Hecker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Heisann. Hvordan kan jeg fylle på busskort på skyss? De sier det ikke er mulig? Hva menes med det? De har jo maskiner til å fylle på eller?? Eg har nemlig ikke smartmobil Kvitta meg med den pga jeg er lei av å bli spionert på. Driter i om Hackere får tilgang til dataene mine. Det har nemlig ikke noe å si. De kan jo bare kjøpe fra google ... Som forøvrig gir blanke faen i mitt personvern 😝
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 https://www.skyss.no/billett-og-pris/Kjop-av-billettar/nettbutikk/ Anonymkode: 0d721...3e3 2
Hecker Skrevet 6. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2022 Kan jeg bruke busskort på bussen idet hele tatt?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Hecker skrev (2 timer siden): Kan jeg bruke busskort på bussen idet hele tatt? Vet egentlig ikke. jeg reiser ikke med skyss. Men det er ikke så vanskelig å finne svar hvis en vil...... https://www.skyss.no/billett-og-pris/Billettar/periodebillett---buss-bybanen-askoybaten-og-nordhordlandsbaten/ Anonymkode: 0d721...3e3 2
Hecker Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2022 Ja men kossen betaler man med kontanter til disse folka her? De kan ikke glemme at lovverket gjelder over deres "reisevilkår" og at de faktisk ikke har LOV til å nekte å ta imot konanter. For eksempel så kan du KREVE å betale for ALT idag med kontanter. Cutters fikk jo et helvete for det samme! De fikk pålegg om å ta kontanter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Dårlig trolling, gjesp Anonymkode: 3f9b0...6aa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 Hecker skrev (På 6.9.2022 den 11.42): Kan jeg bruke busskort på bussen idet hele tatt? Ja, du kan fylle på kortet i nettbutikken til Skyss. Mener du også kan fylle på hos kundesenteret på Bystasjonen(om du bor i Bergen) Anonymkode: 10acb...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå