AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Finner så lite for tiden.. Hvor handler du? Og hvilke type klær liker barnet ditt? Anonymkode: f7a2a...816
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Kidsbrandstore.no veldig mye fint til både gutt og jente, til bra priser Anonymkode: df22e...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Min liker godt Woxo fra Kappahl. Og Jogger jeansene fra Kappahl syns han også er gode. Ellers har han mest gensere med motiv fra Minecraft, Fortnite, Pokemon, Playstation, kjøpt i litt forskjellige kjedebutikker. Har prøvd meg på litt mer klassiske klær, men det vil han ikke bruke. Anonymkode: eec21...afa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Han går bare i levisjeans eller en joggebukse fra Hummel. Ellers går det mye i hettejakker fra diverse sportsmerker, eller Name-it. T-skjorter og pysj fra P.o.p. Anonymkode: 7597b...a09 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Vår er heldigvis helt fornøyd med klær fra Kap Ahl. Anonymkode: b5e27...6b7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Handlet mest fra Zalando, og merket Abercrombie, og litt nike, adidas og hollister. Anonymkode: cddd4...42f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Min liker godt Woxo fra Kappahl. Og Jogger jeansene fra Kappahl syns han også er gode. Ellers har han mest gensere med motiv fra Minecraft, Fortnite, Pokemon, Playstation, kjøpt i litt forskjellige kjedebutikker. Har prøvd meg på litt mer klassiske klær, men det vil han ikke bruke. Anonymkode: eec21...afa Tusen takk for tips! Jeg har klikket hjem en hel del fra Woxo nå Håper kvaliteten er god, og at fargene holder seg etter vask. Anonymkode: f7a2a...816
Akebrett Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kidsbrandstore.no veldig mye fint til både gutt og jente, til bra priser Anonymkode: df22e...bb1 Det gjør vi også👍🏻 Veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 -Woxo hettegensere og joggebukser fra KappAhl. Liker godt passform og design. -baggy kule jeans fra h&m -mye tskjorter og hettegensere på salg fra div sport butikker, Nike/Adidas/puma. Xxl og Zalando Anonymkode: fa519...714 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for tips! Jeg har klikket hjem en hel del fra Woxo nå Håper kvaliteten er god, og at fargene holder seg etter vask. Anonymkode: f7a2a...816 Woxo fra KappAhl er god kvalitet, her brukes det mye og arves videre til lillebror som også bruker det. Så kvaliteten holder til mye bruk av hvertfall to barn. Anonymkode: fa519...714 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vår er heldigvis helt fornøyd med klær fra Kap Ahl. Anonymkode: b5e27...6b7 Og det er de fleste her? Men vi slet også med å finne klær på denne alderen, midt imellom barn og snart ungdom. Fine klær, som skal tåle lek og hardt bruk. Anonymkode: fa519...714
AprilLudgate Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Rundtomkring, går mye i hettegenser og bukse/shorts. Og tskjorter/caps. Zalando, HM, Lindex er gjenganger.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Jeg syns det er forkastelig å bruke masse penger på merkeklær til barn. Har jo sett og hørt om babyer blir påkledd i adidas klær osv. Da blir jo barnet vant til å få merkeklær og ingenting annet er godt nok. Nei glad for at jeg ikke har gjort det med sønnen min. Anonymkode: 008f0...c9c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Levis kids brandstore name it zalanso Anonymkode: af2c3...f7e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns det er forkastelig å bruke masse penger på merkeklær til barn. Har jo sett og hørt om babyer blir påkledd i adidas klær osv. Da blir jo barnet vant til å få merkeklær og ingenting annet er godt nok. Nei glad for at jeg ikke har gjort det med sønnen min. Anonymkode: 008f0...c9c Å jeg er glad ingen andre bestemmer hva jeg skal kjøpe Anonymkode: af2c3...f7e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 Har kjøpt en del via Booztlet. Levisbukser og et par gensere. Ellers er han veldig glad i motiver fra minecraft, så har kjøpt litt av det der jeg har kommet over det. (Blant anna HM) Anonymkode: 19d25...05a
Baktus2024 Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 Ingen som bruker postordre fra Ellos lengre ? kan kun anbefales
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Svinet skrev (Akkurat nå): Ingen som bruker postordre fra Ellos lengre ? kan kun anbefales Jeg kjøper litt yttertøy til barnet derfra når jeg har tilbudskode Prøver å ikke kjøpe for dyre klær, men klær med kvalitet som varer en hel sesong. Har funnet ut at merkeklær ikke har bedre kvalitet enn klær fra feks H&M osv. Bruker dog litt penger på yttertøy, men søker alltid først etter brukt tøy. Anonymkode: f7a2a...816 1
Baktus2024 Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøper litt yttertøy til barnet derfra når jeg har tilbudskode Prøver å ikke kjøpe for dyre klær, men klær med kvalitet som varer en hel sesong. Har funnet ut at merkeklær ikke har bedre kvalitet enn klær fra feks H&M osv. Bruker dog litt penger på yttertøy, men søker alltid først etter brukt tøy. Anonymkode: f7a2a...816 Ja, Select katalogen går jo også. Vet ungdommer elsker klær derfra 🙂
Danseskjørt Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 Styrer glatt unna Cubus hvertfall, har hendt flere ganger at det blir hull i klærne selv om de er relativt nye. Sømmer som går opp osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå