AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Hva er sjansen for at de finner noe galt på OUL, når alt så fint ut på UL i uke 13+0? Tok også nipt test på sykehuset med normale funn. Jeg kjenner liv hver dag og hørte hjerteslag på doppler i går. Er så redd for at noe er galt.. Heldigvis er timen kl 10 i morgen så jeg slipper å grue meg hele dagen Anonymkode: 418e6...5bb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Det må være tungt å bekymre seg helt unødig på den måten. Har du snakket med lege eller jordmor om det? OUL er jo bare kjempekoselig! Anonymkode: 698f1...a1e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må være tungt å bekymre seg helt unødig på den måten. Har du snakket med lege eller jordmor om det? OUL er jo bare kjempekoselig! Anonymkode: 698f1...a1e Ja det er veldig tungt.. Har snakket med jordmor og får ekstra oppfølging.. Anonymkode: 418e6...5bb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er sjansen for at de finner noe galt på OUL, når alt så fint ut på UL i uke 13+0? Tok også nipt test på sykehuset med normale funn. Jeg kjenner liv hver dag og hørte hjerteslag på doppler i går. Er så redd for at noe er galt.. Heldigvis er timen kl 10 i morgen så jeg slipper å grue meg hele dagen Anonymkode: 418e6...5bb Jeg også hadde det sånn. I begge svangerskap. Så føler med deg. Lykke til i morgen 🥰 Anonymkode: 1c929...eba
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg også hadde det sånn. I begge svangerskap. Så føler med deg. Lykke til i morgen 🥰 Anonymkode: 1c929...eba Gikk det bra i dine svangerskap? Takk ❤️ Anonymkode: 418e6...5bb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det må være tungt å bekymre seg helt unødig på den måten. Har du snakket med lege eller jordmor om det? OUL er jo bare kjempekoselig! Anonymkode: 698f1...a1e Det er da helt normalt å være litt urolig før OUL uten at det også skal sykeliggjøres og være noe man må ta opp med lege eller andre. Anonymkode: d14f2...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Jeg og gruet meg og var veldig bekymret, men alt var helt fint med baby Det er veldig vanskelig å ikke bekymre seg men forsøk å pust og tenk at dette kan du ikke påvirke så det er bare slitsomt å gå å tenke på ❤️ For meg ble det lettere etter OUL (hadde også tatt TUL og NIPT) Anonymkode: 83827...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må være tungt å bekymre seg helt unødig på den måten. Har du snakket med lege eller jordmor om det? OUL er jo bare kjempekoselig! Anonymkode: 698f1...a1e Hæ? Det er da helt normalt å være bekymret for at de skal finne noe på ultralyd. Alle jeg kjenner er dritnervøse rett før. Man kan jo seriøst gå ut av det rommet med hele livet endret. Eller er du en av dem som tror det kun er et show for å vite kjønnet? Anonymkode: 9c0e3...a04
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hæ? Det er da helt normalt å være bekymret for at de skal finne noe på ultralyd. Alle jeg kjenner er dritnervøse rett før. Man kan jo seriøst gå ut av det rommet med hele livet endret. Eller er du en av dem som tror det kun er et show for å vite kjønnet? Anonymkode: 9c0e3...a04 Jeg kjenner ingen som var bekymra... Alle bare gledet seg, inkludert meg. Sjansen for å finne noe galt er jo minimal. Spesielt når alt har vært normalt ved tidligere ul! Anonymkode: bd739...ef3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Sjangsen for at noe er galt er minimal, og de sjekker virkelig alt de kan. Du har tatt de testene du kan, og du har allerede sett og hørt liv. Det er helt normalt å være bekymret eller spent eller grue seg, ingen ønsker å finne noe på OUL, men samtidig så er det en forsikring om at alt er bra, og dersom de skulle vært noe, så er det såpass «tidlig» at du enten kan forberede deg eller du får tettere og god oppfølging. Det er kun fordeler! Men full forståelse for at du gruer deg litt. Det er tross alt babyen din❤️ Tok selv ul uke 35 kun fordi jeg ikke klarte å slå meg til ro, alt var bra, men det roet mammahjernen🙈 Anonymkode: 537e7...6dd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg kjenner ingen som var bekymra... Alle bare gledet seg, inkludert meg. Sjansen for å finne noe galt er jo minimal. Spesielt når alt har vært normalt ved tidligere ul! Anonymkode: bd739...ef3 Kjære vene. Jeg gledet meg selv, men jeg var også bekymret for om noe var galt. Det er faktisk helt normalt. Anonymkode: fe9ad...57f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjenner ingen som var bekymra... Alle bare gledet seg, inkludert meg. Sjansen for å finne noe galt er jo minimal. Spesielt når alt har vært normalt ved tidligere ul! Anonymkode: bd739...ef3 Selvfølgelig gledet jeg meg også, var spent! Men jobber i helsevesenet og vet alt som kan gå galt. Har også hørt om flere som fikk dårlige nyheter, så er ikke minimal sjanse. Mener ikke å bekymre ts mer, men bekrefte følelsene hennes og fortelle at det er helt normalt å være nervøs. Anonymkode: 9c0e3...a04
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 Alt var fint på ul i dag ❤️ Ts Anonymkode: 418e6...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Alt var fint på ul i dag ❤️ Ts Anonymkode: 418e6...5bb Så bra, gratulerer med graviditeten ❤️ Anonymkode: 83827...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så bra, gratulerer med graviditeten ❤️ Anonymkode: 83827...bbb Takk Anonymkode: 418e6...5bb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 Gratulerer! Anonymkode: 21b95...c1d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Jeg skjønner følelsen. Venter nr 4 nå. Var på ul forrige uke. Var mer spent kanskje. Tror man må gå inn med et åpent sinn, og vite at en har god støtte uansett utfall Anonymkode: 57524...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå