AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Ønsker å spare penger og bli mer økonomisk. Har foreløpig en fryser hvor vi kjøper mat på tilbud og fryser ned. Vurderer nå og starte den andre fryseren vår også, for å rett og slett hamstre mer mat på tilbud og fylle opp denne, men lønner det seg egentlig særlig mye i det store og det hele? Med den ene fryseren så kjøper vi bare det vi trenger og fyller på når det begynner å bli tomt. Vil to frysere gjøre susen? Anonymkode: 38e74...42b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Vet ikke om det lønner seg. Vi har to. Baker masse brød, rundstykker osv selv, og det tar jo plass. Kjøper/plukker mye bær om høsten. Handler mye på tilbud. Har et skap og en fryseboks. Innbiller meg at de ikke bruker så mye strøm 🙃. Anonymkode: a4f4c...86a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Jeg har 2 frysere. Og passer på da det er tilbud, da handler jeg ekstra og fryser ned. Jeg spiser glutenfritt, og sist det var 30% rabatt på brødet mitt, så kjøpte jeg 20 stk og hadde i fryseren. Det blir jo mye penger spart. Anonymkode: fb419...2dd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Kommer jo helt an på om dere faktisk spiser det innen det blir dårlig. Det hjelper ikke å hamstre mat om dere aldri kommer til bunnen slik at maten blir hvit av frostskader til slutt. Anonymkode: c476b...0af 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Har prøvd begge deler, og min erfaring er at jeg sparer mer på å ha mindre i fryseren, men stålkontroll på innhold. Handler på salg, men ikke mer enn at vi får rullert. Det er eks stadig 40% på fisk fra Findus på Spar og Obs, kjøttdeig i 50% disken på nærbutikken, ost på tilbud, 4 Grandiosa for 100 kr osv. Velg deg ut butikker i nærheten, lær deg tilbudssyklusen deres, og lag meny etter innholdet i fryseren. Anonymkode: 26a89...5f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå