SissiB Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Her hos oss bruker vi røde eller hvite. Lilla er ikke en farge som passer inn hos oss.
Arkana Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 De skal selvsagt være lilla, det er adventsfargen.
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Lilla.Og i år; lilla med gullglitter. Men ennå gjenstår den store leteaksjonen etter adventsstaken og stjernen......
lillesky Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Lilla. Men det går an å bruke hvit, synes jeg.
Arwen Skrevet 26. november 2005 #8 Skrevet 26. november 2005 Vi har alltid hatt lilla før, men i år blir det nok hvite tror jeg. Lilla kræsjer totalt.
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #10 Skrevet 26. november 2005 De skal selvsagt være lilla, det er adventsfargen. ←
Gjest Madeline Skrevet 26. november 2005 #13 Skrevet 26. november 2005 Lysene skal selvfølgelig være lilla.
Sun Mei Skrevet 26. november 2005 #14 Skrevet 26. november 2005 Lysene skal selvfølgelig være lilla. Har det noe å si om det "kræsjer?" Det er lilla som er ventetidens farge og det er jo derfor vi tenner adventslys. Lys som matcher gardinene kan vi hele året ellers
Arwen Skrevet 26. november 2005 #15 Skrevet 26. november 2005 Jepp, jeg bryr meg om at det kræsjer. Dessuten er jeg vant med hvite lys hjemmefra.
Sun Mei Skrevet 26. november 2005 #16 Skrevet 26. november 2005 Jepp, jeg bryr meg om at det kræsjer. Dessuten er jeg vant med hvite lys hjemmefra. ← Så det er bedre at lysene matcher enn at det er riktig farge til riktig "høytid?"
Arwen Skrevet 26. november 2005 #17 Skrevet 26. november 2005 Så det er bedre at lysene matcher enn at det er riktig farge til riktig "høytid?" ← Tja, for meg er ikke hvitt feil. Kjenner en som pynter med rosa og hvitt til jul. Er jo på en måte litt feil det også, men hun liker det og da er det vel greit? Jeg bryr meg ikke om hva andre velger å gjøre og forventer at andre ikke bryr seg om at jeg har "feil" farge på lysene i adventsstaken min.
Sun Mei Skrevet 26. november 2005 #18 Skrevet 26. november 2005 Tja, for meg er ikke hvitt feil. Kjenner en som pynter med rosa og hvitt til jul. Er jo på en måte litt feil det også, men hun liker det og da er det vel greit? Jeg bryr meg ikke om hva andre velger å gjøre og forventer at andre ikke bryr seg om at jeg har "feil" farge på lysene i adventsstaken min. ← Nei, selvfølgelig ikke, men å pynte med rosa til jul er vel noe helt annet enn å endre fargen på adventslysene - men selvfølgelig, dette er jo ikke et stort og alvorlig verdensproblem
Catzy Skrevet 26. november 2005 #20 Skrevet 26. november 2005 Kjøpte adventstake og lilla lys i dag. Mulig vi bytter ut de lilla lysene med røde eller hvite når siste søndag i advent har vært. (hvis vi husker på det.) Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå