 2 netter så hvis ting går som det skal skal jeg tilbake dit for å sove til i morgen🤷‍♂️ men mitt problem jeg vet ikke hva det betyr siden jeg har null snøring på dette med dating 😅 Har snakka med noen kompiser men de er av den old school gjengen som mener jeg fortsatt skal "hooke" med andre og bare "leve livet"

hva hadde dere tolka dette som?

Anonymkode: e2fbb...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å gjette. Du må spørre henne 

Anonymkode: 3005f...ad9

Skrevet

Det betyr jo at hun liker deg :-). De aller fleste damer liker menn som er seriøse ovenfor akkurat henne.

Jeg tenker at du skal gjøre det som er riktig for deg. Du har vært i et langt forhold, så du vet hva som kreves der.

Om du vil holde på med andre og hun finner ut av det og er seriøs på deg, så kan det fort bli et tillitsbrudd som du må jobbe med senere. På en annen side vet du ikke om hun holder på med andre mens hun dater deg. Jeg mener fortsatt at du skal gjøre det DU mener er riktig, til tross for hva hun gjør eller hva andre mener (inkl. meg).

Hilsen tidligere singel mann, som var i din situasjon for noen år tilbake.

Anonymkode: d1336...d5d

• Nyttig 1
Skrevet

Men, snakker dere ikke sammen? Har hun ikke fortalt noenting om hva hun søker? Når jeg dater så forteller jeg mine dates hva jeg er ute etter rimelig raskt. Jeg liker ikke å holde andre for narr og jeg vil at de skal vite at jeg søker noe seriøst. 

Har dere hatt sex? I så fall kan det hende at hun synes du er såpass god i senga at hun ikke får nok. Eller så liker hun deg veldig og vil noe seriøst med deg.

Hva vil du da? Siden du driver og dater så må du vel ha en viss idé om hva du vil med datingen din?

Dessuten synes jeg du skal gjøre hva du vil. Bare fordi dine kompiser finner stor glede i å hooke med random jenter så er det ikke nødvendigvis din greie. Det vet vel du best.

Anonymkode: cd3c2...be8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei alle.

kjapt spørmål egentlig. Jeg har vært singel/separert en liten stund etter et langt ekteskap, bruddet var veldig ryddig og ordentlig. jeg barne mor er utrolig gode venner. hun har ny type,sammarbeidet der er supert mellom absolutt alle :) 

men så spørsmålet mitt siden jeg ikke har datet noen gang ettersom vi var ungdomsskole kjærester for maaaaaaange år siden. har chattet med mange og hatt noen få dater via tinder, møtte ei nå nylig hvor vi snakket sammen veldig lenge, også møttes vi, traff henne først 1 gang, så gikk det 1 dag uten å møtes så traff jeg henne igjen dag nummer 3, ble invitert til henne også dagen etter med overnatting i 2 netter så hvis ting går som det skal skal jeg tilbake dit for å sove til i morgen🤷‍♂️ men mitt problem jeg vet ikke hva det betyr siden jeg har null snøring på dette med dating 😅 Har snakka med noen kompiser men de er av den old school gjengen som mener jeg fortsatt skal "hooke" med andre og bare "leve livet"

hva hadde dere tolka dette som?

Anonymkode: e2fbb...9d2

Wow du må være kjekk siden en kvinne inviterte deg hjem

Anonymkode: 6bf7f...32e

Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c093e...900

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Wow du må være kjekk siden en kvinne inviterte deg hjem

Anonymkode: 6bf7f...32e

Man trenger ikke være spesielt kjekk for det. Det holder å være en god match ellers 

Anonymkode: 3005f...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...