Gå til innhold

Dere med bolig til som kostet mer enn 15 millioner. Hva tjener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i Oslo er 15 millioner prisen på en vanlig enebolig  mange steder. Men hva jobber dere med dere som betaler mer enn dette? Altså opp mot 20 millioner?

Brukte dere penger på oppussing etter at dere hadde kjøpt? Eller var huset i tipp topp stand?

Anonymkode: e7454...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tjener 550,000 og mannen tjener rundt 2 mill.

Både mannen og jeg er fra byen og har vært i Oslo-markedet hele våre voksne liv. Har tidligere i 'boligkarrieren' kjøpt oppussingsprosjekt og pusset opp mye. 

Mannen har en del lån siden han tjener bedre, på min andel har jeg ikke så mye.

Prisene er som de er i byen, og de er jo på et vis "fiktive" fordi du får jo ikke pengene ut med mindre du flytter fra byen. Vi har begge familier fra Oslo så det er uansett ikke aktuelt å bo et annet sted.

Anonymkode: 2e909...b21

Skrevet

Trenger ikke tjene mye. Var man litt oppegående på 90-tallet i Oslo og har kjøpt/solgt jevnlig så kan man sitte behagelig med normallønn i bolig til 20 millioner. Irriterende nok.

Anonymkode: 6c68b...df7

• Nyttig 1
Skrevet

Snakker du om par eller de med en inntekt?
Jeg er en person og har bolig til 13 mill. hadde vel hatt bolig til det dobbelte om jeg hadde hatt samboer da jeg ikke er interessert i noen som har mindre enn meg selv. Eksmann og jeg bodde i hus til 35 mill. Jeg tjener rundt 700k og han tjente ett par mill. Mye EK. 

Anonymkode: a5eb7...ee0

Skrevet

Jeg tjener 600 000, og mannen 1,7. vi har primært kjøpt oss oppover i markedet fra 2011. 

Anonymkode: 6910b...5f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg tjener 600 000, og mannen 1,7. vi har primært kjøpt oss oppover i markedet fra 2011. 

Anonymkode: 6910b...5f9

Omtrent samme som meg. Vi har kjøpt leilighet og rekkehus og deretter enebolig i samme marked. Vært i markedet siden 2009. Jeg tjener 700.000, mannen tjener 1.500.000, vi er sparsommelig med penger og reiste ikke til syden/storbyferie ol hvert år da vi bodde i rekkehus og var i x antall budrunder vi tapte for eneboligkjøp. 

Anonymkode: 5864d...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...