AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Del Skrevet 6. september 2022 Hei, noen som har erfaring med clearblue early detection digital tester? Altså ikke den med ukesindikator, men den som viser et "+" eller "-" på digital skjerm. Har dere fått tidlig eller sein svar på disse? ☺️ Anonymkode: c444e...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. september 2022 #2 Del Skrevet 6. september 2022 Om det var når jeg var gravid krever disse digitale testene mye mer hgc en vanlig tester... så ofte slår disse ikke ut før 12-16 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg fikk ikke positiv tidligtest før jeg også fikk positiv digital. Testet dagen før, og var helt blenda hvit. Dagen jeg skimtet strek var det nok hcg til å få positiv digital også Anonymkode: cb1a1...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 Hmm takk for svar ☺️ Men denne sorten digital test er jo en tidligtest med følsomhet på 10 mIU/ml. Så clearblue reklamerer jo med at man kan teste allerede 5 dager før forventet menstruasjon. Ikke lett å bli klok i denne jungelen av tester 🙃 Anonymkode: c444e...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå