AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Noen som vil si hva deres dårlige sider er på jobben? Min er at jeg raskt kan bli utålmodig og litt lei av oppgaver. Kan og være litt treg i starten hvis det er mye å sette seg inni, men det kommer seg. Anonymkode: 3f448...10b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 At jeg får skylden for ting, selv om det er ting jeg ikke har hatt noe med å gjøre... Anonymkode: 0bf93...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Litt ustrukturert, har en tendens til å bli revet med på nye gjøremål og litt for dårlig til å hente opp de gamle etterpå. Jeg er jævlig nysgjerrig. Jeg holder tett da og forteller ikke ting videre, men jeg synes konflikter og organisasjonsproblemer er veldig spennende. Det er viktig for meg å bidra til at vi får det bedre. Men ja, jeg er nysgjerrig av meg og liker å vite hva som foregår. Anonymkode: e5cf5...f50 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Prokrastinering. Spesielt om oppgaven er vag, og jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre for å komme videre. Sliter med angst, og er vanskelig å ta kontakt med andre for å be om hjelp og råd. Anonymkode: aa242...49b 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Jeg stoler ikke alltid på at andre gjør det de skal, og liker derfor ha full kontroll, men jeg jobber med saken. Anonymkode: 73616...6f5 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Hvis jeg ikke har noe spesielt å gjøre så sitter jeg bare og surfer på nettet. Jeg kunne sikkert funnet på noen oppgaver i stedet, vært "proaktiv" og "selvgående", men jeg tar meg en kaffe og venter på neste oppdrag. Anonymkode: efca7...40d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Føles som alt for mange å liste opp. Anonymkode: 20868...a52 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Kontrollfreak, gjør derfor helst alle oppgavene selv istedet for å be om hjelp Anonymkode: 7cee1...4c0 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 jeg kan bli så eitrende forbanna at hele etasjen hører det Anonymkode: 78cb9...7c4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Kan være litt for negativ og irritere meg på sjef og andre kolleger 😌 Anonymkode: 755d3...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg stoler ikke alltid på at andre gjør det de skal, og liker derfor ha full kontroll, men jeg jobber med saken. Anonymkode: 73616...6f5 Samme her, I tillegg kan jeg være utålmodig, og kan bli stresset når det er endringer som kommer brått på. Anonymkode: c6dc7...834 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Veldig utålmodig. Hater å lære bort til andre, får mark av hvor trege enkelte er i oppfattelsen. Har også problemer med å skryte av folk som er nye feks. Sliter med å oppmuntre dem og si at ting går så fint, når sannheten er at jeg synes det går utrolig tregt. Anonymkode: 59871...85b 1
snurk Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Ikke så veldig god på å ta kritikk. I stedet for å ta det som en tilbakemelding og tips til forbedring, tar jeg det typisk som et "angrep" og går veldig fort i forsvar 🥴 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Redd for å gjøre feil. Anonymkode: 477e1...46b 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 snurk skrev (3 minutter siden): Ikke så veldig god på å ta kritikk. I stedet for å ta det som en tilbakemelding og tips til forbedring, tar jeg det typisk som et "angrep" og går veldig fort i forsvar 🥴 Jeg vil bare si at der bør du virkelig jobbe med deg selv. Jeg har en sånn medarbeider, og det er utrolig slitsomt å forholde seg til. Det oppfattes utrolig useriøst å ikke bare ta imot tilbakemeldinger uten å gå rett i forsvar. Som leder bryr jeg meg svært lite om hvorfor noe skjedde/ble feil/ eller lignende. Jeg vil bare at den ansatte skal ta det til seg og ikke gjøre samme feil igjen/ gjøre det bedre neste gang. Når noen er mer opptatt av å unnskylde seg enn å ta imot tilbakemeldinger gjør det at jeg stoler mindre på dem. Anonymkode: 59871...85b 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 Blir irritert og synlig sur når kollegaer ikke gjør jobben sin og takler ikke trege og tafatte folk på jobb. (Ikke på privaten heller for så vidt 😂) Anonymkode: eea06...85e 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Konfliktsky Anonymkode: 101fb...6b2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 Jeg takler dårlig stress og at ting må skje i høyt tempo. Det blir som regel kun surr for meg da. Anonymkode: ee3c1...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 For det første: jeg hater jobben min. Helt seriøst. Har aldri mislikt en jobb så mye før, hverken som ung eller voksen. Så, gjennom dette svaret betyr det at jeg er lite interessert, ikke den som tilbyr meg å ordne ting eller jobbe ekstra, gjør kun de oppgavene som kreves av meg og er litt for hyppig med å sjekke telefonen. (Gjør det stort sett når ikke kollegaer er der). Er så himla strengt med sånne regler… blir helt matt. Jeg blir også tydelig oppgitt over ting, og er ikke uredd for å vise det. Anonymkode: 3f442...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå