Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg har "alltid" frizz og tørt hår bak. Har halvlangt hår. Føler jeg har prøvd "alt". Klipper meg ca. hver 4-5 måned så håret mitt er ikke veldig slitt der men alltid brusete og tørt. 

Noen som har tips til produkter? Gjerne både shampoo/balsam/kur og også leave-in produkter. Takk 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker olaplex 8 hver 4.dag og joico defy damage som egentlig er til å bruke før hårføner/rettetang men jeg bruker den etterpå. Eneste som har hjulpet meg etter noen års testing av det meste.

Anonymkode: 8ec5b...6bd

Skrevet
Chelsea skrev (På 6.9.2022 den 11.47):

Hei, 

jeg har "alltid" frizz og tørt hår bak. Har halvlangt hår. Føler jeg har prøvd "alt". Klipper meg ca. hver 4-5 måned så håret mitt er ikke veldig slitt der men alltid brusete og tørt. 

Noen som har tips til produkter? Gjerne både shampoo/balsam/kur og også leave-in produkter. Takk 🙂

Sjekk curly girl method. Jeg gjør ikke alt, men har lært meg hvordan få fint hår etter jeg har prøvd litt curly girl-metoden.. Trodde håret mitt var tørre halmstrå.. men jammen var jeg fint hår gitt

Anonymkode: 2104e...a94

• Liker 1
Skrevet

Sjekk Curly Girl metoden ja. Jeg hadde også halmtørt stritt hår i bakhode og nå har jeg mye krøller. Det er en verden av forskjell!

Anonymkode: 8e214...3e6

Skrevet

Les litt om hvilken hårtype du har, så du lettere finner produkter som passer for ditt hår. Det hjelper lite om Annemor92 elsker en shampo, om hun har en helt annen hårtype enn deg :)

Så finn ut hvilken porøsitet du har, fint/grovt, tykt/tynt, struktur (type 1, 2, 3, 4, osv). 

Anonymkode: d9278...1d3

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg var hos frisøren forrige uke og fikk høre at det er vanskelig å bli kvitt frizz på min hårtype, spesielt nå når jeg begynner å få grå striper innimellom… 

Anonymkode: efff2...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...