AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #41 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes gutter er fine med så kort hår. Min 14 åring ville selv ha maskin kort hår i sommer Anonymkode: a8a90...f60 Når de er så store skal de få bestemme selv. Altså sønnen min ser nydelig uansett, jeg synes bare denne klippen ikke er passende på så små.. Han har fortsatt babykinn og babyansikt.. Men altså, det gror jo ut. Det er mannen jeg er sint på og ikke frisyren alene.. Anonymkode: ef600...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. september 2022 #42 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke det, men å gå imot hverandre bak ryggen er jo ikke greit... Anonymkode: ef600...710 Og TS mener tydeligvis at hun har vetorett og overkjørelsesrett. TS mener det er stygt og det betyr mye for henne. Samboer til TS mener det skal være slik og det betyr mye for han. Men av en eller annen grunn så skal TS sin mening veie tyngst? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #43 Del Skrevet 6. september 2022 BobbySocks skrev (22 minutter siden): Jeg hadde blitt dritsur. Det er sånn britisk slosskjempesveis. Hiv maskina på havet. Jah nettopp 😭 Anonymkode: ef600...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. september 2022 #44 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Og TS mener tydeligvis at hun har vetorett og overkjørelsesrett. TS mener det er stygt og det betyr mye for henne. Samboer til TS mener det skal være slik og det betyr mye for han. Men av en eller annen grunn så skal TS sin mening veie tyngst? Eller så vil TS at begge skal høres og at de sammen blir enige om sveis. Far har da ikke mer veto en mor. I normale familier blir man enige om slik via kommunikasjon. Skumle greier, men med øvelse klarer man det helt fint. Eller, den som går amok med maskinen har jo veto. Trist nok. Endret 6. september 2022 av BobbySocks 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #45 Del Skrevet 6. september 2022 BobbySocks skrev (2 minutter siden): Eller så vil TS at begge skal høres og at de sammen blir enige om sveis. Far har da ikke mer veto en mor. I normale familier blir man enige om slik via kommunikasjon. Skumle greier, men med øvelse klarer man det helt fint. Eller, den som går amok med maskinen har jo veto. Trist nok. Ja han har jo nektet å prate med meg. Han blir stille og sur og sier han ikke vil prate om det. Typ "men hvorfor vil du klippe det med maskin, jeg synes ikke det er noe fint, han klarer jo å sitte stille hos frisøren" og han blir amper og går... Og the next thing i know er at han plutselig raker håret hans så snart jeg er ute av døra. Anonymkode: ef600...710 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #46 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg tenker det var godt ment. Dere hadde snakket om at ungen trengte en klipp, så tok mannen grep og gjennomførte det. Han tenkte vel kanskje han gjorde en god gjerning, da, som faktisk fikk jobben gjort. Og altså, håret vokser jo fort ut igjen! Jeg ser ikke at dette er noe å ta sånn på vei for. Så får du heller ta ansvar neste gang det nærmer seg tid for en hårklipp og komme mannen i forkjøpet med klippingen. Anonymkode: f2619...f7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. september 2022 #47 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja han har jo nektet å prate med meg. Han blir stille og sur og sier han ikke vil prate om det. Typ "men hvorfor vil du klippe det med maskin, jeg synes ikke det er noe fint, han klarer jo å sitte stille hos frisøren" og han blir amper og går... Og the next thing i know er at han plutselig raker håret hans så snart jeg er ute av døra. Anonymkode: ef600...710 Da gir du han en sovetavlett og skreller av håret hans mens han sover. Gjerne sånn munkeklipp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #48 Del Skrevet 6. september 2022 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Da gir du han en sovetavlett og skreller av håret hans mens han sover. Gjerne sånn munkeklipp. Haha han gjør et jevnlig selv 😂 Anonymkode: ef600...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 6. september 2022 #49 Del Skrevet 6. september 2022 Det er sikkert litt kjipt, men ærlig talt ingen stor sak. Det vokser ut igjen og det ser bra ut. Joda, han kunne spurt, men hvor mange kvinner føler at de må spørre mannen før de klipper barnet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #50 Del Skrevet 6. september 2022 Isambard skrev (3 minutter siden): Det er sikkert litt kjipt, men ærlig talt ingen stor sak. Det vokser ut igjen og det ser bra ut. Joda, han kunne spurt, men hvor mange kvinner føler at de må spørre mannen før de klipper barnet? Jeg.. Jeg har alltid spurt, med begge barna. Anonymkode: ef600...710 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. september 2022 #51 Del Skrevet 6. september 2022 BobbySocks skrev (16 minutter siden): Eller så vil TS at begge skal høres og at de sammen blir enige om sveis. Far har da ikke mer veto en mor. I normale familier blir man enige om slik via kommunikasjon. Skumle greier, men med øvelse klarer man det helt fint. Eller, den som går amok med maskinen har jo veto. Trist nok. Men når samboer her barberer håret og TS går rett på KG så virker det ikke som om diskusjon og enighet er innen rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #52 Del Skrevet 6. september 2022 Forstår deg godt ts. Min sønn har det tjukke blonde håret og har alltid hatt litt lengde på det slik at krøllene kommer frem. Hadde faren klipt han i "konsentrasjonsleir" frisyre hadde jeg klikket! Anonymkode: b423b...abf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. september 2022 #53 Del Skrevet 6. september 2022 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Men når samboer her barberer håret og TS går rett på KG så virker det ikke som om diskusjon og enighet er innen rekkevidde. Så da er løsningen at far har vetorett mener du? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. september 2022 #54 Del Skrevet 6. september 2022 galmamma skrev (50 minutter siden): hva er poenget da?? at han klipte håret uten å spørre deg først? Du som bestemmer alt? Jeg tar med barna til frisøren ofte jeg, uten å rådføre meg med mannen først. Og likedan.. Vi tar det når det passer.. og mannen, han klipper sønnen vår hjemme.. Faren har vel noe han skal ha sagt også. Det er ikke moren som bestemmer alt når det gjelder barnet. Herregud, håret vokser ut igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #55 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår deg godt ts. Min sønn har det tjukke blonde håret og har alltid hatt litt lengde på det slik at krøllene kommer frem. Hadde faren klipt han i "konsentrasjonsleir" frisyre hadde jeg klikket! Anonymkode: b423b...abf Ja det er sånn jeg føler det. Sønnen min har helt mørkt hår og søte krøller bak. Men nå er det borte... Anonymkode: ef600...710 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #56 Del Skrevet 6. september 2022 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Faren har vel noe han skal ha sagt også. Det er ikke moren som bestemmer alt når det gjelder barnet. Herregud, håret vokser ut igjen. Jeg bestemmer at han skal se ordentlig ut. Anonymkode: ef600...710 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #57 Del Skrevet 6. september 2022 Det gjorde min også en gang på guttene våre... på 16. mai 😂😂 jeg kan le av det nå, men det gjorde jeg ikke da 🙈 Anonymkode: cc5f8...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #58 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjorde min også en gang på guttene våre... på 16. mai 😂😂 jeg kan le av det nå, men det gjorde jeg ikke da 🙈 Anonymkode: cc5f8...b2d Ååå jeg hadde klikka 😂 Altså heldigvis varer det kun en mnd før han er som før igjen, det er bare all respektløsheten og at jeg ikke liker sånne frisyrer og egntlig alt det rundt mannen min mener om det.. Anonymkode: ef600...710 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #59 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble skikkelig lei meg da jeg kom hjem fra butikken nå ista. Mannen min hadde vært alene med sønnen vår på halvannet år. Vi har snakket om at han bør klippe håret sitt igjen da han har mye og kraftig hår. Da jeg kom hjem hadde mannen gått over med maskinen og latt en cm være igjen. Han vet godt at jeg ikke synes så små barn bør ha maskinklipp da de ser syke ut.. Jeg vet det vokser ut igjen, men vi skulle ta bilde snart 😭 Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å vente på at det gror ut igjen men seriøst er det mulig?!!! Anonymkode: ef600...710 Slapp av hønemor. Anonymkode: ee83b...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. september 2022 #60 Del Skrevet 6. september 2022 BobbySocks skrev (12 minutter siden): Så da er løsningen at far har vetorett mener du? Så slipper han i det minste å høre klaging over at ungen må klippes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå