AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #41 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vis deg som litt mer oppgående, stopp det helt. Både for deg og barna. I dag drikker og spiser fok seg syke på dårlig næring. Dette er kun dumhet. Anonymkode: b790b...f89 Nja... er så oppegående på mange andre områder i livet. Trenger litt slack, jeg også. Men vi får se, kanskje jeg dropper det etter hvert. Det ser heldigvis ut som ungdommene har mer selvkontroll enn meg på disse områdene. Anonymkode: 35dc8...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #42 Del Skrevet 6. september 2022 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Så sant. Føler jeg heller i meg gift egentlig!.Jeg har ADD og trodde koffeinen gjør meg mer fokusert, men legen fortalte meg at det faktisk har motsatt effekt, så jeg har ingen unnskyldning til å fortsette lenger. Koffein er kun negativt for deg. Samtidig kaster du bort pengene dine på dette tullet. Anonymkode: b790b...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. september 2022 #43 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det vet vi ingenting om. Anonymkode: b790b...f89 Å jo da. De fleste opplyste vet at søtningsstoff ikke er skadelig. Sukker er mye verre. De fleste eksperter er nå likevel enige om at søtningsstoffer ikke er farlig i de mengdene vi får i oss, og norske helsemyndigheter har blant annet frikjent aspartam. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #44 Del Skrevet 6. september 2022 Adrenalina1 skrev (1 minutt siden): Å jo da. De fleste opplyste vet at søtningsstoff ikke er skadelig. Sukker er mye verre. De fleste eksperter er nå likevel enige om at søtningsstoffer ikke er farlig i de mengdene vi får i oss, og norske helsemyndigheter har blant annet frikjent aspartam. Dette holder ikke, alle mennesker reagerer forskjellig på ting. Har du tenkt på hvor mange som avhengige av Pepsi Max? Anonymkode: b790b...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 6. september 2022 #45 Del Skrevet 6. september 2022 Veldig merkelig å bry seg om hva andre kjøper. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egvilværeanonym Skrevet 6. september 2022 #46 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Alle forskning på kaffe/koffein er betalt og manipulert av bransjen som selger dette. Men bestemmer resultatet på forhånd, veldig vanlig. Enkelt og greit. Kutt ut dumme vaner som koffein, nikotin og alkohol/annen rus. Anonymkode: b790b...f89 Sorry men hvem pokker er du til å bestemme vaner til andre? 🤣🤣🤣 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #47 Del Skrevet 6. september 2022 Fordi jeg har lyst på!, har ikke nødvendigvis lyst på kaffe, vil gjerne drikke noe kaldt om morgen. Hvorfor er det OK å drikke kanne på kaffe, men åpner man seg en monster eller red bull og alle klikker Anonymkode: df098...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #48 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er jo mye E-stoffer Anonymkode: b06c6...736 Ja? At noe har et E-nummer betyr ikke automatisk at det er skadelig. C-vitamin har et E-nummer. Anonymkode: 9c75b...23a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. september 2022 #49 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Koffein er kun negativt for deg. Samtidig kaster du bort pengene dine på dette tullet. Anonymkode: b790b...f89 Absolutt, tenk på hva jeg har brukt i løpet av disse årene! Jeg har vært avhengig av Pepsi Max / Cola uten sukker også, drukket opptil 10 bokser om dagen! Det klarte jeg heldigvis å slutte med for to måneder siden. Hadde vel kasta opp hadde jeg visst summen jeg har brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #50 Del Skrevet 6. september 2022 NewStart87 skrev (7 minutter siden): Absolutt, tenk på hva jeg har brukt i løpet av disse årene! Jeg har vært avhengig av Pepsi Max / Cola uten sukker også, drukket opptil 10 bokser om dagen! Det klarte jeg heldigvis å slutte med for to måneder siden. Hadde vel kasta opp hadde jeg visst summen jeg har brukt! Fra kl.15 i dag er din tørstedrikk kun vann. Dette klaeer du. Anonymkode: b790b...f89 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #51 Del Skrevet 6. september 2022 Fordi jeg har lyst ? Fordi jeg synes det er digg ? Fordi jeg ikke bryr meg om at du mener at jeg skal være et puritansk menneske, som kun drikker kildevann og spiser bønner? Hva jeg bruker mine egne opptjente penger på er min business, og kun min. du kan sitte å synse å mene til du blir blå mellom øynene på hva jeg skal gjøre, men det plager ikke meg at du går å titter i min handlekurv. Gjør hva du vil, men hold det for deg sjøl. Anonymkode: 389e2...997 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #52 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg har lyst ? Fordi jeg synes det er digg ? Fordi jeg ikke bryr meg om at du mener at jeg skal være et puritansk menneske, som kun drikker kildevann og spiser bønner? Hva jeg bruker mine egne opptjente penger på er min business, og kun min. du kan sitte å synse å mene til du blir blå mellom øynene på hva jeg skal gjøre, men det plager ikke meg at du går å titter i min handlekurv. Gjør hva du vil, men hold det for deg sjøl. Anonymkode: 389e2...997 Du lurer jo deg selv. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #53 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre drikker en kanne med kaffe, jeg drikker en boks med monster. Jeg er avhengig av koffein, men magen min tåler kaffe veldig dårlig. Anonymkode: 32b4d...e1c Hvorfor har du blitt avhengig av koffein? Det er ingen reguler som sier at man skal være avhengig av kaffe eller noe annet?! Anonymkode: ae08b...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #54 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor har du blitt avhengig av koffein? Det er ingen reguler som sier at man skal være avhengig av kaffe eller noe annet?! Anonymkode: ae08b...5d8 Helt utrolig hvor dumme mennesker kan være. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. september 2022 #55 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette holder ikke, alle mennesker reagerer forskjellig på ting. Har du tenkt på hvor mange som avhengige av Pepsi Max? Anonymkode: b790b...f89 Det holder i massevis.Er man avhengig av Pepsi Max, er det coffeinet. Ikke søtningsstoffet. Coffein er som kjent vanedannende. Men du må gjerne gå imot forskning. Du er kanskje konspirasjonsteoretiker også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. september 2022 #56 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Helt utrolig hvor dumme mennesker kan være. Anonymkode: b790b...f89 Enig. Helt forunderlig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #57 Del Skrevet 6. september 2022 Adrenalina1 skrev (16 minutter siden): Det holder i massevis.Er man avhengig av Pepsi Max, er det coffeinet. Ikke søtningsstoffet. Coffein er som kjent vanedannende. Men du må gjerne gå imot forskning. Du er kanskje konspirasjonsteoretiker også? Nei, jeg klarer å tenke selv. Ville aldri utsatt meg for noe så dumt som å bli avhengig av brus, koffein, nikotin eller annet tull. Nå å skriver det koffein. Ikke Coffein. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #58 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre drikker en kanne med kaffe, jeg drikker en boks med monster. Jeg er avhengig av koffein, men magen min tåler kaffe veldig dårlig. Anonymkode: 32b4d...e1c Men magen tåler energidrikke😝 Anonymkode: 6bd87...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #59 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, jeg klarer å tenke selv. Ville aldri utsatt meg for noe så dumt som å bli avhengig av brus, koffein, nikotin eller annet tull. Nå å skriver det koffein. Ikke Coffein. Anonymkode: b790b...f89 Oh, the irony! It hurts! Anonymkode: f1688...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. september 2022 #60 Del Skrevet 6. september 2022 personlig drikker jeg kalorifri og sukkerfri monster fordi jeg ikke tåler kaffi så bra, ei heller andre energidrikker - men av en eller annen grunn takler kroppen monster 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå