AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Min mann reagerer veldig på syntetiske parfymelukter, og jeg prøver nå å finne en wc såpe for å motvirke kalk/skitt i toalett (Sånn man henger på kanten av toalettskålen) Har brukt Änglamark sin wc såpe, men synes ikke den er så kraftig at den klarer å holde toalettskålen ren. Noen tips? Anonymkode: 99f52...716
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Syns det er rart å skulle holde toalettskålen ren ved å skylle ned en masse såpe i kloakken hver gang man trekker ned. Hvorfor ikke bruke dobørsten, og såpe ved behov? Anonymkode: ca215...011 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Anbefaler c soap sine rengjøringsprodukter. På instagram har de en serie med vasketips i tillegg. Kun naturlige ingredienser, ingen kjemisk lukt. Sånn wc-blokk er helt unødvendig. Anonymkode: bb324...ac3
Snølle Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Er selv veldig sensitiv på kjemiske parfymer/lukter og bruker bare Csoaps sine produkter. Lukter litt om man lukter på innholdet i flaska, og etter vask ser det bare rent ut -helt uten lukt. Elsker også multisprayen. Behagelig lukt, uten at det svir og klør i nese og hals.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Csoap sine produkter er da bare dyre uten å være noe bedre enn parfymefrie produkter og produkter med kun ren eterisk olje som parfyme. Det står "naturlig parfyme" på dem, som kan være myriader av produkter fremstilt i et laboratorium, akkurat som "naturlig smak" eller "natural fragrance". Det er ingen grunn til å bestille parfymeblandinger fra fabrikker i Frankrike når man kan tilsette ren eterisk olje av lavendel eller mynte, så hvorfor gjør de det? F.ex. Änglamark og Neutral sine produkter er da like bra, billigere og helt parfymefrie. Anonymkode: ca215...011 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Om du har mulighet til å reise til Sverige så ville jeg tatt turen, de har mye større utvalg av parfymefrie produkter. Jeg liker veldig godt Såklart Du finner mer om de her: https://www.axfood.se/om-axfood/egna-varor/vara-varumarken/ Ica har også en egen serie med parfymefriprodukter som jeg ikke har forsøkt https://astmaoallergiforbundet.se/produkter/wc-rent-parfymfri/ Anonymkode: 37405...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå