Gå til innhold

Noen her som var/er den "dumme" i vennegjengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er minst en slik i hver vennegjeng.

Noen her som var/er den personen?

Anonymkode: dc176...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, ja!

Var naiv og dum som et brød. Var snill til verdens ende, om en kan si det slik. 

Etter at jeg fikk innsikt i hvordan folk så på meg og brukte meg, hvordan jeg ble brukt.. jeg trekte meg bort fra den enden i venneflokken og skaffet meg nye venner.

Jeg vil ikke si at det regelrett finnes dumme folk. Men det finnes de som mer enn gjerne prøver å se det gode i folk, ikke følger med på det samme som du gjør/ ikke har de samme interessene som deg. 

Anonymkode: 4501e...6bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det var det en annen som var. Senere har jeg tenkt at hun var smartere enn minst to av oss når man sammenligner livene våre nå.

Anonymkode: 01665...438

• Liker 2
Skrevet

I min kones venninnekrets var det ei ei som ikke var spesielt smart. Den siste til å skjønne spøken, den som måtte forklares poenget med vitsen, skoleresultatene var godt under middels. Hun er seriøst ikke særlig smart og det meste må forklares inngående slik at hun skal forstå sammenhengen. Dette er ikke et spill eller maske. Har kjent henne i 30 år.

Men det gikk bra med henne allikevel. Hun var heldig med utseendet og ei generelt hyggelig jente. Så hun ble sjekket opp av en trivelig elektriker som startet sitt eget firma hvor hun jobbet med regnskap og faktura. Firmaet gikk bra og ble etter hvert stort og de solgte det til et stort konsern. Idag er hun 46 , gift med elektrikeren , 3 barn og fint hus og kan har midler nok til resten av livet.

Litt pen, litt hyggelig og satse på riktig mann så gikk det bra.

Anonymkode: 0b8ff...d35

Skrevet

Tja, var vel den dummeste - men samtidig den smarteste, var i grunn skoleflink, og kom fra ressurssterk familie på den ene siden og dårlig familie på min andre side så lot meg falle ned i gropa til syvende og sist - tok bare flere år å innse det. Why? Fordi man ønsker å se det gode i alle, man ønsker å passe inn og man ønsker å leve som normal ungdom og barn. Man blir en smule naiv. Likevel, jeg er den i venneflokken som faktisk kom seg best ut av det etter flere år i kjeller’n med dårlige folk i dårlig miljø, barnevern, u name it- som nå sitter gift, med en god mann i olje industrien - barn og fint hus, og plenty av kjærlighet, humor - som er genuint ekte. Jeg er ikke den smarteste i mattematikk eller bestandig like intelligent, men det kommer Ann på interesser å lidenskap. Jeg hater politikk for eksempel, da min familie er innen politikk og min ene familiemedlem er ganske anerkjent innenfor politikken, og det samme begynner et annet familiemedlem å bli også nå som begynner å komme seg oppover i gradene. Men har en lidenskap for psykisk helse innenfor rus og tidligere rus pasienter, barn og ungdom ( vanskeligstilte ), dyr og dyrevelferd ( ikke veganer eller veggis altså ), olje industrien, medisin og sykdom, og anatomien og sånne ting mange andre syns er drit kjedelig…. Men som jeg finner interessant. Jeg la mye lidenskap og interesse i pandemien og covid, og vaksiner og u name it. 

Anonymkode: 908d3...76c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I min kones venninnekrets var det ei ei som ikke var spesielt smart. Den siste til å skjønne spøken, den som måtte forklares poenget med vitsen, skoleresultatene var godt under middels. Hun er seriøst ikke særlig smart og det meste må forklares inngående slik at hun skal forstå sammenhengen. Dette er ikke et spill eller maske. Har kjent henne i 30 år.

Men det gikk bra med henne allikevel. Hun var heldig med utseendet og ei generelt hyggelig jente. Så hun ble sjekket opp av en trivelig elektriker som startet sitt eget firma hvor hun jobbet med regnskap og faktura. Firmaet gikk bra og ble etter hvert stort og de solgte det til et stort konsern. Idag er hun 46 , gift med elektrikeren , 3 barn og fint hus og kan har midler nok til resten av livet.

Litt pen, litt hyggelig og satse på riktig mann så gikk det bra.

Anonymkode: 0b8ff...d35

Smart av henne. kanskje hun ikke var så dum likevel. 

Anonymkode: 01665...438

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...