AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Del Skrevet 6. september 2022 Hva er greia med å leve på koffeindrikker? Det er jo ikke bra i heletatt. Var nettopp på kiwi, foran meg er det ei jente i 20åra i kassa. Som laster på 8-10 bokser med monster og annet søppel. Er det slik unge lever i dag? 😀 Anonymkode: b790b...f89 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 6. september 2022 #2 Del Skrevet 6. september 2022 Digger ordvalget.. pumper Monster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Del Skrevet 6. september 2022 Andre drikker en kanne med kaffe, jeg drikker en boks med monster. Jeg er avhengig av koffein, men magen min tåler kaffe veldig dårlig. Anonymkode: 32b4d...e1c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg skulle ønske det ikke var koffein i, for Monster Mule er så godt! Anonymkode: 9c75b...23a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Del Skrevet 6. september 2022 Av og til godt med noe søtt og (nesten) kalorifritt. Anonymkode: b8eb4...f4b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 6. september 2022 #6 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skulle ønske det ikke var koffein i, for Monster Mule er så godt! Anonymkode: 9c75b...23a Støtter den! Jeg er ikke så glad i kaffe, men en boks Monster Mule for dag, det må jeg ha 😄 Fordi det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg hadde aldri godtatt en slik avhengighet av en venn eller partner. Helt alvorlig. Anonymkode: b790b...f89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg drikker aldri kaffe, brus osv. spiser heller ikke noe godteri eller søppelmat som grandiosa osv. Spiser bare sunn mat og har veldig god helse. Men drikker 1-2 bokser monster hver dag, set ikke helt problemet med det. Anonymkode: 67741...b68 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Del Skrevet 6. september 2022 Det er kjempe godt! Så galt er det ikke. Drikker de sukkerfrie med sugerør, så det er kun koffeinen som er gift for kroppen Anonymkode: 3b0d0...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kjempe godt! Så galt er det ikke. Drikker de sukkerfrie med sugerør, så det er kun koffeinen som er gift for kroppen Anonymkode: 3b0d0...a12 Det er nok av giftstoffer og kunstig søtning i dritten du drikker. Anonymkode: b790b...f89 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Del Skrevet 6. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er nok av giftstoffer og kunstig søtning i dritten du drikker. Anonymkode: b790b...f89 kunstig søtning er ikke skadelig Anonymkode: 3b0d0...a12 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Del Skrevet 6. september 2022 Og du vet at hun faktisk tenker å drikke disse i en engang...? Kan det kanskje tenkes at hun kjøper flere i slengen, men drikker en om dagen? På samme måte som at jeg gjerne kjøper to 8-pk pepsi max når det er salg, men kun drikker pepsi max om lørdagskvelden..? Og hvorfor er det så mye verre med energidrikk enn med kaffedrikker? En kaffebar-kaffe kan inneholde minst like mye både sukker og koffein som disse energidrikkene. Og hva har det med deg å gjøre? På hvilken måte går det ut over deg at noen liker å drikke energidrikk..? Jeg synes det er langt merkeligere å henge seg opp i hva andre folk velger å drikke, enn å kjøpe ti stk energidrikker i slengen. Anonymkode: 6938c...e5b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Del Skrevet 6. september 2022 For å komme meg igjennom nattevakter! «Pumper» ikke, bruker drikke en på ei vakt, men kjøper gjerne fler i slengen da det er billigere på butikk en bensinstasjon (som er det eneste åpne på nattevakta) Anonymkode: fc912...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): kunstig søtning er ikke skadelig Anonymkode: 3b0d0...a12 Det vet vi ingenting om. Anonymkode: b790b...f89 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde aldri godtatt en slik avhengighet av en venn eller partner. Helt alvorlig. Anonymkode: b790b...f89 Forøvrig glad jeg ikke har like trangsynte venner som deg som følger med på hva andre kjøper på butikken og velger å sette seg selv på en pidestall. Anonymkode: fc912...67e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vet vi ingenting om. Anonymkode: b790b...f89 Det er gjort mye forskning på det, og ingen forskning har så langt påvist skadelige effekter. Så jo, vi vet like mye om det som vi vet om å spise jordbær - det er heller ikke funnet noen skadelige effekter ved.. Anonymkode: 6938c...e5b 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #17 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er gjort mye forskning på det, og ingen forskning har så langt påvist skadelige effekter. Så jo, vi vet like mye om det som vi vet om å spise jordbær - det er heller ikke funnet noen skadelige effekter ved.. Anonymkode: 6938c...e5b Norsk sprøytet jordbær bør du ikke spise. Anonymkode: b790b...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Del Skrevet 6. september 2022 Og alt du putter i deg er bra eller? Skal leve litt og Anonymkode: 7525d...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 6. september 2022 #19 Del Skrevet 6. september 2022 Kanskje det var tilbud og jenta hamstrer selvom hun drikker én om dagen... 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Del Skrevet 6. september 2022 Hamstrer energibrus i Sverige. Er min kaffe, av vanlig kaffe får jeg diaré. Anonymkode: ecb90...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå