AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg tok opp dette med han angående at han fulgte halvnakne damer på tiktok, nesten 2500 stk i starten av forholdet, greit nok han hadde vært singel lenge men nå var vi sammen og forklarte til han at dette satt jeg ikke så veldig pris på at han gjorde nå. Han gjorde egentlig ikke noe med det til tross for at jeg sa det plaget meg, greit tenkte jeg, han kan gjøre som han vil men da velger jeg å gå (ikke kun pga dette). Da jeg slo opp var han veldig lei seg og sluttet å følge disse på tiktok. Pratet en del om det og ble enige om å bli sammen igjen da jeg hadde sterke følelser for han. Nå, noen måneder senere ser jeg jo på Instagram at han følger mange av disse der også, jeg må bare påpeke at jeg aldri har hatt så lav selvtillit i et forhold noen gang. Jeg er en person som kanskje føler sterkere på alt enn normalt, men jeg liker virkelig ikke dette. Dere som er sammen med menn som følger disse, og som kanskje snur seg på gata etter damer, fungerer forholdet bra eller føler dere på dette? Hvordan er det å være sammen med en slik fyr over tid? Vi har kun vært sammen 9 mnd Anonymkode: bc2eb...ac9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som er sammen med menn som følger disse, og som kanskje snur seg på gata etter damer, fungerer forholdet bra eller føler dere på dette? Hvordan er det å være sammen med en slik fyr over tid? Vi har kun vært sammen 9 mnd Anonymkode: bc2eb...ac9 Hva tror du? Nei det fungerer ikke. Han bryter ned selvtilliten din og respekterer ikke dine følelser. Han trosser det du sier og føler fordi han ikke respekterer grenser i forholdet. Da er han også disponibel til å være fysisk utro og uansett hadde jeg aldri godtatt noe av det du beskriver her. Er ikke vits å prøve å endre han, bare gå fra taperen Anonymkode: 2b909...2dc 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du? Nei det fungerer ikke. Han bryter ned selvtilliten din og respekterer ikke dine følelser. Han trosser det du sier og føler fordi han ikke respekterer grenser i forholdet. Da er han også disponibel til å være fysisk utro og uansett hadde jeg aldri godtatt noe av det du beskriver her. Er ikke vits å prøve å endre han, bare gå fra taperen Anonymkode: 2b909...2dc Tror ikke de er lettere utro enn andre. Men det betyr ikke at man trenger å akseptere det for det. Det er jo manko på sosiale antenner. Usexy. Anonymkode: c76ab...a96 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tror ikke de er lettere utro enn andre. Men det betyr ikke at man trenger å akseptere det for det. Det er jo manko på sosiale antenner. Usexy. Anonymkode: c76ab...a96 En som ikke respekterer grenser i forholdet og partnerens følelser vil være lettere til å være utro og tråkke over grenser og såre partneren sin enn en som respekterer grenser i forholdet og partnerens følelser Anonymkode: 2b909...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Har egentlig ikke noe å si hva han tenker eller hva andre her synes. Om du selv synes det er ugreit at han ser på andre må du velge mellom å godta det eller gå. Å gå og gnage på dette over tid er bare destruktivt for deg selv og forholdet. Anonymkode: 11fb9...33a 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En som ikke respekterer grenser i forholdet og partnerens følelser vil være lettere til å være utro og tråkke over grenser og såre partneren sin enn en som respekterer grenser i forholdet og partnerens følelser Anonymkode: 2b909...2dc Har motsatt erfaring. De jeg kjenner som er sånn som det her er ofte single veldig store perioder av livet og blir valgt vekk og har derfor ikke engang muligheten til å være utro. Anonymkode: c76ab...a96
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tok opp dette med han angående at han fulgte halvnakne damer på tiktok, nesten 2500 stk i starten av forholdet, greit nok han hadde vært singel lenge men nå var vi sammen og forklarte til han at dette satt jeg ikke så veldig pris på at han gjorde nå. Han gjorde egentlig ikke noe med det til tross for at jeg sa det plaget meg, greit tenkte jeg, han kan gjøre som han vil men da velger jeg å gå (ikke kun pga dette). Da jeg slo opp var han veldig lei seg og sluttet å følge disse på tiktok. Pratet en del om det og ble enige om å bli sammen igjen da jeg hadde sterke følelser for han. Nå, noen måneder senere ser jeg jo på Instagram at han følger mange av disse der også, jeg må bare påpeke at jeg aldri har hatt så lav selvtillit i et forhold noen gang. Jeg er en person som kanskje føler sterkere på alt enn normalt, men jeg liker virkelig ikke dette. Dere som er sammen med menn som følger disse, og som kanskje snur seg på gata etter damer, fungerer forholdet bra eller føler dere på dette? Hvordan er det å være sammen med en slik fyr over tid? Vi har kun vært sammen 9 mnd Anonymkode: bc2eb...ac9 Så lenge han ikke er utro spiller det vel ingen rolle hva han gjør i some Anonymkode: dbfb3...f4b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge han ikke er utro spiller det vel ingen rolle hva han gjør i some Anonymkode: dbfb3...f4b Så man kan gjøre som han vil i some uten å være utro mener du? Anonymkode: 11fb9...33a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge han ikke er utro spiller det vel ingen rolle hva han gjør i some Anonymkode: dbfb3...f4b Jo det gjør det Anonymkode: 2b909...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Han bryr seg jo ikke om dine grenser, og da kommer det jo ikke til å fungere heller. Om han er så opptatt at halvnakne puppedamer i sosiale medier, så får han skaffe seg en sånn dame. Om han ikke er stilig nok til å få en, så er ikke det noe du skal lide for. Han her må bli voksen i hodet, ikke bare i kroppen, før han kan fungere i et forhold. Gå, og finn noen som virkelig viser at han setter pris på deg, akkurat som du er. Anonymkode: 66b6c...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå