AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Litt kort info. Vi har alle god råd og har muligheten til å kjøpe det vi vil (for det meste) men den siste tiden har jeg merket at jeg har blitt veldig sjalu på venninner som har plutselig kjøpt seg samme veske, sko eller klær som meg. Selv om jeg gjerne har hatt de tingene lenge før de og har kanskje flere av det, så blir jeg ofte veldig sjalu og kan la den sjalusien gå utover hele dagen min. Nylig fikk jeg vite av en annen venninne at en god venninne av meg hadde kjøpt seg samme veske som meg, dette gjorde meg skikkelig sjalu og førte til at jeg nesten brukte hele dagen på å gå gjennom hennes sosiale medier for å se om hun noen sted hadde lagt ut denne vesken. Jeg blir virkelig skikkelig flau og mest av alt veldig lei denne oppførselen min, men lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke ha det sånn. Noe tips? Dette er overhode ikke sunt Anonymkode: fb469...713
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Litt kort info. Vi har alle god råd og har muligheten til å kjøpe det vi vil (for det meste) men den siste tiden har jeg merket at jeg har blitt veldig sjalu på venninner som har plutselig kjøpt seg samme veske, sko eller klær som meg. Selv om jeg gjerne har hatt de tingene lenge før de og har kanskje flere av det, så blir jeg ofte veldig sjalu og kan la den sjalusien gå utover hele dagen min. Nylig fikk jeg vite av en annen venninne at en god venninne av meg hadde kjøpt seg samme veske som meg, dette gjorde meg skikkelig sjalu og førte til at jeg nesten brukte hele dagen på å gå gjennom hennes sosiale medier for å se om hun noen sted hadde lagt ut denne vesken. Jeg blir virkelig skikkelig flau og mest av alt veldig lei denne oppførselen min, men lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke ha det sånn. Noe tips? Dette er overhode ikke sunt Anonymkode: fb469...713 Prøv bedre neste gang Anonymkode: 0ad5b...ede 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Jeg tenker at du på en eller annen måte er heldig, for du kan ikke ha mange utfordringer i livet når det er dette du bruker dagene dine til å tenke på. Anonymkode: a27a4...114
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Er du sikker på at du blir sjalu, og at det ikke egentlig er en annen følelse? Klarer du å sette ord på hvorfor det er viktig for deg å kjøpe denne vesken, så vil du antagelig også finne ut av hvorfor det gjør så vondt når også andre kan oppnå det. Anonymkode: b7245...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå