Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil si hva deres dårlige sider er på jobben? Min er at jeg raskt kan bli utålmodig og litt lei av oppgaver. Kan og være litt treg i starten hvis det er mye å sette seg inni, men det kommer seg. 

Anonymkode: 3f448...10b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg får skylden for ting, selv om det er ting jeg ikke har hatt noe med å gjøre...

Anonymkode: 0bf93...7f9

• Liker 2
Skrevet

Litt ustrukturert, har en tendens til å bli revet med på nye gjøremål og litt for dårlig til å hente opp de gamle etterpå.

Jeg er jævlig nysgjerrig. Jeg holder tett da og forteller ikke ting videre, men jeg synes konflikter og organisasjonsproblemer er veldig spennende. Det er viktig for meg å bidra til at vi får det bedre. Men ja, jeg er nysgjerrig av meg og liker å vite hva som foregår. 

Anonymkode: e5cf5...f50

• Liker 2
Skrevet

Prokrastinering. Spesielt om oppgaven er vag, og jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre for å komme videre. Sliter med angst, og er vanskelig å ta kontakt med andre for å be om hjelp og råd. 

Anonymkode: aa242...49b

• Liker 5
Skrevet

Jeg stoler ikke alltid på at andre gjør det de skal, og liker derfor ha full kontroll, men jeg jobber med saken. :) 

Anonymkode: 73616...6f5

• Liker 5
Skrevet

Hvis jeg ikke har noe spesielt å gjøre så sitter jeg bare og surfer på nettet. Jeg kunne sikkert funnet på noen oppgaver i stedet, vært "proaktiv" og "selvgående", men jeg tar meg en kaffe og venter på neste oppdrag. 

Anonymkode: efca7...40d

• Liker 1
Skrevet

Ingen.

Anonymkode: 4f37f...7ab

Skrevet

Føles som alt for mange å liste opp.

Anonymkode: 20868...a52

• Liker 3
Skrevet

Kontrollfreak, gjør derfor helst alle oppgavene selv istedet for å be om hjelp

Anonymkode: 7cee1...4c0

• Liker 6
Skrevet

jeg kan bli så eitrende forbanna at hele etasjen hører det 

Anonymkode: 78cb9...7c4

Skrevet

Kan være litt for negativ og irritere meg på sjef og andre kolleger 😌

Anonymkode: 755d3...d8b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg stoler ikke alltid på at andre gjør det de skal, og liker derfor ha full kontroll, men jeg jobber med saken. :) 

Anonymkode: 73616...6f5

Samme her,

I tillegg kan jeg være utålmodig, og kan bli stresset når det er endringer som kommer brått på. 

Anonymkode: c6dc7...834

• Liker 1
Skrevet

Veldig utålmodig. Hater å lære bort til andre, får mark av hvor trege enkelte er i oppfattelsen. 

Har også problemer med å skryte av folk som er nye feks. Sliter med å oppmuntre dem og si at ting går så fint, når sannheten er at jeg synes det går utrolig tregt. 

Anonymkode: 59871...85b

• Liker 1
Skrevet

Ikke så veldig god på å ta kritikk. I stedet for å ta det som en tilbakemelding og tips til forbedring, tar jeg det typisk som et "angrep" og går veldig fort i forsvar 🥴

• Liker 3
Skrevet

Redd for å gjøre feil.

Anonymkode: 477e1...46b

• Liker 2
Skrevet
snurk skrev (3 minutter siden):

Ikke så veldig god på å ta kritikk. I stedet for å ta det som en tilbakemelding og tips til forbedring, tar jeg det typisk som et "angrep" og går veldig fort i forsvar 🥴

Jeg vil bare si at der bør du virkelig jobbe med deg selv. Jeg har en sånn medarbeider, og det er utrolig slitsomt å forholde seg til. Det oppfattes utrolig useriøst å ikke bare ta imot tilbakemeldinger uten å gå rett i forsvar. Som leder bryr jeg meg svært lite om hvorfor noe skjedde/ble feil/ eller lignende. Jeg vil bare at den ansatte skal ta det til seg og ikke gjøre samme feil igjen/ gjøre det bedre neste gang. Når noen er mer opptatt av å unnskylde seg enn å ta imot tilbakemeldinger gjør det at jeg stoler mindre på dem. 

Anonymkode: 59871...85b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir irritert og synlig sur når kollegaer ikke gjør jobben sin og takler ikke trege og tafatte folk på jobb. (Ikke på privaten heller for så vidt 😂)

Anonymkode: eea06...85e

• Liker 2
Skrevet

Konfliktsky

Anonymkode: 101fb...6b2

Skrevet

Jeg takler dårlig stress og at ting må skje i høyt tempo. Det blir som regel kun surr for meg da. 

Anonymkode: ee3c1...cc0

• Liker 1
Skrevet

For det første: jeg hater jobben min. Helt seriøst. Har aldri mislikt en jobb så mye før, hverken som ung eller voksen. 

Så, gjennom dette svaret betyr det at jeg er lite interessert, ikke den som tilbyr meg å ordne ting eller jobbe ekstra, gjør kun de oppgavene som kreves av meg og er litt for hyppig med å sjekke telefonen. (Gjør det stort sett når ikke kollegaer er der). Er så himla strengt med sånne regler… blir helt matt. 

Jeg blir også tydelig oppgitt over ting, og er ikke uredd for å vise det. 

Anonymkode: 3f442...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...