AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #61 Del Skrevet 6. september 2022 Carrot skrev (9 minutter siden): personlig drikker jeg kalorifri og sukkerfri monster fordi jeg ikke tåler kaffi så bra, ei heller andre energidrikker - men av en eller annen grunn takler kroppen monster 😄 Hvorfor drikker du den? Den er jo ikke søtningsfri, søtet med annen søtning. Spørsmålet er jo hvorfor, tenk litt. Tenk. Anonymkode: b790b...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #62 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er jo pga det er sentralstimulerende du drikker det. Koffein er et rusmiddel. Føler du deg ikke dum å være avhengig av dette? Du lurer deg jo selv, kjøper deg en avhengighet. Anonymkode: b790b...f89 Næ. Drikker det ikke daglig og det kan fort gå en uke uten koffein. Jobber med spesialitetskaffe og har alltid tilgjengelig bedre kaffe enn du noen gang har smakt og fortsatt kan det friste med en monster i lunsjen. Fordi det smaker så godt OG fordi koffein er digg. Anonymkode: 62676...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. september 2022 #63 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor drikker du den? Den er jo ikke søtningsfri, søtet med annen søtning. Spørsmålet er jo hvorfor, tenk litt. Tenk. Anonymkode: b790b...f89 fordi jeg er trøtt og sliten av og til og trenger en "pick me up" jeg ikke ellers får siden jeg ikke kan drikke kaffi.. Hva er galt med det mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #64 Del Skrevet 6. september 2022 Carrot skrev (3 minutter siden): fordi jeg er trøtt og sliten av og til og trenger en "pick me up" jeg ikke ellers får siden jeg ikke kan drikke kaffi.. Hva er galt med det mener du? Du bruker jo en stimulant for å pigge deg opp, ser du ikke i at det er galt? Er du trøtt og sliten må du hvile. Ta deg en tur ut for å lufte deg, om du er trøtt innendørs. Men først av alt: hvile, legg deg når du er trøtt. Få deg døgnrytme, spis kun rene råvarer. Næringsrik mat, det gjør deg opplagt som menneske. Samtidig kan du starte med styrketrening 2-3 ganger i uken, som igjen pigger opp hjernen din. Anonymkode: b790b...f89 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #65 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du bruker jo en stimulant for å pigge deg opp, ser du ikke i at det er galt? Er du trøtt og sliten må du hvile. Ta deg en tur ut for å lufte deg, om du er trøtt innendørs. Men først av alt: hvile, legg deg når du er trøtt. Få deg døgnrytme, spis kun rene råvarer. Næringsrik mat, det gjør deg opplagt som menneske. Samtidig kan du starte med styrketrening 2-3 ganger i uken, som igjen pigger opp hjernen din. Anonymkode: b790b...f89 Hvorfor bryr du deg så mye egentlig? Folk kommer til å drikke både kaffe, te, pepsi og monster uansett hva du mener. Og hvorfor gir du pokal til alle svara dine? Anonymkode: 62676...f12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #66 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor bryr du deg så mye egentlig? Folk kommer til å drikke både kaffe, te, pepsi og monster uansett hva du mener. Og hvorfor gir du pokal til alle svara dine? Anonymkode: 62676...f12 Andre som gir meg pokaler. Handler om å være et medmenneske, å bry seg om dårlige vaner som ødelegger deg mentalt og økonomisk. Anonymkode: b790b...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #67 Del Skrevet 6. september 2022 Det er like ille med kaffe. Folk tror at energidrikk inneholder enorme mengder koffein. Det gjør ikke det. Kaffe inneholder mer koffein per liter, og jeg kjenner mange som drikker minst en liter kaffe om dagen og INGEN reagerer. Men hadde en av dem i stedet sagt at de hadde drukket en halv liter energidrikk om dagen (som er mye mindre koffein), så hadde mange reagert og sagt at de burde tenke over hva de stapper i kroppen. Te har også en god del koffein, og sjokolade. Og ikke minst vanlig cola. Anonymkode: 4183d...38f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #68 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt utrolig hvor dumme mennesker kan være. Anonymkode: b790b...f89 Da syns jeg du skal legge ut ett bilde av deg selv. Regner med du er supertrent med sixpack? Det er jeg, og jeg drikker Monster hver dag. Smaker godt. Koffeinnivået er lavt, merker det ikke. Anonymkode: 37305...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #69 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bruker jo en stimulant for å pigge deg opp, ser du ikke i at det er galt? Er du trøtt og sliten må du hvile. Ta deg en tur ut for å lufte deg, om du er trøtt innendørs. Men først av alt: hvile, legg deg når du er trøtt. Få deg døgnrytme, spis kun rene råvarer. Næringsrik mat, det gjør deg opplagt som menneske. Samtidig kan du starte med styrketrening 2-3 ganger i uken, som igjen pigger opp hjernen din. Anonymkode: b790b...f89 Slapt å trene bare to ganger i uken. Drikk Monster, tren 7 dager i uken. Anonymkode: 37305...e08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #70 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Andre som gir meg pokaler. Handler om å være et medmenneske, å bry seg om dårlige vaner som ødelegger deg mentalt og økonomisk. Anonymkode: b790b...f89 lol ok troll Anonymkode: 62676...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #71 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da syns jeg du skal legge ut ett bilde av deg selv. Regner med du er supertrent med sixpack? Det er jeg, og jeg drikker Monster hver dag. Smaker godt. Koffeinnivået er lavt, merker det ikke. Anonymkode: 37305...e08 Hvorfor betyr det noe om hvordan jeg ser ut? For en latterlig kommentar. Anonymkode: b790b...f89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #72 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor betyr det noe om hvordan jeg ser ut? For en latterlig kommentar. Anonymkode: b790b...f89 Fordi du påstår du selv er så sunn og frisk. Utseendet sier jo alt om det. Er du f eks litt overvektig, er det jo latterlig alt som skrives her. Anonymkode: 37305...e08 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #73 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi du påstår du selv er så sunn og frisk. Utseendet sier jo alt om det. Er du f eks litt overvektig, er det jo latterlig alt som skrives her. Anonymkode: 37305...e08 Nei, det er helt urelevant hvordan jeg ser ut. Vi snakker om hvor dumt mennesket er som gjør seg avhengig av ting. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #74 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og du vet at hun faktisk tenker å drikke disse i en engang...? Kan det kanskje tenkes at hun kjøper flere i slengen, men drikker en om dagen? På samme måte som at jeg gjerne kjøper to 8-pk pepsi max når det er salg, men kun drikker pepsi max om lørdagskvelden..? Og hvorfor er det så mye verre med energidrikk enn med kaffedrikker? En kaffebar-kaffe kan inneholde minst like mye både sukker og koffein som disse energidrikkene. Og hva har det med deg å gjøre? På hvilken måte går det ut over deg at noen liker å drikke energidrikk..? Jeg synes det er langt merkeligere å henge seg opp i hva andre folk velger å drikke, enn å kjøpe ti stk energidrikker i slengen. Anonymkode: 6938c...e5b Var det jeg lurte på og, hva vet ts om når og hvor fort disse skal drikkes? Var tilbud her om dagen på kiwi, da kjøpte jeg 20 bokser. Jeg drikker stort sett maks 3 bokser i uka (hvis vi har), og kan gå månedsvis uten å drikke en eneste boks. Men kjøper selvsagt når det er tilbud, da en boks nå og da er ålreit. Anonymkode: e7d62...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #75 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er helt urelevant hvordan jeg ser ut. Vi snakker om hvor dumt mennesket er som gjør seg avhengig av ting. Anonymkode: b790b...f89 Nei det er meget relevant. Siden du mener du er perfekt ang mat og drikkeinntak. Du burde også lære deg forskjellen på AVHENGIGHET, og det å spise/drikke noe ofte fordi man liker det. Anonymkode: 37305...e08 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. september 2022 #76 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du bruker jo en stimulant for å pigge deg opp, ser du ikke i at det er galt? Er du trøtt og sliten må du hvile. Ta deg en tur ut for å lufte deg, om du er trøtt innendørs. Men først av alt: hvile, legg deg når du er trøtt. Få deg døgnrytme, spis kun rene råvarer. Næringsrik mat, det gjør deg opplagt som menneske. Samtidig kan du starte med styrketrening 2-3 ganger i uken, som igjen pigger opp hjernen din. Anonymkode: b790b...f89 Du fortutsetter altså at jeg ikke spiser riktig, trener nok, eller får nok hvile fordi jeg er trøtt, du ekskluderer altså andre grunner som for eksempel kronisk smerte, sykdom som påvirker og andre ting med et pennestrøk basert på din oppfatning av hva som er og ikke er bra? Jeg trener til opplysning fire til fem dager i uka fordi jeg må det pga kronisk sykdom, jeg spiser sansynligvis "bedre" enn de fleste av samme grunn og jeg er påtvunget en døgnrytme som gjør at jeg fungerer så bra jeg kan - og i tillegg drikker jeg i ny og ne energidrikker for å holde meg gående når jeg må. Og for alt du vet er det også etter råd fra lege siden jeg ikke kan drikke kaffi eller ulike sorter te som ekstremt mange andre drikker, gjerne med både sukker og annet oppi som forøvrig i følge helsepersoner jeg følges opp av er vel så "farlig" som en energidrikk i ny og ne.. Bare siden du tok på deg oppdragerrollen liksom overfor noen du overhode ikke kjenner, og helt og holdent basert på deg og dine greier.. Festlig.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #77 Del Skrevet 6. september 2022 Hvis folk har lyst til å dø tidlig, la dem. Hvorfor bryr du deg så mye om det? Anonymkode: b12ab...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #78 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du burde også lære deg forskjellen på AVHENGIGHET, og det å spise/drikke noe ofte fordi man liker det. Anonymkode: 37305...e08 Det er jo AVHENGIGHET når du må ha noe drikke du ikke trenger. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #79 Del Skrevet 6. september 2022 Carrot skrev (26 minutter siden): Du fortutsetter altså at jeg ikke spiser riktig, trener nok, eller får nok hvile fordi jeg er trøtt, du ekskluderer altså andre grunner som for eksempel kronisk smerte, sykdom som påvirker og andre ting med et pennestrøk basert på din oppfatning av hva som er og ikke er bra? Jeg trener til opplysning fire til fem dager i uka fordi jeg må det pga kronisk sykdom, jeg spiser sansynligvis "bedre" enn de fleste av samme grunn og jeg er påtvunget en døgnrytme som gjør at jeg fungerer så bra jeg kan - og i tillegg drikker jeg i ny og ne energidrikker for å holde meg gående når jeg må. Og for alt du vet er det også etter råd fra lege siden jeg ikke kan drikke kaffi eller ulike sorter te som ekstremt mange andre drikker, gjerne med både sukker og annet oppi som forøvrig i følge helsepersoner jeg følges opp av er vel så "farlig" som en energidrikk i ny og ne.. Bare siden du tok på deg oppdragerrollen liksom overfor noen du overhode ikke kjenner, og helt og holdent basert på deg og dine greier.. Festlig.. Enkelt oppsummert, vann er nok for deg. Spar pengene dine. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #80 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo AVHENGIGHET når du må ha noe drikke du ikke trenger. Anonymkode: b790b...f89 Nei det er det ikke. Man trenger ikke bare drikke vann. Er det vanskelig for deg å forstå. Anonymkode: 37305...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå