AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Liker du å få kuk bilde av typen? Anonymkode: 19e8c...6ff
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Ja men kun av typen ingen andre. En pikk jeg ikke knuller gir meg ingenting å se Anonymkode: f4581...1cd 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men kun av typen ingen andre. En pikk jeg ikke knuller gir meg ingenting å se Anonymkode: f4581...1cd Bra holdning 👍 Anonymkode: 19e8c...6ff
Bamseklemmer Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Jeg ser tydelig to forskjellige kvinner når jeg sender dette bildet av pikken min, noen blir pottsure, mens andre ler og fniser.. Og jeg er mest glad i kvinner som har humor, da kommer den nakne sannheten frem😅
Gjest Raffalayla Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 (endret) Var sikker på at dette skulle være en tråd opprettet av han der "er jeg stygg"-fyren, med enda et bilde eller to.. Endret 6. september 2022 av Raffalayla
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Nei. Jeg liker det ikke. Å få tilstendt kjepper gir meg ingenting, annet enn en innsikt på hvor stor/liten han er. Det sier ingenting om hvor god i senga han er. Liker best å oppleve sånt naturlig, og bryr meg lite om hvor stor eller liten han er. En som sender meg dp er for meg uaktuelle i senga. Særlig hvis det er en som så vidt snakker med meg fra før. Mat hjernen min med mentale bilder, hør på hva jeg ikke liker og liker. Det tenner meg 100 ganger mer enn dp. Anonymkode: c6368...6fb 1
MissIndependent45 Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Fra en partner, selvfølgelig. Fra alle andre menn, absolutt ikke. Sier i fra at det er helt uinteressant og faktisk blotting. Stopper de ikke, tar jeg hevn for så å blokkere. 1
Blåjojo Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Jeg liker det ikke. Å få tilstendt kjepper gir meg ingenting, annet enn en innsikt på hvor stor/liten han er. Det sier ingenting om hvor god i senga han er. Liker best å oppleve sånt naturlig, og bryr meg lite om hvor stor eller liten han er. En som sender meg dp er for meg uaktuelle i senga. Særlig hvis det er en som så vidt snakker med meg fra før. Mat hjernen min med mentale bilder, hør på hva jeg ikke liker og liker. Det tenner meg 100 ganger mer enn dp. Anonymkode: c6368...6fb Helt enig. Jeg klarte ikke engang bestemme meg for om den var stor eller liten kun ut fra bildet😅😂 Gir meg seriøst ingenting.. 1
Gjest Raffalayla Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg ser tydelig to forskjellige kvinner når jeg sender dette bildet av pikken min, noen blir pottsure, mens andre ler og fniser.. Og jeg er mest glad i kvinner som har humor, da kommer den nakne sannheten frem😅 Hmm, vet ikke helt om latter og fnising er noe man burde sette pris på.. etter å ha sendt et bilde av penisen sin.
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg ser tydelig to forskjellige kvinner når jeg sender dette bildet av pikken min, noen blir pottsure, mens andre ler og fniser.. Og jeg er mest glad i kvinner som har humor, da kommer den nakne sannheten frem😅 Det er mulig at fnising og latter ikke er den responsen du burde ønske deg om du sender ut vilkårlige dickpicks... 1
Gjest Raffalayla Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Det er mulig at fnising og latter ikke er den responsen du burde ønske deg om du sender ut vilkårlige dickpicks... High five!
Bamseklemmer Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Raffalayla skrev (2 timer siden): Hmm, vet ikke helt om latter og fnising er noe man burde sette pris på.. etter å ha sendt et bilde av penisen sin. AliceNextDoor skrev (2 timer siden): Det er mulig at fnising og latter ikke er den responsen du burde ønske deg om du sender ut vilkårlige dickpicks... Jo.. for jeg sender denne:
Gjest Raffalayla Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Jo.. for jeg sender denne: Så du sender ikke bilder av pikken din, slik du skrev i det opprinnelige innlegget ditt.. Dessuten vet alle at Max Mekker er omskjært.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Nå er jeg singel for øyeblikket, men ja, jeg liker dickpick generelt... Tenner på det. Anonymkode: a3d40...139 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er jeg singel for øyeblikket, men ja, jeg liker dickpick generelt... Tenner på det. Anonymkode: a3d40...139 Får du en befriende følelse av å tenne på bildet? Håper du gjør det utendørs, utenfor evt. fare for spredning. Har jo vært veldig tørt flere steder. Anonymkode: 94382...fd5
Matas Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg