AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #21 Del Skrevet 6. september 2022 Drikker ikke så mye lenger, men har hatt perioder med 2-3 bokser per dag. Det gir energi til fysisk krevende jobber og de sukkerfrie fra monster smaker spesielt godt. Dagen blir mye bedre med en Ultra Fiesta Mango Anonymkode: 62676...f12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #22 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Drikker ikke så mye lenger, men har hatt perioder med 2-3 bokser per dag. Det gir energi til fysisk krevende jobber og de sukkerfrie fra monster smaker spesielt godt. Dagen blir mye bedre med en Ultra Fiesta Mango Anonymkode: 62676...f12 Er jo pga det er sentralstimulerende du drikker det. Koffein er et rusmiddel. Føler du deg ikke dum å være avhengig av dette? Du lurer deg jo selv, kjøper deg en avhengighet. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #23 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg drikker det fordi det er digg. Kjøper gjerne flere på en gang, så jeg slipper å gå innom butikken daglig. Vil gjerne ha 1-2 hver dag, men tar meg ikke alltid råd til det. Er forresten 40 år. Når jeg kjøper Monster kjøper jeg ofte til ungdommene i huset også, så da blir det flere på en gang. Anonymkode: 35dc8...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #24 Del Skrevet 6. september 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det vet vi ingenting om. Anonymkode: b790b...f89 Finnes ikke noen stoffer i verden som har blitt mer forsket på enn søtningsmidler, så det er vel noe av det vi kan si for sikkert Anonymkode: 3b0d0...a12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #25 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg drikker det fordi det er digg. Kjøper gjerne flere på en gang, så jeg slipper å gå innom butikken daglig. Vil gjerne ha 1-2 hver dag, men tar meg ikke alltid råd til det. Er forresten 40 år. Når jeg kjøper Monster kjøper jeg ofte til ungdommene i huset også, så da blir det flere på en gang. Anonymkode: 35dc8...2ee Hvorfor lager du slike dårlige vaner for barna dine? Anonymkode: b790b...f89 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #26 Del Skrevet 6. september 2022 Drikker ikke monster eller noe særlig brus. Men drikker kaffe, ca 3 kopper dagelig. Men kaffe har mye annet som er bra, antioksidanter, sunne fettstoffer og et enkelt Google søk sier dette "Kaffe har blant annet vist seg å være gunstig for å kunne bidra til å forebygge hjertesykdom, hjerneslag, Parkinsons sykdom, redusert insulinsensitivitet og diabetes type 2, leversykdom, betennelse i kroppen, visse typer kreft, depresjon og redusert kognitiv funksjon". Så å sammenligne monsterdrikkere med kaffedrikker blir rett og slett helt feil. Monster er ikke sunt. Om det er direkte skadelig å drikke en om dagen tviler jeg på, mye annet som er verre. Så jeg tenker at her for folk gjøre som de vil. Jeg hopper ikke i været av at min 16 åring drikker det, men jeg gir han ikke husarrest heller. Anonymkode: 1c384...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #27 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikker ikke monster eller noe særlig brus. Men drikker kaffe, ca 3 kopper dagelig. Men kaffe har mye annet som er bra, antioksidanter, sunne fettstoffer og et enkelt Google søk sier dette "Kaffe har blant annet vist seg å være gunstig for å kunne bidra til å forebygge hjertesykdom, hjerneslag, Parkinsons sykdom, redusert insulinsensitivitet og diabetes type 2, leversykdom, betennelse i kroppen, visse typer kreft, depresjon og redusert kognitiv funksjon". Så å sammenligne monsterdrikkere med kaffedrikker blir rett og slett helt feil. Monster er ikke sunt. Om det er direkte skadelig å drikke en om dagen tviler jeg på, mye annet som er verre. Så jeg tenker at her for folk gjøre som de vil. Jeg hopper ikke i været av at min 16 åring drikker det, men jeg gir han ikke husarrest heller. Anonymkode: 1c384...5bc Alle forskning på kaffe/koffein er betalt og manipulert av bransjen som selger dette. Men bestemmer resultatet på forhånd, veldig vanlig. Enkelt og greit. Kutt ut dumme vaner som koffein, nikotin og alkohol/annen rus. Anonymkode: b790b...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #28 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg kan komme til å kjøpe 2-20 stk avhengig av om det er tilbud eller ikke. Kanskje til og med mer ved tilbud. Drikker 1 når jeg må jobbe sent/sovet lite. Liker ikke kaffe så energidrikker er et godt alternativ. Drikker kun de sukkerfrie variantene. Anonymkode: ed720...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #29 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): kunstig søtning er ikke skadelig Anonymkode: 3b0d0...a12 Det er jo mye E-stoffer Anonymkode: b06c6...736 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #30 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor lager du slike dårlige vaner for barna dine? Anonymkode: b790b...f89 Vet ikke. Manglende impulskontroll, misforstått snillhet, tafatthet, svak, feig? 🤷♀️ Det var forøvrig ungdommene mine som introduserte meg for Monster, de har regler, men ikke jeg 😉 Anonymkode: 35dc8...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. september 2022 #31 Del Skrevet 6. september 2022 På treningssenter så ser jeg at veldig mange drikker energidrikker, spesielt de unge. Gjør det jeg også og syntes det er en dyr uvane. Holder meg til en Monster ( en sjelden gang har jeg drukket to og da blir jeg skjelven ) eller Powerking om dagen. Jeg drikker det først og fremst fordi jeg syntes det er godt, jeg liker ikke kaffe og liker å få en boost av energi. Føler jeg blir mer skjerpet og våken av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #32 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke. Manglende impulskontroll, misforstått snillhet, tafatthet, svak, feig? 🤷♀️ Det var forøvrig ungdommene mine som introduserte meg for Monster, de har regler, men ikke jeg 😉 Anonymkode: 35dc8...2ee Vis deg som litt mer oppgående, stopp det helt. Både for deg og barna. I dag drikker og spiser fok seg syke på dårlig næring. Dette er kun dumhet. Anonymkode: b790b...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #33 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Drikker ikke monster eller noe særlig brus. Men drikker kaffe, ca 3 kopper dagelig. Men kaffe har mye annet som er bra, antioksidanter, sunne fettstoffer og et enkelt Google søk sier dette "Kaffe har blant annet vist seg å være gunstig for å kunne bidra til å forebygge hjertesykdom, hjerneslag, Parkinsons sykdom, redusert insulinsensitivitet og diabetes type 2, leversykdom, betennelse i kroppen, visse typer kreft, depresjon og redusert kognitiv funksjon". Så å sammenligne monsterdrikkere med kaffedrikker blir rett og slett helt feil. Monster er ikke sunt. Om det er direkte skadelig å drikke en om dagen tviler jeg på, mye annet som er verre. Så jeg tenker at her for folk gjøre som de vil. Jeg hopper ikke i været av at min 16 åring drikker det, men jeg gir han ikke husarrest heller. Anonymkode: 1c384...5bc Gjelder helsefordelene også hvis man velger en mer usunn variant som f.eks kaffe mocha? Vet det selvfølgelig er mye mer kalorier, men liker ikke svart kaffe. Anonymkode: b6020...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #34 Del Skrevet 6. september 2022 NewStart87 skrev (Akkurat nå): På treningssenter så ser jeg at veldig mange drikker energidrikker, spesielt de unge. Ser dette selv...spesielt Nocco, pga det benytter seg av effekten som koffeinen gjør. For å kunne prestere. Så da ser man hvor feil dette er, samme med pre-workout. Sentralstimulerende...tenke selv! Plutselig skal du trene UTEN stimulanter....da kan det bli litt annerledes da.. Anonymkode: b790b...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. september 2022 #35 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser dette selv...spesielt Nocco, pga det benytter seg av effekten som koffeinen gjør. For å kunne prestere. Så da ser man hvor feil dette er, samme med pre-workout. Sentralstimulerende...tenke selv! Plutselig skal du trene UTEN stimulanter....da kan det bli litt annerledes da.. Anonymkode: b790b...f89 Ja, det er akkurat det som er problemet mitt, jeg føler det blir tyngre å trene uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #36 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg drikker energidrikk fordi jeg elsker smaken og jeg er en småbarnsmor som er avhengig av koffein. Kaffe smaker helt motbydelig (syns jeg). Anonymkode: a9367...a84 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. september 2022 #37 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser dette selv...spesielt Nocco, pga det benytter seg av effekten som koffeinen gjør. For å kunne prestere. Så da ser man hvor feil dette er, samme med pre-workout. Sentralstimulerende...tenke selv! Plutselig skal du trene UTEN stimulanter....da kan det bli litt annerledes da.. Anonymkode: b790b...f89 Betyr det at man yter enda mer på Nocco? Aldri smakt det. Uff, nå må jeg ikke begynne med det istedenfor å kutte energidrikk helt ut! Føler energidrikk er så dårlig for tennene også, selv om jeg drikker sukkerfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #38 Del Skrevet 6. september 2022 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Ja, det er akkurat det som er problemet mitt, jeg føler det blir tyngre å trene uten. Derfor må du stoppe galskapen, NÅ. Heller spise et næringsrikt måltid FØR du trener, som innholder karbo/proteiner og fett. Selv spiser jeg dette 2t før. Skikkelig mat. Anonymkode: b790b...f89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #39 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg drikker energidrikk fordi jeg elsker smaken og jeg er en småbarnsmor som er avhengig av koffein. Kaffe smaker helt motbydelig (syns jeg). Anonymkode: a9367...a84 Les hva du skriver....uff. Kjære deg, LES. Fordi det godt, tenke litt lenger da. Du lurer seg selv trill rundt, mor skal du være også. Snakk om dårlig forbildet for dine barn, håper du ikke ammer. Anonymkode: b790b...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. september 2022 #40 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Derfor må du stoppe galskapen, NÅ. Heller spise et næringsrikt måltid FØR du trener, som innholder karbo/proteiner og fett. Selv spiser jeg dette 2t før. Skikkelig mat. Anonymkode: b790b...f89 Så sant. Føler jeg heller i meg gift egentlig!.Jeg har ADD og trodde koffeinen gjør meg mer fokusert, men legen fortalte meg at det faktisk har motsatt effekt, så jeg har ingen unnskyldning til å fortsette lenger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå