AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Separert etter langt ekteskap og føler det er på tide å møte noen... Har en nettprofil, men syns det både er vanskelig og litt skummelt å komme igang... Hva er dere single/skilte/separerte sin erfaring? Det finnes helt sikkert noen til alle, det var bare hvor man finner den og hvem det er da... Anonymkode: 55f1d...d6c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Spander noen dager, eller uker, og les hva andre har skrevet om temaet. Det er ikke mangel på tråder om det her. Kortversjon er at det er mangel på attraktive menn, som faktisk vil ha et forhold. Skrotinger som vil pule, er i flertall, samme om du leter på kirkekaffen. Anonymkode: bd6e5...600
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Utrolig mange drittsekker der ute så ikke ligg med noen før tiende date og du ser hvordan de egentlig er .om det er deg de vil bli kjent med eller bare en kropp Anonymkode: e6b43...18d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Datingmarkedet er håpløst i dag. Er du ikke smellvakker så har du ikke nubbesjans. Anonymkode: 19517...04d 1
Yammy Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Hvem det er må du svare på. Hvor man finner dem, over alt egentlig, jeg har både possetive og negative erfaringer med nett dating. men se ann personen veldig før du starter å investere alt for mye følelser, klar og tydelig kommunikasjon fra begges sider er det første man må få på plass, ikke hopp inn med alle dine følelser etter en vellyket første date. ta deg tid kjenn på deg slev og bli klar over hva ting er. Vet mange er på den med at de skal møtes etter en gjensidig match med en gang, min beste erfaringer har vært med hun jeg har skrevet utrolig mye med først også spontant møttes. som nå har godt over til overnattinger, men nytt tips tilogmed da ikke forhast deg i noe da heller, ta ting som det kommer, se ann situasjonen og kommuniser tydlig med hva du ønsker videre
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Da jeg holdt på med nett dating svarte jeg kun menn som hadde tatt seg bryet med å legge noen ekstra tanker ned i det de skrev til meg. Det viste seg å funke veldig bra, for alle disse mennene var kjempebra menn, seriøse, snille og ordentlige. De gangene jeg snakket med "hei"-menn så viste de seg som regel å bare være useriøse eller uinteresserte. Jeg tror det er fordi menn på nett dating driver og skriver til alt og alle og mange kan finne på å skrive "hei" til 20 random jenter på en kveld, det er nesten ikke nøye hvem de er. Men hvis en mann så noe i min profil han likte godt, og jeg skilte meg ut fra mengden, da tar han bryet med å skrive noe litt mer omtenksomt enn bare "hei hvordan går det". Vil også anbefale å være modig i din profiltekst, by på deg selv, fortell om dine interesser og særtrekk. Ikke vær opptatt av å bli likt av mange, men heller den ene rette. Da må man være seg selv, 100%. Anonymkode: 83d0d...e02 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Utrolig mange drittsekker der ute så ikke ligg med noen før tiende date og du ser hvordan de egentlig er .om det er deg de vil bli kjent med eller bare en kropp Anonymkode: e6b43...18d Dette var faktisk mindre konservativt enn mange moderne kvinner på KG som plutselig skal være tradisjonelle når det kommer til sex. Da er det ikke sex før ekteskap som gjelder. Anonymkode: c29fa...eb6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette var faktisk mindre konservativt enn mange moderne kvinner på KG som plutselig skal være tradisjonelle når det kommer til sex. Da er det ikke sex før ekteskap som gjelder. Anonymkode: c29fa...eb6 Det er én sprø dame som skriver det samme i alle trådene. Anonymkode: 19517...04d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå