Henrikk Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg synes kanskje det er litt plagsomt og tar fra henne. Men det er jo hennes liv, synes du det er kontrollerende av meg eller er det inna for? (Vil bare det beste for henne, for jeg vet hvor dårlig disse drikkene er )
Daria Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Voksne mennesker må få ta sine egne valg, også når de er mindre kloke . Jeg ville ikke prøvd å detaljstyre en partner, og jeg ville heller ikke funnet meg i at en partner skulle kontrollere meg. Man kan si sin mening, men man har ikke bestemmelsesrett over andre. 9 5
Frøkenfryden Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Hvis han sponser meg med tyggis kan jeg vurdere det
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Athena Catalina skrev (45 minutter siden): Når ble typen hunkjønn Henrikk er noen ganger mann og noen ganger dame, kaller seg Hege q når den er dame
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Henrikk er noen ganger mann og noen ganger dame, kaller seg Hege q når den er dame Ah, hadde faktisk mistanke om at de to var samme bruker.
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Athena Catalina skrev (36 minutter siden): Ah, hadde faktisk mistanke om at de to var samme bruker. Det må de være, skriver jo helt likt
Frøkenfryden Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Henrikk er noen ganger mann og noen ganger dame, kaller seg Hege q når den er dame Zykt flexibel dude 4 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Zykt flexibel dude Wollah
Henrikk Skrevet 7. september 2022 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2022 Agent smith skrev (16 timer siden): Henrikk er noen ganger mann og noen ganger dame, kaller seg Hege q når den er dame Hvem er Hege G?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 Henrikk skrev (1 minutt siden): Hvem er Hege G? Det er du på en god dag. Anonymkode: 9ca9a...f59 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 Henrikk skrev (3 minutter siden): Hvem er Hege G? Ikke G. En Q. Liten Q blir q. Hege q. Anonymkode: 285ec...804 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 Henrikk skrev (20 timer siden): Jeg synes kanskje det er litt plagsomt og tar fra henne. Men det er jo hennes liv, synes du det er kontrollerende av meg eller er det inna for? (Vil bare det beste for henne, for jeg vet hvor dårlig disse drikkene er ) Tja, nei, men det ville han selvsagt ikke brydd seg om. Jeg "lar" ikke mannen snuse heller, men siden han er et voksent og myndig menneske spiller det ingen rolle. Så lenge hun ikke kjøper energidrikkene fra deres felles budsjett har du egentlig ikke noe med det. Du kan kun bestemme over deg selv, og du er i din fulle rett til å si at du ikke vil være sammen med et menneske som drikker energidrikker og dumpe henne, men ut over det så har du ikke noe med å la henne noe som helst. For meg er vel ikke den helvetes snusen ille nok til at jeg skiller meg fra en ellers fantastisk mann, så da får jeg bare irritere meg over det og leve med det. Alle har vel noen irriterende sider uansett. Anonymkode: 640e2...655
Despicable Me Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 Henrikk skrev (20 timer siden): Jeg synes kanskje det er litt plagsomt og tar fra henne. Men det er jo hennes liv, synes du det er kontrollerende av meg eller er det inna for? (Vil bare det beste for henne, for jeg vet hvor dårlig disse drikkene er ) Overskrift: Hadde du latt typen drikke energi drikker daglig? Var det Hege q som startet og du som fullførte innlegget? 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 Vanskelig å holde orden på kjønnene nå? Anonymkode: 671ec...7c7 3
Kullsyrevann Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 Jeg hadde ikke likt det, men hadde ikke hengt meg opp i det heller. Det er et såpass nytt fenomen at det er lite forskning på hva det gjør med kroppen i lengden. Også er det dyrt - med mindre man kjøper det i Sverige eller handler når det er salg. Men et raskt regnestykke - la oss si at én boks monster koster 25 kroner. Det blir 175 på en uke. På et år blir det flere tusen. Hadde partneren min drukket det hadde jeg krevd at det ble hamstret under tilbud, og at det ble begrenset til én om dagen. Men nå er det flere som spiser godteri og drikker brus daglig, det er usunt og dyrt det også. Syns mange henger seg litt for mye opp i disse energidrikkene. Ganske mye man kan argumentere med her 🤔 3
MarianneE Skrevet 7. september 2022 #18 Skrevet 7. september 2022 Ja, akkurat det hadde jeg ikke brydd meg om.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #19 Skrevet 7. september 2022 Henrikk skrev (20 timer siden): Jeg synes kanskje det er litt plagsomt og tar fra henne. Men det er jo hennes liv, synes du det er kontrollerende av meg eller er det inna for? (Vil bare det beste for henne, for jeg vet hvor dårlig disse drikkene er ) Hadde typen min tatt fra meg drikke han ikke godkjenner som jeg vil ha så hadde det blitt månelyst. Det er ekstremt kontrollerende. Det er sånn pappaer gjør med små barn, ikke akseptabelt med voksne mennesker. Anonymkode: b86db...587 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 Mannen min drikker nok en energidrikk daglig. Men han er voksen og myndig og jeg legger meg ikke opp i det, mest fordi jeg selv spiser en god del sjokolade i løpet av en uke... Føler vi dermed er like ille begge to. Jeg hadde uansett blitt rasende om min mann plutselig ble til moren min og skulle nekte meg godteri. Det er gode grunner til at jeg trøstespiser og sikkert like gode grunner til at han trøstedrikker. Anonymkode: 4cbb8...597 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå